Vallan mainio sää.
Ja kahvi.
Ja kahvi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älkää kertoko kenellekään, mutta olen kommandona töissä.
Daaina, mennään kohta salille.
Käydään autogrilliltä ottaa burgerit ennen.
Lyyäänkö Husqvarna tulille?
Vieläköhän naapurit nukkuu...
Hehe.
Turha minun nipottaa, varmaan ihan turhaan vaan. Antaa kuule mennä vaan.
Ehkäpä se on pelkkä myytti vain että krapulassa ei saisi urheilla. Saattaa olla hyväksi vain...?![]()
Juu, mutta suurimmalta osin näiden peruskunto tuskin on kummoinen ja harrastanevat keskimäärin melko vähän jos ollenkaan liikuntaa. Eikä tästä kyllä voida vetää minkäänlaista johtopäätöstä liikunnan ja krapulan vaikutuksia terveellä, hyväkuntoisella yksilöllä.https://www.paihdelinkki.fi/sgn/tietopankki/tietoiskut/alkoholi-ja-sydan
Kukin voi miettiä pitääkö lähdettä uskottavana vai lähteekö lenkille:
"Joka neljännen äkillisesti ja odottamatta kuolleen nuoren ja keski-ikäisen miehen todennäköisimpänä kuolinsyynä pidetään alkoholin aiheuttamaa kammioperäistä rytmihäiriötä.""
Jos 5 kilsan löntystely pikkupöhnää seuraavana päivänä arvotetaan noin korkeelle, suopotkupalloturnaus lienee jo Atlantin yli kädet ja jalat sidottuna uinnin veroinen saavutus.Eilen yksi olut ja yksi laga, tänään vain 15 km juoksulenkki. Paljon heikompi suoritus kuin @Xtreme 'llä.
Nyt saunan päälle yksi #terveydeksi
Ensinkään, minulla ei ollut krapulaa, toiseksi 5 kilsan kävelyä en laske urheiluksi, enkä raskasta krapula- tai humalaurheilua varsinaisesti suosittele ihan potentiaalisen nestehukankaan takia. Mutta missä se raja sitten menee ? Saako kännissä tai krapulassa panna, voiko baarista kävellä kotiin, uskaltaako nousta sohvalta ?
En tiedä oletko jonkin sortin ammattimainen mielensäpahoittaja, mutta tarkoitus ei todellakaan ollut rehvastella, vaan enemmänkin vähätellä pienellä sarkasmilla höystettynä toisen ilmeisesti myös sarkastista tarkoitusperää olevaa "avunhuutoa".Ensin kirjoitit rehvakkasti näin:
"Tosin noista määristä en kovin huolestuisi. Itse äkkiä laskettuna nautin eilen n. 14 annosta päivän mittaan ja nyt lähden lenkille."
En minä kannustaisi muita krapulaurheiluun mainostamalla että menen 14 annoksen jälkeen lenkille. Eipä siitä tiedä että oikeasti tarkoitit vain että menet tallustelemaan sellaisella intensiteetillä että suoritusta voi verrata sohvalta nousemiseen.
E. Mutta annetaan olla nyt vaan. Jos on tieteellistä faktaa krapulan aiheuttamista sydänongelmista terveellä urheilijalla, otan vastaan nöyrästi.
Ei sillä, että kovin usein harrastaisin tuollaista. :DMinä ainakin oon aina urheillu täystehoisesti juomispäivän jälkeen ja näin naisenakin saattanu vetää 8 annosta illan mittaan. Ei oo koskaan krapulaa ollut (juominen ei tunnu mitenkään olossa seuraavana päivänä) eikä ole tuntunut pumpussa

Odotas vielä muutama vuosi.![]()