Hyvää vappua!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
0-0, ja Realilta viedään aiemmatkin pytyt.Kommentteja ennen peliä @Xtreme @futhermucker , itselle aivan sama kunhan real häviää + rotta Pepe voisi katketa sinne kentälle
Kunti, sain tänään käskyn. Kertauskäskyn. Kun kerran tulee vuoteen, niin alkaa hymy pikkuhiljaa hyytyä.
Varsinkin kun viimeksi oli yhtä hel vetin sirkusta. Ei siinä muuten mitään, mutta kun on kyseistä aktiviteettia hieronut niin, että harjoitellulla toiminnalla on läpäisty koetilanne jolla ois päässyt maailmalle tarvittaessa 30 päivän vai 60 päivän varoajalla. Niin ei sitten ole lainkaan mukava käydä kertaan ja todeta, että mitään ei ole tuotu vimosen päälle hierotusta toiminnasta alemmalle tasolle ja kukaan ei taida edes haluta kehittyä.
Kirjekin oli kirjoitettu niin vittumaiseen sävyyn, että taidan haistattaa kakan.
Käy ehdottomasti. Voin soittaa ja sanoa, jos judis mun tilalle, se on varmaan ok.Minä voin mennä sinne sinun puolestasi. On vääryys, ettei minua ole huolittu kertaamaan.
Ei jaksanu ees kattoa kokonaan näin vapun jälkeen. Kanavasurffailu oli paljon miellekäämpää.Kommentteja ennen peliä @Xtreme @futhermucker , itselle aivan sama kunhan real häviää + rotta Pepe voisi katketa sinne kentälle
Älä nyt, kertaus on opintojen äiti. Ja kuten muistamme, integraaliyhtälöitäkin tarvii elämässä harva se päivä. Kyllä kertaus kannatti!