Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Valkoisen Audin kanssa kävi niin, että parkkihallissa kamerat kuvasi. Menin kysymään, että voitteko katsoa kuka auton kolhi. Sanoivat vain, etteivät tee mitään, vaan poliisin pitää laittaa pyyntö. No sitten heti kytille rikosilmo, eikä kyttiä todellakaan kiinnostanut sinne soittaa, joten mulla ei ollut mitään mahdollisuuksia saada selville kuka auton kolhi, vaikka syyllinen videolla olikin.

Miten pahasti se ovi meni? Kuvaa? Sairasta touhua...
No siinä on taas semmoinen viisto vekki, ettei sitä oikein toisen auton ovella saa. Huomenna kuvautetaan se ja vakuutusyhtiö saattaa varmaan jossain vaiheessa sitten kiinnostua kun tarpeeksi saavat maksella mun autojen korikorjauksia. Josko ne sitten sais kyttiin vähän liikettä. Mut mua periaatteessa vituttaa Suomen poliisi. Yksi puhelinsoitto olis vaadittu, että katsokaa tämä ja tämä aika. Mut ei, tulee semmoinen toivoton olo, että mitäs jos mun kämppään murtaututtais, niin ei varmaan kiinnostais sittenkään niitä.

Eikös nuo paskalakit tuosta resurssipulasta joka mahdollisessa paikassa ulise? Voisin kuvitella että naarmuilla oleva autonovi on to-do -listalla jossain räkimisen ja tupakantumpin maahan heittämisen välimaastossa.

Noin 10 vuotta sitten naurettiin kavereiden kanssa, kun jonkun alkkisperheen ikivanhan Bluebirdin kuskin ovi oli potkastu sisään. 2 partiota tutki paikanpäällä, koska ekassa partiossa ei ollut digikameraa :D

Oisko Miken kannattanu soittaa häkeen rikosilmoa varten, heti kun jäljen havaitsi?

Valkoisen Audin kanssa kävi niin, että parkkihallissa kamerat kuvasi. Menin kysymään, että voitteko katsoa kuka auton kolhi. Sanoivat vain, etteivät tee mitään, vaan poliisin pitää laittaa pyyntö. No sitten heti kytille rikosilmo, eikä kyttiä todellakaan kiinnostanut sinne soittaa, joten mulla ei ollut mitään mahdollisuuksia saada selville kuka auton kolhi, vaikka syyllinen videolla olikin.
Valitus oikeusasiamiehelle?

Eikös nuo paskalakit tuosta resurssipulasta joka mahdollisessa paikassa ulise? Voisin kuvitella että naarmuilla oleva autonovi on to-do -listalla jossain räkimisen ja tupakantumpin maahan heittämisen välimaastossa.
Kyllä niitä vaan "kivapuheen" ja pari km/h ylinopeuksien valvominen näyttää kiinnostavan.

Heti kun näkee että ovessa on jälkeä, niin poliisille soitto että nyt muuten vituttaa niin paljon että lähen tässä muutaman kaljan jälkeen aivan perkeleen äkäsesti ilman turvavyötä kotiin paskapostamaan facebookiin. Varmasti kiinnostuuvat.

Valitus oikeusasiamiehelle?
Mahtaako niitäkään kiinnostaa? Tää on aivan siis kyttien vika, yhden puhelinsoiton päässä oli tuokin keissi. Miettikää jos olisin repinyt sen vartiointifirman jätkän sieltä kopista, että nyt ne saatanan videonauhat tänne, niin olis ollut kytät paikalla minuutissa. Nyt mä olen täysin avuton kun nää ei anna nauhoja ja kytät ei tee mitään.

Mahtaako niitäkään kiinnostaa? Tää on aivan siis kyttien vika, yhden puhelinsoiton päässä oli tuokin keissi. Miettikää jos olisin repinyt sen vartiointifirman jätkän sieltä kopista, että nyt ne saatanan videonauhat tänne, niin olis ollut kytät paikalla minuutissa. Nyt mä olen täysin avuton kun nää ei anna nauhoja ja kytät ei tee mitään.
Olitko yhteydessä suoraan sun keissiä tutkivaan poliisiin? Omien kokemuksieni perusteella suosittelen mahdollisimman vähän välikäsiä tuon informaation siirtoon.

Onko sen edellisen keissin tutkinta virallisesti päättynyt? Eli onko poliisilta lähetetty jonkinlainen yhteenveto tapauksesta? Näinhän aina tapahtuu jos rikosilmoitus on tehty. Resurssipulaa on ja pienempien rikosten tutkinta keskeytetään usein heti alkuunsa, mutta onhan se älytöntä ettei nauhoja tutkita kun kyseessä on selkeä ilkivalta.

Noin muutoin kannattanee aina vaan pistää uutta rikosilmoitusta menemään puhelinhäiriköinnistä ym. Kyllä se kuitenkin aina vähän työllistää poliisia se lyhytkin tutkinta, vaikka jättävät kesken. Jossain vaiheessa ehkä haluavat etsiäkin syyllisen sitten kun huomaavat että samalta henkilöltä tulee ilmoituksia. Ehkä tuo vakuutusyhtiökin jossain vaiheessa laittaa painetta poliisin suuntaan, jos tuosta ovien paskomisesta tapa tulee.

Onko sen edellisen keissin tutkinta virallisesti päättynyt? Eli onko poliisilta lähetetty jonkinlainen yhteenveto tapauksesta? Näinhän aina tapahtuu jos rikosilmoitus on tehty. Resurssipulaa on ja pienempien rikosten tutkinta keskeytetään usein heti alkuunsa, mutta onhan se älytöntä ettei nauhoja tutkita kun kyseessä on selkeä ilkivalta.

Noin muutoin kannattanee aina vaan pistää uutta rikosilmoitusta menemään puhelinhäiriköinnistä ym. Kyllä se kuitenkin aina vähän työllistää poliisia se lyhytkin tutkinta, vaikka jättävät kesken. Jossain vaiheessa ehkä haluavat etsiäkin syyllisen sitten kun huomaavat että samalta henkilöltä tulee ilmoituksia. Ehkä tuo vakuutusyhtiökin jossain vaiheessa laittaa painetta poliisin suuntaan, jos tuosta ovien paskomisesta tapa tulee.
Se on edelleen auki ja hoitamatta.

Se on edelleen auki ja hoitamatta.
Ok. Nyt kun teet uuden rikosilmoituksen, niin siellä on sitten kaksi keissiä vireillä. Voisihan sitä toivoa että kun nyt ilmaantui toinen vastaavanlainen, niin ensimmisen tutkinta aktivoituu. Mutta eipä taida nauhoja olla enää ensimmäisestä tapauksesta. Varmaan joku vartiointihommia tehnyt tietää paremmin, mutta eipä ne kai vanhoja nauhoja montaa kuukautta säilyttele.

No siinä on taas semmoinen viisto vekki, ettei sitä oikein toisen auton ovella saa. Huomenna kuvautetaan se ja vakuutusyhtiö saattaa varmaan jossain vaiheessa sitten kiinnostua kun tarpeeksi saavat maksella mun autojen korikorjauksia. Josko ne sitten sais kyttiin vähän liikettä. Mut mua periaatteessa vituttaa Suomen poliisi. Yksi puhelinsoitto olis vaadittu, että katsokaa tämä ja tämä aika. Mut ei, tulee semmoinen toivoton olo, että mitäs jos mun kämppään murtaututtais, niin ei varmaan kiinnostais sittenkään niitä.
Polisiin pitää ne nauhat käydä kattomassa. Henkilökunta ja vartijat ei niihin lainmukaan saa koskea.

Mike, kerro mielipiteesi miten tekisit seuraavassa tilanteessa. Eli olen menossa selkäleikkaukseen lähipäivinä ja siitä seuraa varmaan alustavasti semmoinen 8 viikkoa treenitaukoa, jonka jälkeen varmaan melko kevyesti liikkeelle. Miten hoitaisit syömiset tältä ajalta? Pitäiskö koittaa tiputtaa painoa (ylimääräistä on tällä hetkellä vähän liikaakin kun ei ole treenaaminen oikeen maistunut vanhaan tapaan viimeiseen 3kk) vai "koittaa pitää lihoista kiinni"?
Melkein leikkaisin kaloreita kunnolla ja antaisin läskin ja lihaksen palaa mahdollisimman tehokkaasti. Jotain lenkkiä sen semmoista aktiviteettia mitä juttu sallii.

Q&A: Mikä olisi mielestäsi paras "raskas perusliike" olkapäille jos pystypunnerrus/kädet yläasennossa on kipujen vuoksi erittäin haastavaa?
Pystypunnerrusta ei tarvitse viedä ylös asti, joten vajaakin liikerata riittää hyvin.

Polisiin pitää ne nauhat käydä kattomassa. Henkilökunta ja vartijat ei niihin lainmukaan saa koskea.
Mistä oot saanut päähäs ettei vartijat saa katsoa oman kohteensa tallenteita? Totta helvetissä saa. Mutta Mikelle vartija ei saa sitä tallennetta näyttää. Ja tallenteet säilyy kamerajärjestelmästä riippuen kuukausista vuosiin, niitä ei erikseen ''poisteta'' vaan järjestelmä pyyhkii vanhaa kuvaa automaattisesti pois sitä mukaa kun uutta tulee, tietenkin jos sieltä kamerasta olisi jo löydetty pätkä jossa ilkivalta tapahtui ja tallennettu kyseinen pätkä koneelle niin kyllä niitä yleensä löytyy monien vuosienkin takaa.

Terv, ex-vartija

Pysäköidessäsi auton aktivoi kameran liikkeentunnistus päälle pysäköintitilan. Autoa liian lähellä liikkuvista ajoneuvoista ja ihmisistä käynnistyy videotallennus. Kolhuista ja ilkivallasta jää todistusainesto käyttöösi muistikortille.

2_239182-1888x2208.jpeg

https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...nd-DrivePro-220-autokamera-imukuppitelineella

Back
Ylös Bottom