Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo Lidlissä oli! 140 kcal/100 g, 16 g prodea, 7 g rasvaa. Meni pannulle koko paketti. :)
Miten muistan tuon jos liiteriin menen? Lappu otsaan? Sunnuntain ruoka oli Amerikan pekonia, siinä rasvassa paistettuja munia ja oliiviöljyssä uunissa paistettua parsaa ja bataattia, oli kyllä jopa mulle liian rasvaista, tuli hieman tukala olo.
E. Mulla ei nykyään pysy ajatus koossa yhtään riittävästi makrojen laskemiseen sinne päinkään mutta kuten kalkkunameetwursti, kanapekoni on varmaan tosi jees. Paitsi jos siinä on arominvahvennetta.

Joo en halua, että tulee ällöolo, rasvalta se kanapekoninki rasva maistuu. Tosin Espanjassa se aito pekoni munakkaan kanssa maistui sikahyvältä!

Noin yleiseti eikä nyt ole kohdistettu @Joxuz kyllähän se kirstukin tyhjenee mutta kyllähän aika paljon on opiskelijoita jotka opiskelee 30-40 vuotisiksi kyllä siinä työura lyhyeksi jää ja aika nyt on mitä on. Pätkätyöt yleistyneet, nuorena opittu ammatti häviää teknologian tai muun syyn takia ja joutuu uuden opiskelee jne.

Tänään just yks nuori raksatyyppi sanoi maanantaina muuttavansa työpaikkaa kun tarjotaan pitempiaikaista hommaa... kuulemma tammikuun lopulle kun nykyinen työmaa valmistuu lokakuussa. Ei kovin pitkältä kuullosta.
Jää juu lyhyeksi, mutta mulla on aika nollissa usko nykyistä eläkejärjestelmää kohtaan. Lähden liikkeelle siitä, että eläkkeestäni olen kerännyt osan ainakin itse. Toisaalta, haaveilen kyllä mahdollisuudesta jäädä eläkkeelle 50 vuotiaana ja en ole vielä edes keksinyt keinoa jolla se onnistuu, mutta silti uskon että se on vielä mahdollista.

Onpa sitä itselläkin pian kolme ammattitutkintoa taskussa, että tiedän tosiaan mitä on opiskelu töiden ohella ja säätö toiden suhteen. Tosin yhtäkään alaani ei koneet tai teknologia vie. Mitä enemmän tulee teknologiaa, sitä enemmän on joka suunnalta enemmän töitä.

Muutta, saa nähdä mitä isona tekee.

Joo en halua, että tulee ällöolo, rasvalta se kanapekoninki rasva maistuu. Tosin Espanjassa se aito pekoni munakkaan kanssa maistui sikahyvältä!

Minä odotan, että pekonin tai kylkiviipaleista erittynyt rasva jähmettyy ihanaksi valkoiseksi mönjäksi pannulle ja syön sen sitten sellaisenaan.

Join kaikki alkoholit nyt pois jääkaapista, kun päätin viikonlopun baaripettymyksen jälkeen olla juomatta. :D Alennuskokki maistuu ihan hyvälle.

:D

Back
Ylös Bottom