Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu, reilun kilon citykanilla oli luppoaikaa niin se popsi lauteet jännittävään kuntoon...
Kyllä. Järkytys oli melkoinen.

IMG_5422.JPG

Piti lähettää viesti, tai siis start conversation with @futhermucker mutta tuli vaan you may not. Voi olla että mokasin siinä jotain. Kattoo niin laitan sen homman ehkä tänne off-topiciin tai yhteen toiseen ketjuun. Ei se nyt välttämättä niin hirveen ihmeellistä ole, mutta mulle tosi kova juttu :)

Huijausta, kun osalla on avatar, vaikka ne ei oo vippejä! Itsehän olin taannoin rehellinen ja kysyin miksi mulle ei tuu laskua vipeistä ja mullehan oli isketty ikuiset vipit. Noh vääryys korjaantui silloin, mutta olisi pitänyt olla hiljaa. :D

Lepopäivä ja aina tää tyhjä olo, että mitä tekee tällä kaikella luppoajalla, kun se ei mee treenaukseen. Feels so empty.

Piti lähettää viesti, tai siis start conversation with @futhermucker mutta tuli vaan you may not. Voi olla että mokasin siinä jotain. Kattoo niin laitan sen homman ehkä tänne off-topiciin tai yhteen toiseen ketjuun. Ei se nyt välttämättä niin hirveen ihmeellistä ole, mutta mulle tosi kova juttu :)
Juu, ei oo vippejä. Eikä ilmeisesti vielä tarviikaan, kun tämän ketjun naiset ovat tunnettuja piheydestään.

Mm. jääkaappikuvien suhteen.

Nuo Aloe Veraa sisältävät Nessut on kyllä räkätautisen miehen pelastus. Alkoi olla jo talouspaperista nenänalus aika karrella :D
Nokkatippuri?

Paketti lähti tänään tuleemaan eesti maalt.
Saa nähdä onko siinä joku samaran laturi vai jotain muuta.

Nii joo, ei siihen se kusi. On kyllä tosi nihkeitä muijia prkl. @Heatseeker, eik jenkeissä olis halpoi pyssyi ja tarvikkeita?
Onhan siellä. Ja lainsäädäntö joka rajoittaa erittäin tehokkaasti minkään edes etäisesti pyssyihin liittyvän myyntiä ulkomaille yksityishenkilöille.
Ja nyt kun dollari on vielä viime aikoina vahvistunut, se näkyy tuotteiden hinnassa täällä härmässäkin.

editlinkki
https://en.wikipedia.org/wiki/International_Traffic_in_Arms_Regulations

Back
Ylös Bottom