420 raise it.420kg oli aivan tautinen suoritus.
Sori oli pakko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
420 raise it.420kg oli aivan tautinen suoritus.
Se ois maven osalta lyhyen aikavälin tavoite. Alkukesästä. Mulla on kovat odotukset kehitykselle kun saa dieetin lopettaa muutaman viikon päästä.Tuomas kun ottaa 350kg vedon -93kg sarjaan niin se on LIGHTS OUT!
Ihan hyvinhän tuo tulos on nytkin noussut vuoden treenaamattomuuden jälkeen, varmaan siinä 320 paikkeilla olis ollut oikea maximi. Jotain hyvää loukkaantumisestakin, tuli tuo laihdutus tehtyä mitä olin vuosikausia miettinyt. Eihän mulla ikinä ollut lihasmassaa lähellekään niin paljon kuin 120-nostajalla pitäisi olla. Pärjään varmaan hoikkana poikana paremmin.Se ois maven osalta lyhyen aikavälin tavoite. Alkukesästä. Mulla on kovat odotukset kehitykselle kun saa dieetin lopettaa muutaman viikon päästä.Ihan hyvinhän tuo tulos on nytkin noussut vuoden treenaamattomuuden jälkeen, varmaan siinä 320 paikkeilla olis ollut oikea maximi. Jotain hyvää loukkaantumisestakin, tuli tuo laihdutus tehtyä mitä olin vuosikausia miettinyt. Eihän mulla ikinä ollut lihasmassaa lähellekään niin paljon kuin 120-nostajalla pitäisi olla. Pärjään varmaan hoikkana poikana paremmin.
Kiitos. 181cm.Mielenkiinnolla seurataan kehitystä. Varmasti alkaa jumpat kulkea erilailla kun saa kalorit plussalle. Minkä verran sulla oli pituutta?Tsemppiä.
Komia on, niin nosto kuin ukkoki! Kiitoksia Tuomakselle, kun aikoinaan toit esille supermave-metodin. Eilen sain 10kg lisää ennätysnostoon ja näyttäis, että parin viikon sisällä vois toinen 10kg tulla lisää!
Tuomas kun ottaa 350kg vedon -93kg sarjaan niin se on LIGHTS OUT!
Mikä?supermave-metodi
10 -> 1 puolipyramidi maveen.Mikä?