Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

@TomppaH94 Kovia vetoja on kundilta, respect. Paljonko sulla on elopainoa? Videoiden perusteella tuskin 70 kiloa enempää? Jonkun verran noita sun videoita kattelin ni hurjaa on meno ja tekniikat sitäki hurjempia, eniten hirvitti tuo mihin olit koonnut noita äxidenttejä :D

Jos tuon näköinen kuikelo tulis sanoo että vetää 205 kilolla kolmosen maasta niin saattaisin naurahtaa, ja ei, tämä ei ollut vittuilua vaan päinvastoin :)

@TomppaH94 Kovia vetoja on kundilta, respect. Paljonko sulla on elopainoa? Videoiden perusteella tuskin 70 kiloa enempää? Jonkun verran noita sun videoita kattelin ni hurjaa on meno ja tekniikat sitäki hurjempia, eniten hirvitti tuo mihin olit koonnut noita äxidenttejä :D

Jos tuon näköinen kuikelo tulis sanoo että vetää 205 kilolla kolmosen maasta niin saattaisin naurahtaa, ja ei, tämä ei ollut vittuilua vaan päinvastoin :)
Kiitos! elopainoa minulla on 92 kiloa, Tosin pituuttakin on 185,3 cm. Koskaan ei ole loukkaantuminen nosteluissa pelottanut mutta sitten joskus sattuu pieniä kömmähdyksiä jotka tosin vaan naurattaa :D Joo, jotkut eivät ole uskoneet kun olen sanonut että käyn salilla :D En ota tietenkään vittuiluna :) ehkä 185cm pituisena sais olla enemmänkin massaa. Tosin olen ollut jo pitkään vegaaniruokavaliolla elävä, sen puitteissa mennään. Vähän vaikeampi saada painoa lisättyä mutta eiköhän sekin onnistu yrittämällä. :)

Kiitos! elopainoa minulla on 92 kiloa

Nyt meni meikäläisellä niin ojasta allikkoon ku voi vaan mennä :) Eipä ois ikinä arvanut videoiden perusteella elopainon olevan noinkin korkealla :) Mä jo mielessäni ynnäilin kuinka vedät kolme kertaa oman painon maasta :D

Kokeilin sumoo kerrankin muuten kun vaan viimeistelevänä peppuliikkeenä :D 2x5 alla, miksikäs ei sitten toistoenkkaa loppuun.

Sä et kyllä tolla tyylillä saa mitään hyötyä irti tosta sumosta. Katoppa missä kulmassa kroppa on kun irrotat. Kannattaa katella vaikka tuolta Mark Bellin kanavalta se jakso missä Ed Coan opettaa sumovetoa, se opetti muistaakseni hyvin miten tossa pääsee ns.sinne noston alle. Silloin toi sumo on aivan eri tuntuista.

Back
Ylös Bottom