Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen yksi olut ja yksi laga, tänään vain 15 km juoksulenkki. Paljon heikompi suoritus kuin @Xtreme 'llä.

Nyt saunan päälle yksi #terveydeksi

Jos 5 kilsan löntystely pikkupöhnää seuraavana päivänä arvotetaan noin korkeelle, suopotkupalloturnaus lienee jo Atlantin yli kädet ja jalat sidottuna uinnin veroinen saavutus.
Viittasin luonnollisesti alkoholin nautttimiseen, en lenkkiin :).

Ottamatta kantaa mihinkään krapula/urheilujuttuihin. Jätän tämän vain tähän.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3998158/
Hyvä review, vaikkei suoranaisesti aihetta käsittele.

En pikasesti löytänyt suoraan krapulaurheilu ja sydänkohtaus tutkimuksia, mutta asiaan liittymättä, aika hauskaa, että useammassa tutkimuksessa esim.
https://bmcpublichealth.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12889-016-2863-x
Urheilu on merkittävä riski humalahakuiseen juomiseen muiden paheiden ohella:
"... student populations at risk: male gender, living in rented accommodation, regular practice of sport, and other risk behaviours such as use of tobacco, cannabis and alcohol."

Jahas, tänään ollut tehokas päivä kun saanut ambulansseja tilata.

Hoitovirhe? Vai luonnollinen poistuma?

Joo, sitä pahoin pelkään. :D Mutta toivottavasti vanhana ei tarvi kauheesti juuakkaan kuin #sivistyneesti.

Nauti niin pitkään kun voit!

Viimeiset kymmenen vuotta (vähintään) olen saanut krapulan jo pelkästään siitä, että menen nukkumaan vasta klo 00.00 jälkeen. Nukun katkonaisesti, herään väsyneenä, janottaa, naama on pöhöttynyt ja turvonneet yläluomet täytyy nostaa otsalle näkökentän avartamiseksi. Päähän koskee, paleltaa, vatsa sekaisin. En ole vieläkään toipunut perjantain valvomisesta (kotona vasta 02.30) ja rankasta ryyppäyksestä (= kolme kaljaa ja yksi lonkero).

Ihanaa, söin taas runsaasti valkosipulilla maustettua tsatsikia. Mitä elämä olisi ilman valkosipulia?

#retina mc

IMG_4052.webp

Oon syönyt tosi monta Lohiloa täs parin päivän aikana. :D Kehtaa edes sanoa montako. Mut lepoviikko salilta niin saa syödä vähän vapaammin.

Oon syönyt tosi monta Lohiloa täs parin päivän aikana. :D Kehtaa edes sanoa montako. Mut lepoviikko salilta niin saa syödä vähän vapaammin.

mä kaks purkkia täl viikol normijätskin lisäksi :rolleyes:

Mielummin purkki B&J. Sisältää sattumiakin ja kalooreita.

joo kunnon kermajäätelöä menee niinä päivinä kun ruoka ei uppoo :D en kyl tiedä miten terveellistä se on ton mahassa asuvan kannalta mutta.. jäätelö onki ainoo sokerinen mitä oon syöny.

mihin nää viikot menee? just oli viikko sitten sunnuntaina? öööööh..

Mielummin purkki B&J. Sisältää sattumiakin ja kalooreita.

Kaksi benkkua korkkaamatta pakkasessa. #dieetinjälkeensitten

Oli Lohiloissaki sattumia!

Dieetillä nollakolaa. Ei jaksa jätskiä jäystää, tulis vaan lohiloisista paha mieli.

Eikä tuu. Mun suuhun maistu samalle ku normaalijätskit. Paitsi tuplasuklaa oli ehkä hiukka mauton normaaliin suklaaseen verrattuna. Caramel Chocolate tähän mennessä paras.

Back
Ylös Bottom