Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samalla sen kuvasin mitä viimeisen vuoden aikana kaikki, eli Canon C100 MK2 ja lasina huippu Zeiss Disgtagon 1.4 35mm. Leikkaan ja värikäsittelen kaikki aina. Reso Full HD.Millä setillä kuvasit tuon uuden penkkivideo 2, jossa Allu pääosassa?
Hyvän näköinen tuo kapeahko syväterävyys! Millä resoluutiolla yleensä kuvaat, 1080p, 4k?
Leikkaatko vain pätkät vai muokkaatko enemmänkin?
Cycle diet, jossa mennään noin 6 päivää isommilla miinukisilla ja sitten on roima plussapäivä, joka osoittautuu sitten koko dieetin haastavimmaksi päiväksi ylipäätänsä. Ensimmäinen ateria on juhlaa, mutta sitten alkaa tuska.Morjesta. Millasta dieettii suosittelisit henkilölle, jolla taipumus sortua herkutteluun ? Mietin vaan, että onko joku toinen dieetti toista helpompi tällaiselle henkilölle. Kaikenlaisia dieettei oon kokeillu ja vähä rasvasella paino tippu hyvin viime keväällä, mutta vatsa ei oikeen pelittänyt...
Pohjetreenistä vielä sen verta, että huonosti tuntuu kasvavan ja kaikkee oon yrittänyt. Millasia settejä itse suosit pohkeille ?
En ole Mike mutta laitan tähän omaa näkökulmaa, kun itsellä todella vaikeasti kasvavat pohkeet, ja asiaan perehdyttyäni kuitenkin vähitellen olen jotain kehitystä saanut aikaiseksi. Suurimmat virheet mitä mielestäni usein pohjetreenien osalta tehdään, ovat liian harvoin tapahtuva treenaus sekä liian pieni liikerata. Mähösen nyrkkisääntö on mielestäni hyvä. Eli pohkeita kannattaa aluksi treenata kaksi kertaa viikossa, sitten joka kolmas päivä, ja lopulta ainakin joka toinen päivä. Eli kaksikin pohjetreeniä viikossa voi homman edetessä olla liian vähän. Eipä tule mieleen muita lihasryhmiä, joka vaatisi noin tiheää frekvenssiä. Utti sanoi muistaakseni joksus jollain videolla, että Dennis Wolf treenaisi pohkeita jopa päivittäin?Pohjetreenistä vielä sen verta, että huonosti tuntuu kasvavan ja kaikkee oon yrittänyt. Millasia settejä itse suosit pohkeille ?
Cycle diet, jossa mennään noin 6 päivää isommilla miinukisilla ja sitten on roima plussapäivä, joka osoittautuu sitten koko dieetin haastavimmaksi päiväksi ylipäätänsä. Ensimmäinen ateria on juhlaa, mutta sitten alkaa tuska.
Minä olen Mike, joten vastaan tähän. Tämän lisäksi myös kannattaa pitää huolta siitä, ettei liikkeessä jalkapöytä lähde ulkokiertoon "varpaiden pituuden suuntaisesti", vaan että painopiste pidetään korostetun tiukasti päkiän sisäosalla. Ja tähän seuraksi sitten se äärimmäinen varpaillenousu. Pitkät sarjat, saatanasti painoa ja jatkuvaa kipukynnyksen ylittämistä 2–3 krt/vko, niin 5 vuodessa saattaa saada sentin ympärysmittaan. o_OEn ole Mike mutta laitan tähän omaa näkökulmaa, kun itsellä todella vaikeasti kasvavat pohkeet, ja asiaan perehdyttyäni kuitenkin vähitellen olen jotain kehitystä saanut aikaiseksi. Suurimmat virheet mitä mielestäni usein pohjetreenien osalta tehdään, ovat liian harvoin tapahtuva treenaus sekä liian pieni liikerata. Mähösen nyrkkisääntö on mielestäni hyvä. Eli pohkeita kannattaa aluksi treenata kaksi kertaa viikossa, sitten joka kolmas päivä, ja lopulta ainakin joka toinen päivä. Eli kaksikin pohjetreeniä viikossa voi homman edetessä olla liian vähän. Eipä tule mieleen muita lihasryhmiä, joka vaatisi noin tiheää frekvenssiä. Utti sanoi muistaakseni joksus jollain videolla, että Dennis Wolf treenaisi pohkeita jopa päivittäin?
Sitten se liikerata. Salilla kun katsoo, niin minusta selkeä enemmistö tekee liian lyhyttä nytkyttelyä. Eli dorsifelksio pitää tehdä alas asti ja varvistus aivan ylös.
3500 kalorit itellä. Nostin sillai, ettei tartte tankkailla niin saatanasti. Enkä ole varsinaisesti dieettaamassa, vaan pidän metabolian käynnissä.Vieläkö menet itse Cycle dietillä? Minkälaisilla kaloreilla olet peruspäivät mennyt? Scott Abelhan suositteli lähtökaloreiksi oma kehonpaino paunoissa kertaa 10-12 ja siitä sitten muokkaa kokemuksen mukaan. Itsellä nyt reilu 97-kiloisena varmaan rasvat siinä 15% tietämillä niin ajattelin, että voisi kiristellä 90kg asti ja kokeilla sitten tuota Cycle dietiä. 90-kiloisena peruspäivien kalorit olisi siinä 2000 kcal tietämillä kait.
3500 kalorit itellä. Nostin sillai, ettei tartte tankkailla niin saatanasti. Enkä ole varsinaisesti dieettaamassa, vaan pidän metabolian käynnissä.
2200, mut mulla laskee paino 3500 kaloreillakin nyt.Paljonkos sinulla oli silloin kun dieettasit? On mielikuva, että oli todella alhaiset, oliko peräti alta parin kilon?
2200, mut mulla laskee paino 3500 kaloreillakin nyt.

jos vaikka luet sen kirjan niin sieltä selviää että noi on ihan viitteellisiä ajatuksia siitä mitä ne diettipäivät on mutta käytännössä se kalorimäärä on yksilöllinen ja pitää kokeilla missä se menee.Vieläkö menet itse Cycle dietillä? Minkälaisilla kaloreilla olet peruspäivät mennyt? Scott Abelhan suositteli lähtökaloreiksi oma kehonpaino paunoissa kertaa 10-12 ja siitä sitten muokkaa kokemuksen mukaan. Itsellä nyt reilu 97-kiloisena varmaan rasvat siinä 15% tietämillä niin ajattelin, että voisi kiristellä 90kg asti ja kokeilla sitten tuota Cycle dietiä. 90-kiloisena peruspäivien kalorit olisi siinä 2000 kcal tietämillä kait.
Minä olen Mike, joten vastaan tähän. Tämän lisäksi myös kannattaa pitää huolta siitä, ettei liikkeessä jalkapöytä lähde ulkokiertoon "varpaiden pituuden suuntaisesti", vaan että painopiste pidetään korostetun tiukasti päkiän sisäosalla. Ja tähän seuraksi sitten se äärimmäinen varpaillenousu. Pitkät sarjat, saatanasti painoa ja jatkuvaa kipukynnyksen ylittämistä 2–3 krt/vko, niin 5 vuodessa saattaa saada sentin ympärysmittaan. o_O
Ei todellakaan haittaa imeytysmistä. Anna mennä vain vettä, siitä ei ole nornaalissa käytössä kuin vain hyötyä.Jos treenin aikana juo intraa, kannattaako samalla juoda paljon esim. 1,5 litraa vettä vai hidastaako se aminoiden ja/tai intrahiilarin imeytymistä?
Mittanauhan mukaan pienet ku perkeleet, mutta auttaa asiaa kun nilkka on 22 cm.Just näin. Tietysti sikabulkilla voi saada sen toisen sentin nestettä ja läskiä sinne pohkeisiin. Ps. Tomilla on muuten sikamageet pohkeet.

Kuinkas paljon se mittanauha sitten näyttää?Mittanauhan mukaan pienet ku perkeleet, mutta auttaa asiaa kun nilkka on 22 cm.![]()
Ja helvetti että on kapeat nilkat! :DMittanauhan mukaan pienet ku perkeleet, mutta auttaa asiaa kun nilkka on 22 cm.![]()
jos vaikka luet sen kirjan niin sieltä selviää että noi on ihan viitteellisiä ajatuksia siitä mitä ne diettipäivät on mutta käytännössä se kalorimäärä on yksilöllinen ja pitää kokeilla missä se menee.