Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulkku synonyyminä ärsyttävälle, idioottimaiselle jne.. on mielestäni oudoksuttava koska miten mulkku liittyy mitenkään kumpaakaan käytöstapaan? Kun mulkku on kuitenkin synonyymi miehen sukupuolielimelle.

Se on ihan mulkku = se on ihan penis?:woot:

harmittaa, mutta ei harmita onneksi!

tässä on kuntit vierähtänyt jo pitkälti toista viikko, että en ole tehnyt yhtään mitään muuta kun töitä, minkäänlainen muu,elmä:vanhan negative

ja tämä ei johdu siitä että olisin tehnyt paljon töitä, 8-16 on piisannut

menee muuten aika aika nopeasti, täysin huomaamatta, tälläisellä elmäntyylillä

Huomenta! Näin painajaisia sumomavesta. Tänään vapaapäivä ja takareisitreeniä.

Eilinen treeni meni ihan pökäleeksi, en ehtinyt vaihtaa piilareita joten rillit huurtuivat enkä ehtinyt tehdä kuin vatsat ja vinopenkin kun lapsparkki menikin kiinni 45min aikaisemmin kuin luulin :(

Eipä oo ikävä rillejä, kun reilu 3 vuotta sitten pääsi niistä eroon. Elämäni parhain ratkaisu. :D

Eipä oo ikävä rillejä, kun reilu 3 vuotta sitten pääsi niistä eroon. Elämäni parhain ratkaisu. :D
Mä vasta hankin nämä viime talvena. Tarvetta olis varmaan ollut jo kauan :rolleyes:
Rajua hajataittoa ei vissiin voi leikata ainakaan kovin hyvällä menestyksellä? :confused:

On rilleissä hyviäkin puolia. Näyttää pätevältä ja peittää ikääntymisen merkkejä :D

Mulkku synonyyminä ärsyttävälle, idioottimaiselle jne.. on mielestäni oudoksuttava koska miten mulkku liittyy mitenkään kumpaakaan käytöstapaan? Kun mulkku on kuitenkin synonyymi miehen sukupuolielimelle.

Se on ihan mulkku = se on ihan penis?:woot:

Aiheesta en tiedä, enkä päätäni vaivaa.

Mutta Mulkuttamisesta pidän!

Mä vasta hankin nämä viime talvena. Tarvetta olis varmaan ollut jo kauan :rolleyes:
Rajua hajataittoa ei vissiin voi leikata ainakaan kovin hyvällä menestyksellä? :confused:

On rilleissä hyviäkin puolia. Näyttää pätevältä ja peittää ikääntymisen merkkejä :D

Minä en voisi kuvitella olevani ilman rillejä. Joskus kokeilin piilolinssielämää ja se ei oikein sopinut, ainakaan ulkonäöllisesti.

Mulla on luku/näyttölasit. Sinänsä tosi kiva, että ne on tavallaan se mun työminä, eli kun lasit jää iltapäivällä kaappiin, niin samalla jää työajatuksetkin. :D

kaksi kuppia: aamulla

sillä pärjää

ilmankin pärjäisi, mutta:tullut tavaksi

Back
Ylös Bottom