Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä oli duuniruokalassa jotain härkis-täytteisiä pitaleipiä, enkä oo ihan varma ottaisinko mieluummin turpaani vai söisin sitä täytettä uudestaan :D Onneksi oli jotain kermaviilisoosia tjsp., jolla sai peitettyä sen maun suht tehokkaasti.En nyt kyllä ole itse ostamassa, mutta kyllä sitä syö ennenku turpaansa ottaa
Meillä oli duuniruokalassa jotain härkis-täytteisiä pitaleipiä, enkä oo ihan varma ottaisinko mieluummin turpaani vai söisin sitä täytettä uudestaan :D Onneksi oli jotain kermaviilisoosia tjsp., jolla sai peitettyä sen maun suht tehokkaasti.
Kohta pasta bologneselle.
Emäntä vihjaisi että vokot laittoi kuvan minusta. En nyt tiedä nii.
Lisäys. En väitä että rytmihäiriö olisi kuolemaksi, mutta kyllä se minua hiukan häiritsee kun krapulassa hakkaa sydän tai jos urheillessa tulee tykytyksiä. Ehkä riskaabelimpi tilanne on heillä joilla normaalisti ei tule mitään tuntemuksia, niin ei osaa ottaa rauhassa?
Hymyillen.Krapulaseksi = kuolema
Mutta se siitä, noin muuten krapulaton juominen on itselläkin tavoitteena ja monesti olen onnistunutkin. Sitten kun on mennyt huolella pieleen, on krapula ollut suunnilleen noroviruksen tuntuinen. Ei nuorena koskaan ollut niin pahoja oloja.

Meillä oli vanhan duunipaikan (pubi) listalla kermainen pyttipannu. Aivan loistava darraruoka, ja miksei muutenkin, jos teki mieli oikeasti raskasta ruokaa.Meillä oli tänään tarjolla kermainen pyttipannu, wtf. Kermainen? en halunnut edes nähdä.
Lohilo syöty. Oli ihan hyvää. Ei tullut niin äklö olo, ku b&j purkin syömisen jälkeen.
mitä makua söit?