Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikä tuu. Mun suuhun maistu samalle ku normaalijätskit. Paitsi tuplasuklaa oli ehkä hiukka mauton normaaliin suklaaseen verrattuna. Caramel Chocolate tähän mennessä paras.
Pitää joskus maistaa, jos oikein herkuttas. Tosin jos makiaa tekee mieli, niin banaalilättyjä ja päälle kaloritonta vaahterasiirappia.

Joskus aikoja sitten ostin testiin. Mielenkiinnosta. Söihän sitä, mutta koska itselle uppoaa liha, ei ollut kyllä lihan korvaajaksi.

Oletko kokeillut Härkistä? Se oli hyvää ihan ensimmäisellä kerralla, olen tehnyt lasagnea ja pastakastiketta.

Oletko kokeillut Härkistä?
Nyt en ihan varmaksi pysty heittään. Kun kaveri väsäs joskus tortilloja ja on vege, niin heitin useampaa sorttia sisään. Oli jotain makkaraa ja oiskohan ollut härkistä. Pitäis itse koittaa ostaa mielenkiinnosta ja katsoa mitä siitä saa aikaan.

Oon siis niin herkkusuu ja naatiskelija, että ei minusta ole lihasta luopumaan. Mukava koitella silti uusia asioita myös ruuan saralla.

Kanaa ja riisiä päälle curry kastiketta, olin hurja ja kiskoin irtokarkkeja naamariin sekä perjantaina että lauantaina, tänään en moisia sallinut itselleni.

Jaa pitääköhän munki maistaa tuommosta Lohiloa. Mielikuva nimen perusteella on lohihillo, mutta ehkä se voi hyvää jäätelönkorviketta olla.

Jäätelö jäätelönä, eikä mitään #vitnesssäkrifais. Vakavilla asioilla ei leikitä.

Muutenkin kaikki proteiini etuliitteen omaavat tuotteet proteiinipannari, proteiinijäätelö, proteiinikeksit. Ja PROTEIINIVESI!!!

giphy.gif

Pannari pannarina, keksi keksinä ja jäätelö jäätelönä ja vesi vetenä.

Kyllähän se krapulaurheilu -> eteisvärinä (melko vaaraton sinänsä) on nyt vähintäänkin klassikko sisätautipäivystyksessä, siitä nyt on turha edes alkaa väittelemään jos on yhtään alaan tutustunut.

Siitä että krapulaurheilu = semivarma äkkikuolema nyt tuskin hirveästi tutkittua tietoa on, sen verran harvassa ne nuorten äkkikuolemat krapulassa kumminkin on. Yleisimmin ne tapahtuu kumminkin selvinpäin urheillessa, ensioireena jostain kroonisesta sydänviasta.

Viimeksi muokattu:
Ja kun kumminkin pitää olla joku viite että uskotaan krapulan ja rytmihäiriöiden yhteyttä, niin lainnatakoon nyt vaikka käypä hoito suositusta "Akuutteja, väliaikaisia eteisvärinää laukaisevia tekijöitä ovat muun muassa alkoholin liikakäyttö ("krapulaflimmeri"), akuutti sydäninfarkti, perikardiitti, myokardiitti ja keuhkoembolia."

Back
Ylös Bottom