Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kumman ottaisitte ennemmin: matkan Forssaan tosi kuuman seuralaisen kanssa, vai matkan Malediiveille jonkun karmaisevan kanssa?

Mitä kuuma seuralainen olisi minusta mieltä? Osoittaisiko mielitekonsa kovalla sojottimella? Jos olisi minulle suopea, valitsisin vaikka Vorssan. Jos olisi tympeä niin valintana kamala seuralainen, jolloin ottaisin oman huoneen siellä Malediiveilla.

Editoin tolkkua.

Ja sitten taas jos se kamala olisi minuun rakastunut vainoaja, niin lähtisin taas Vorssaan karkuun.

Jos käyttäisin vielä alkoa niin madeliivit aivan ehdottomasti. Siinä känässä ei haittaisi hirveesti se karmaiseva akkakaan, tai sanotaanko että kyllä se siinä sivussa menisi. Mut näin selvistäpäin olisi mulla suunta sinne vorssaan.

Malediivit. Akka hittoon ja yksin pötköttään yläosattomien naisten joukkoon.

Kuuman seuralaisen vois sit viedä jonnekin järkevämpään paikkaan.

Se huono puoli omassa sukupolvessa, että ehtii näkemään useamman legendan kuoleman kuin uusien synnyn.

Mutta voi veljet, oli hieman raskas herätys. Kello se vaan soi 4:15 kun aikaistin hieman tälle aamua, ja silti tuli kiire bussiin. Noh, pian jo työmaalla ja pitäisi siitä sitten puuhastella lekurin kanssa vähän aorttaa ja ohitusta. Kyllä tästä vielä hyvä päivä tulee.

Se huono puoli omassa sukupolvessa, että ehtii näkemään useamman legendan kuoleman kuin uusien synnyn
Whaaat. Idolssit, Voicet sun muuthan tuottaa jatkuvasti uusia legendoja ja ihan kun se ei riittäisi, Juutuubista tms. ponnistaa jatkuvalla syötöllä tulevaisuuden legendoja.

Whaaat. Idolssit, Voicet sun muuthan tuottaa jatkuvasti uusia legendoja ja ihan kun se ei riittäisi, Juutuubista tms. ponnistaa jatkuvalla syötöllä tulevaisuuden legendoja.

niin ja miten sen ottaa, Tom ei ole ainakaan meikämustalaiselle minkäänlainen legenda, en osaa nimetä saatika hyräillä ensimmäistäkään kappalesta, en muista oikeasti edes ikinä kuulleeni, ainakaan että olisin tiennyt kuuntelevani häntä

lähes omana aikanani syntyneitä legendoja mm. VilleHermanni&VillePetteri

Ei kyseisellä herralla niin merkitystä, mutta mietin asiaa kokonaisvaltaisemmin. Oman nuoruuden isot rokkistarat alkaa olemaan sitä ikäluokkaa että pian alkaa varmaan noutaja viemään. Lemmy oli se ensimmäinen itselle iso perkele.

Kuinkahan on asian laita. Jännää nykyaikana, ettei asiaa saada vahvistusta.
https://yle.fi/uutiset/3-9863007
Joo, huomasin saman uutisia vilkaistessa. Jonkun jutun mukaan on sairaalassa letkuissa huonossa hapessa, mutta elossa. Näähän on kyllä juttuja, joista ei olis oikein hyvä repiä mitään kovin aikaisia uutisia, jos ei kerran ole faktaa.

Ehdottomasti viime vuosikymmenten kovimpia lauluntekijöitä. Hävetköön ken ei tunne.

Hävetköön ken ei tunne.

kotimaista lähestulkoon onely

enhän Minä raukka etes tietä mitä nuo ulkomaanHerrat sanoo, kotimaisistakaan kun ei meinaa saada selvää

esim.Martikainen

9.5 h!

En minäkään reseptejä noudata ja saliohjelmaa ei ole ollut ainakaan kymmeneen vuoteen. Jos ei ole tarpeeksi omaa tieto, luultavasti hankin sitä.

No toki! En mä ihan näe sellaista tilannetta että sokeasti haahuilen. Vähintäänkin pitää ensin hankkia tietoa siitä, kenen tietoon voi luottaa. Mutta mä oon niin monessa asiassa niin yli-itsenäinen että saliohjelmien osalta on ollut ihan virkistävää tehdä mitä käsketään ja katsoa miten kroppa reagoi.

Back
Ylös Bottom