Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä ei saanut olla kuin se dog tag mut se ei sit saanut roikkuu paidan päällä ja suihkuun mennessä ilman paitaa alikit aina huus että "koru piiloon" ja piti tupaan käydä jättämässäSaako intissä olla kaulakoru? Terveisin stj1
En ole terveydenhuollon ammattilainen, mutta olen ollut huomaavinani, että perfektiä käytetään yleisemmin potilaan tilan ja toiminnan kuvaamisessa. Imperfekti on varattu tietyn, akuutin tilanteen luonnehdintaan. "Potilas on herännyt aamuisin kahdeksan maissa ja ensimmäiset harhat ovat ilmestyneet ennen kymmentä" vs. "potilas otti hörpyt etiketittömästä pullosta ja menetti tajuntansa".
OT: Seuraavaksi voidaankin sitten keskittyä siihen, miksi ei amistaustalla vaan- ja vain-sanojen eroa ymmärretä.
Oon kuulu, mut ajattelin vähä et amis taustaisii voi dissata niiku kirja kielel.Puhekieli. Onko tuttu?
Oon kuulu, mut ajattelin vähä et amis taustaisii voi dissata niiku kirja kielel.
Voinko ostaa asp-tilille säästämilläni rahoilla loma-asunnon?
Haluaisin opiskella itsenäisesti ukrainaa ja bulgariaa. Suomessa ei näytä olevan yhtään ko. kielten oppikirjoja? Onko ainoa vaihtoehto käyttää kielioppi-appeja opiskeluun?
Auttaako sirdalud tollasiin äkillisiin venähdyksen yms. aiheuttamiin suojakramppeihin (jatkuva, pistävä)?
Googlettamalla ei tuu yhtään tulosta kirjakaupoista tai edes kustantajilta. Jos mikään lafka ei duunaa noita suomessa niin en usko että kirjastosta löytyy :D Puolan kirja makso maltaita mut sen sain hommattua.Ootko varma ettei kirjastoistakaan saa? Vantaan kirjastossa oli noita kehitysmaiden kieliä tarjolla vaikka kuinka, Latviaa ja Liettuaa myöten.
Ps. Läpät läppinä ;)
Googlettamalla ei tuu yhtään tulosta kirjakaupoista tai edes kustantajilta. Jos mikään lafka ei duunaa noita suomessa niin en usko että kirjastosta löytyy :D Puolan kirja makso maltaita mut sen sain hommattua.
Siitä vaan nettiin etsimään tietoa. Argentiinalainen kaveri opetteli suomen nettimateriaaleilla & -kursseilla ja puhuu tosi hyvin, eli hyvin onnistuu niinkin.Googlettamalla ei tuu yhtään tulosta kirjakaupoista tai edes kustantajilta. Jos mikään lafka ei duunaa noita suomessa niin en usko että kirjastosta löytyy :D Puolan kirja makso maltaita mut sen sain hommattua.