Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

niin ja miten sen ottaa, Tom ei ole ainakaan meikämustalaiselle minkäänlainen legenda, en osaa nimetä saatika hyräillä ensimmäistäkään kappalesta, en muista oikeasti edes ikinä kuulleeni, ainakaan että olisin tiennyt kuuntelevani häntä

lähes omana aikanani syntyneitä legendoja mm. VilleHermanni&VillePetteri

Missa pussissa elat?

Itse hyrailen jatkuvasti sex bombia sihteereille.

Seka heijjj yeijj eiii delaylah, kaihdinta vasten nain naapurin nussivan lailaa..

Legenda.

Mää on reenannut keitaalla elämäni aika 2 settiä. Eka oli noin 6kk pituinen, olin silloin 22-23v. Siitä n.8 vuotta etiäppäin niin huhkin siellä 2v. Rykäsin sinä aika 250 maasta. Make katteli siinä vieressä ja hetken päästä tokas"Joo näillä keillä lähti mave kulkeen 80 luvulla niin on nyt kaikilla selkä paskana :D

Missa pussissa elat?

Itse hyrailen jatkuvasti sex bombia sihteereille.

Seka heijjj yeijj eiii delaylah, kaihdinta vasten nain naapurin nussivan lailaa..

Legenda.
Menikö nyt tompat sekasin? o_Oo_O
E. Kumpikin muuten yhä elossa viimeisimpien tietojen mukaan.

Viimeksi muokattu:
Pääsispä jo salille. Pitää odottaa vielä 6.5 h.

upload_2017-10-3_11-46-50.webp

Olis taas se aika vuodesta, toisilla.

Pari tuntia ja saa taas hiilaria napaansa. Sitten treenille! Parasta!

Ennen jaksoi puuhastella kaikkea mutta nykyään ei vaan saa aikaiseksi.
Aika ajoin käy mielessä josko ostas harrasteauton minkä laittelis kondikseen kun talvella on aikaa ja olisi sihen hyvin tilaakin.
Tosin tätä rajoittaa 19 vuotiaana tekemäni lupaus etten koskaan enää laita autoa kun olin ostanut 70-vm Opel Mantan 16 vuotiaana ja laitoin sitä 2 vuotta, ajoin yhden vuoden ja vedin tolpan ympärille banaaksi eikä. Autosta johon on pysäköinyt tolppa itsensä takapenkin kohdalle ei enää ehjäydy edes kovalla halulla.

Back
Ylös Bottom