Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää joskus maistaa, jos oikein herkuttas. Tosin jos makiaa tekee mieli, niin banaalilättyjä ja päälle kaloritonta vaahterasiirappia.Eikä tuu. Mun suuhun maistu samalle ku normaalijätskit. Paitsi tuplasuklaa oli ehkä hiukka mauton normaaliin suklaaseen verrattuna. Caramel Chocolate tähän mennessä paras.
Joskus aikoja sitten ostin testiin. Mielenkiinnosta. Söihän sitä, mutta koska itselle uppoaa liha, ei ollut kyllä lihan korvaajaksi.Minä söin tänään ensimmäistä kertaa nyhtökauraa. Vaatii vähän totuttelua.
Joskus aikoja sitten ostin testiin. Mielenkiinnosta. Söihän sitä, mutta koska itselle uppoaa liha, ei ollut kyllä lihan korvaajaksi.
Nyt en ihan varmaksi pysty heittään. Kun kaveri väsäs joskus tortilloja ja on vege, niin heitin useampaa sorttia sisään. Oli jotain makkaraa ja oiskohan ollut härkistä. Pitäis itse koittaa ostaa mielenkiinnosta ja katsoa mitä siitä saa aikaan.Oletko kokeillut Härkistä?
Ainaki cookie doughissa oli ja siinä kanelipullassa.

mutta kaikkea pitää kokeilla! paitsi omaa serkkua niinkö se meni :D
Jäätelö jäätelönä, eikä mitään #vitnesssäkrifais. Vakavilla asioilla ei leikitä.
Käsittääkseni puhuttiin krapulassa urheiusta eikä alkoholin vaikutuksesta terveyteen yleensä...tai ainakin minä puhuin.Eikö se nyt juuri tätä aihetta käsitellyt? Potilaan viinakset kannattaa huomioida jos yllättäen pumppu temppuilee.