Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saunavaraus, tsek
Siipiä, tsek
Triplakerroshampurilainen, tsek
Hodari, tsek
Cola Zerp, koska en halua olla lihava, tsek

Mitäs sitä sit. Josko odottelis tilauksen tulevaksi.

Juuri noita itsekin kauhoin pussiin :kuola:

:kuola::kuola: Mua ois houkuttanu Filmtownin tai kunnollisen karkkikaupan irtokarkkivalikoimat, mut pakko oli tyytyä Citymarketin valikoimaan. Luulen kyllä että nekin kelpaa vallan hyvin tähän hätään... Nyt ensin alle vähän salaattia, että voi sit loppuillan mättää tyytyväisenä karkkia ja kattoa telkkaria! :rolleyes:

Filmtownissa toisaalta hinta ei houkuta 17,90 kiloko se oli? Ainakin itse löytäny pääosin samoja karkkeja paikallisesta ässästä kilohinta 5-7 € paikkella.

Nyt mä ne sitten kiskasin naamariin, hieman ähky olo.

Nojoo onhan Filmtown ja muut vastaavat monta kertaa kalliimpia... mut esimerkiksi perinteisiä ufoja ei saa muualta! :kuola: Välillä kyllä tarvii maksaa siitä, että saa kauhoa suosikkeja siitä Filmtownin valtavasta valikoimasta.

Omat karkit on kohta jo kadonnu, tuli kiireessä otettua aivan liian vähän :(

Pro touhua tuollainen :)

Saatat päästä tilastoihin. Noinhan niitä miehiä kuolee lenkkipoluille kun sydämen mielestä eilen on otettu olutta enemmän kuin jalkojen mielestä.
Avataan sen verran, että: lounaalla lasi viintä ja olut, päivällisellä 2 viintä + jälkkäriviski, paljussa 4 kaljaa, saunan päälle 2 kaljaa, baarissa Chimay ja Duvel ~ 4 annosta. Voin väittää, että vähän promillen päälle mentiin koko päivä ja missään vaiheessa ehtiny ees oleen pöhnässä.

Ja lenkille tarkoittaa tässä yhteydessä koirien kanssa kävelemään, en minä sentään idiootti ole. Itse asiassa jälkitautina viime viime vuonna vittumaisen keuhkokuumeen kokeneena vähän ylivarovainen.

@Kisumisu voisi laittaa tilastofaktaa sydänkohtaukseen lenkillä kuolleiden darraisten miesten määrästä, jos sellaista löytyy. Toki omaa roppaa kannattaa kuunnella ja liikkua sen rajojen mukaan, mutta Darwin awardseja jaetaan myös lenkkipolulla.

Ugh.

voisi laittaa tilastofaktaa sydänkohtaukseen lenkillä kuolleiden darraisten miesten määrästä, jos sellaista löytyy. Toki omaa roppaa kannattaa kuunnella ja liikkua sen rajojen mukaan, mutta Darwin awardseja jaetaan myös lenkkipolulla.

Turha minun nipottaa, varmaan ihan turhaan vaan. Antaa kuule mennä vaan.

Ehkäpä se on pelkkä myytti vain että krapulassa ei saisi urheilla. Saattaa olla hyväksi vain...? :)

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom