Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä ihmettelen jos etes mitään eläkettä saan. Kyllä on valtion kirstu tyhjä, kun on maksun aika. Minulle.
Jokseenkin olen tullut samaan tulokseen.
Maksan YEL:iä minimin ja sillä ei elä kukaan ja jo pienestä pitäen laittanut vapaaehtoiseen eläkevakuutukseen pienen summan joka kuukausi mutta olen vakuuttunut että sekin laitos menee konkkaan päivää ennen minun eläkkeelle jääntiä.
Säästöt on pakko ryypätä, kakarat ostakoot omat viinat omilla tienesteillä.

Voihan kakka, laitoin pökäleitä roskiin kiireessä (ei omia) ja nyt ne joka kerta sieltä tuoksahtaa, kun kantta raottaa. Pitäisköhän asialle tehdä jotain.

Ääsjoki koettu. Hotelli oli kyllä hieno. En oo ennen ollu niin isossa hotellihuoneessa, oli olkkari, makkari ja saunat.

edit. Luojan kiitos takas Porissa.

Kaikki on kamalaa.

Täälä on pesäpallokeskustelu käynnissä. En osallistu, kun en niin ymmärrä. Ja väsyttämisessä voimakkaasti.

Minä ihmettelen jos etes mitään eläkettä saan. Kyllä on valtion kirstu tyhjä, kun on maksun aika. Minulle.

Noin yleiseti eikä nyt ole kohdistettu @Joxuz kyllähän se kirstukin tyhjenee mutta kyllähän aika paljon on opiskelijoita jotka opiskelee 30-40 vuotisiksi kyllä siinä työura lyhyeksi jää ja aika nyt on mitä on. Pätkätyöt yleistyneet, nuorena opittu ammatti häviää teknologian tai muun syyn takia ja joutuu uuden opiskelee jne.

Tänään just yks nuori raksatyyppi sanoi maanantaina muuttavansa työpaikkaa kun tarjotaan pitempiaikaista hommaa... kuulemma tammikuun lopulle kun nykyinen työmaa valmistuu lokakuussa. Ei kovin pitkältä kuullosta.

Kermamunkki kertaa kaks ja ihan ite söin molemmat.

Heräteostos muutenki, jotenkin vaa rupes kuola valumaan ja suu maiskuttaa sen verran että olihan mun pakko.

Samaa paskaa eri paketissa. Ei ole mitään ressattavaa vielä tuossa vaiheessa, tsih.

Minua varmana hirvittää enemmänkin tämä työn ohessa opiskeleminen. Vaikka nyt teenki ainaki tämän ekan vuoden 80% työajalla ihan lapsenki takia, niin silti hirvittää. Mun organisointikyky ei aina oo ihan siitä parhaimmasta päästä.

Noin yleiseti eikä nyt ole kohdistettu @Joxuz kyllähän se kirstukin tyhjenee mutta kyllähän aika paljon on opiskelijoita jotka opiskelee 30-40 vuotisiksi kyllä siinä työura lyhyeksi jää ja aika nyt on mitä on. Pätkätyöt yleistyneet, nuorena opittu ammatti häviää teknologian tai muun syyn takia ja joutuu uuden opiskelee jne.

Onhan tuossa 30-40 vuotiailla muutama työvuosi vielä jäljellä jos eläke alkaa siinä hieman päälle 60-vuotiaana tai ties milloin oma ikäluokkani tulee eläkkeelle pääsemään. :D

älkää selvittäkö älkää viitsikö puhua paskaa, sulkekaa naamanne, ja menkää itseenne, älkää selvittäkö älkää viitsikö puhua paskaa, katsokaa silmiini, kai edes sen osaatte

View: https://youtu.be/MQH5naypS3o

Tein ruokaa! Todella harvinaista. Yleensä mun ruuanlaittoon menee viikon aikana varmaan 10 min. Nyt ostin jotain mulle uutta kanapeksua ja tein siitä munakkaan. Nam.

Tein ruokaa! Todella harvinaista. Yleensä mun ruuanlaittoon menee viikon aikana varmaan 10 min. Nyt ostin jotain mulle uutta kanapeksua ja tein siitä munakkaan. Nam.
Kanapekonia siis? Ihan uus juttu mullekin.
Juu ja vihaan myös ruoanlaittoa, silti eilen paistoin lohimedaljonkeja ja tänään vielä paistettava jauhelihaa. Kyllä nyt pitäisi saada joku iso booonus :rolleyes:

Kanapekonia siis? Ihan uus juttu mullekin.
Juu ja vihaan myös ruoanlaittoa, silti eilen paistoin lohimedaljonkeja ja tänään vielä paistettava jauhelihaa. Kyllä nyt pitäisi saada joku iso booonus :rolleyes:

Joo Lidlissä oli! 140 kcal/100 g, 16 g prodea, 7 g rasvaa. Meni pannulle koko paketti. :)

Back
Ylös Bottom