POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Tuomas kun ottaa 350kg vedon -93kg sarjaan niin se on LIGHTS OUT!
Se ois maven osalta lyhyen aikavälin tavoite. Alkukesästä. Mulla on kovat odotukset kehitykselle kun saa dieetin lopettaa muutaman viikon päästä. :) Ihan hyvinhän tuo tulos on nytkin noussut vuoden treenaamattomuuden jälkeen, varmaan siinä 320 paikkeilla olis ollut oikea maximi. Jotain hyvää loukkaantumisestakin, tuli tuo laihdutus tehtyä mitä olin vuosikausia miettinyt. Eihän mulla ikinä ollut lihasmassaa lähellekään niin paljon kuin 120-nostajalla pitäisi olla. Pärjään varmaan hoikkana poikana paremmin.

Se ois maven osalta lyhyen aikavälin tavoite. Alkukesästä. Mulla on kovat odotukset kehitykselle kun saa dieetin lopettaa muutaman viikon päästä. :) Ihan hyvinhän tuo tulos on nytkin noussut vuoden treenaamattomuuden jälkeen, varmaan siinä 320 paikkeilla olis ollut oikea maximi. Jotain hyvää loukkaantumisestakin, tuli tuo laihdutus tehtyä mitä olin vuosikausia miettinyt. Eihän mulla ikinä ollut lihasmassaa lähellekään niin paljon kuin 120-nostajalla pitäisi olla. Pärjään varmaan hoikkana poikana paremmin.

Mielenkiinnolla seurataan kehitystä. Varmasti alkaa jumpat kulkea erilailla kun saa kalorit plussalle. Minkä verran sulla oli pituutta?Tsemppiä.

Tuomas kun ottaa 350kg vedon -93kg sarjaan niin se on LIGHTS OUT!
Komia on, niin nosto kuin ukkoki! Kiitoksia Tuomakselle, kun aikoinaan toit esille supermave-metodin. Eilen sain 10kg lisää ennätysnostoon ja näyttäis, että parin viikon sisällä vois toinen 10kg tulla lisää!

Jotain kyllä kertoo oman maven heikkoudesta, kun maksimi menee vielä myötäotteella ilman sormilukkoa tai muitakaan vippaskonsteja. :D

Back
Ylös Bottom