Deleted member 43228
Minä ihmettelen jos etes mitään eläkettä saan. Kyllä on valtion kirstu tyhjä, kun on maksun aika. Minulle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokseenkin olen tullut samaan tulokseen.Minä ihmettelen jos etes mitään eläkettä saan. Kyllä on valtion kirstu tyhjä, kun on maksun aika. Minulle.
Voi kauhia.
Koulu alkaa maanantaina ja vähä kyllä hirvittää.
Samaa paskaa eri paketissa. Ei ole mitään ressattavaa vielä tuossa vaiheessa, tsih.Voi kauhia.
Koulu alkaa maanantaina ja vähä kyllä hirvittää.
Minä ihmettelen jos etes mitään eläkettä saan. Kyllä on valtion kirstu tyhjä, kun on maksun aika. Minulle.
Olipas miellyttävät sydänkirurgian luennot. Oikeasti.
Vaikka iltaluennot joskus vähän väsyttääkin niin on näissä aivan selkeästi paras anti. Vierailevat luennoitsijat ja nyt erikoistumisala niin pysyy mielenkiinto yllä.Deja vu, olenpa joskus käyny tollasia luentoja pitämässä.
Samaa paskaa eri paketissa. Ei ole mitään ressattavaa vielä tuossa vaiheessa, tsih.
Noin yleiseti eikä nyt ole kohdistettu @Joxuz kyllähän se kirstukin tyhjenee mutta kyllähän aika paljon on opiskelijoita jotka opiskelee 30-40 vuotisiksi kyllä siinä työura lyhyeksi jää ja aika nyt on mitä on. Pätkätyöt yleistyneet, nuorena opittu ammatti häviää teknologian tai muun syyn takia ja joutuu uuden opiskelee jne.
Kanapekonia siis? Ihan uus juttu mullekin.Tein ruokaa! Todella harvinaista. Yleensä mun ruuanlaittoon menee viikon aikana varmaan 10 min. Nyt ostin jotain mulle uutta kanapeksua ja tein siitä munakkaan. Nam.

Kanapekonia siis? Ihan uus juttu mullekin.
Juu ja vihaan myös ruoanlaittoa, silti eilen paistoin lohimedaljonkeja ja tänään vielä paistettava jauhelihaa. Kyllä nyt pitäisi saada joku iso booonus![]()