Hienoa että on sunkaltaisia jotka uskaltaa puuttua.
Itse olen sen verran pelkuri että en puutu, kerronpa miksi! Se on sillee jos alkaa huutaa ja soittaa poliisin on itse kusessa, helposti itsellä naama turpoaa tai tullaan vaika särkemään auto. Ja turha selitellä voithan ilmiantaa nimettömänä...yllättävän helposti tuo paljastuu kuka silminnäkijä ollut. Sitäpaitsi ylättävän usein noissa on kaksi osapuolta eli harvinaista se on että turpaansa saa ilman syytä.
PS. Olin vieressä kun "kaveri" turpaansa. Ansaitsi sen. Oltiin kapakan vessassa ja sinne tuli pari kolme muuta sälliä. Toi mun "kaveri" sanoi, hei pooli "ihan homon näkönen jätkä." Aika hiljaa mut tyyppi kuuli muttei reagoinu ollenkaan.Itse olin tapani mukaan hiljaa. Kun lähdettiin pilkun aikaan veke, tyypit seuras huomaamatta. Se ketä haukuttiin tarttu nimittelijää olasta kiinni ja tuumasi vaan "haukuit mua homoksi" ja mottas kuonoo.
Siihe lensi asfaltille, ne tyypit onneks tunsi mun isobroidin ja sanoivat vaan "hei sähän oot pikkupooli... sä voit mennä rauhassa" No läksin hipsii ja vilkasin olkani yli, pari kertaa nimittelijä sai kengästä sit tyypit kyllästy.
Ambulanssi keikka ja loppuilta piloilla ku piti pollareitaki varttuu terveyskeskuksessa. Pikku hammasremontti sille tuli. Sit jouduin kuulusteluihin. Naine se oli joka kyseli, kerroin miten kävi ja sanoimpa senkin kun haukkuu toisia ansaitsee kuonoon. S oli hiukan samoilla linjoilla vaikkei noi voi sitä sanoo. Sit niillä oli hitto kuvia ja tietoo tekijöistä. Heti ekalla kansion sivulla tutut naamat mut katsoin pokerina kaiki läpi ja puistelin päätä jotta eipä näytä tutuilta. Oli katsokaas pimeä, olin sikunassa ja sellasta, säikähdinkin eikä siinä tee mieli ketään katsoa. Paskapuhetta mutta en kyllä rupee pikku kylällä lavertelee enkä isommallakaan kun ei omasta lähimmäisestä kyse!
Nii, onneks en oo joutunu moisii tilanteisiiin mut kunhan nyt kerroin että kyllä seagrami asiaa puhu kun sanoi ettei puuttunu. Siinä on monta muuttujaa... Kolmantana sekin jos sekaan menee joutuu itse turvautumaan nyrkkeihin... Mites suu laitetaan kun oot menny puolustamaan heikompaa ja saat itse syytteen pahoinpitelystä, liika voimankäytöstä tai jotain...
Tossa oikeessaa
@Kisumisu et aika moni varmaan auttaa niinkuin kuuluukin jos tilanne ohi. Soitetaan apua ja autetaan jos pystytään.