Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Edelleen, on se kumma kun ei saa omata mielipiteitä, mä sanoin vain, että kaikki menee sinne ja mua ei kiinnosta vitunkaan vertaa.

Mua kiinnostaa aniten Australia ja Uusi-Seelanti tällä hetkellä. Voiko joku tosissaan väittää, että olisi parempi idea mennä halpamatkalle Pattayalle?

Todella vahva tämä. Aikuinen ihminen kyllä tietää, minkälaiset paikat kiinnostaa. Ja ellei ihan monimiljonääri ole, niin lomaakin on sen verran vähän että pakko priorisoida ne kaikista vastenmielisimmät paikat pois. Toki joku paikka voi joskus yllättää puun takaa, mutta harvemmin ei.

Tämä sanottuna, itse käyn suurimmaksi osaksi kaupunkilomilla (Yhdysvallat, Eurooppat). N. kerran parissa vuodessa sitten eri tyyppistä lomailua, jolloin esimerkiksi juuri Pattaya kiinnostaa itseäni vitusti enemmän kuin vaikka Uusi-Seelanti. Nyrkkisääntönä se että mitä enemmän muistuttaa puitteiltaan Kanariansaaria sitä parempi. Maisemat tai patikointi ei kiinnosta, hyvät ravintolat ja monipuoliset (ostoskeskuksia, baaria, vesijettejä, kartingiä, miksei niitä huoratalojakin) palvelut kyllä.

Käytiin vaimon kanssa juuri Pattiksella, toka kerta ja ihan kiva mesta edelleen missä tekemistä löytyy varmaan jokaiselle ja ne ruuat vähän syrjemmässä nam nam. Onhan siellä vaikka mitä yksinäisiä ressukoita liikenteessä jotka eivät pillua tai persettä kotomaassaan saa mutta mua ei kiinnosta pätkääkään toisten tekemiset. Itse ainakin olen onnellinen kun pääsee ja on mahdollisuuksia päästä edes jossain ulkomailla käymään silloin tällöin. Sviddu hei meillä on duunissa ihmisiä joiden ulkomaan käynti on sitä, että haetaan punaisella laivalla 2 laatikkoa Koffia Tallinnasta et repiikää siitä te nirsot matkailijat :p

Itse ainakin olen onnellinen kun pääsee ja on mahdollisuuksia päästä edes jossain ulkomailla käymään silloin tällöin. Sviddu hei meillä on duunissa ihmisiä joiden ulkomaan käynti on sitä, että haetaan punaisella laivalla 2 laatikkoa Koffia Tallinnasta et repiikää siitä te nirsot matkailijat :p

Tuo on ihan totta. Itsekin tällainen köyhä duunari niin siellä ulkomailla pystyy käymään ehkä noin vuoden välein jos ei ihan kädestä suuhun halua elää arjessa. Silloin joutuu tosi tarkkaan miettimään missä käy, koska seuraavaan kertaan on taas aikaa ja nuo matkakulut ei ole itselle pikkurahoja. Pitää silti olla onnellinen, että mahdollisuus on edes tuollaiset irtiotot omilla varoilla kustantaa. Viimeksi muuten käytiin juuri Thaimaassa, koska avovaimon äiti on thaimaalainen ja oli taas asunut reilut pari vuotta tuolla. Puoliskolle tosiaan noiden kuvioiden takia rakas maa, itselle jäi lähinnä kuva, että nuo turistimestat on ihan vastaavia kuin jos kävisit lähempänä jossain Kreikan saarilla. Ilmasto ja safkat vain eroavat jonkin verran.

Mauritius, Malediivit, Seyschellit jne, nää on paratiisimestoja. Kanariansaaret, kuten vaikka Teneriffa on mainio paikka suhteellisen lyhyen lentomatkan päässä, sama juttu vaikka Madeiran kanssa. Kesäisin Espanjan mantere on loistava mesta, Barcelona, Madrid ja etelä-Espanja. Välimeren kulttuurikohteita voisi myös kahlata läpi, Rooma, Sisilia, Monaco, Nizza, jne. Kovasti puhuvat, että Ibizakin alkaa olemaan siisti paikka ja rannat puhtaat?

Nuo turistirysät on vaan niin helppoja kun ei tarvitse asioista stressata kun kaikki käden ulottuvilla tarvittaessa, loman tarkoitus lienee lomailla rennosti?
Toinen tosin rentoutuu niin että heittää repun selkään ja lähtee vaikka sinne Liberiaan väistelemään luoteja sekä ebolaviruksia, kotiin tullessaan on täynnä elämää kun selvisi siitäkin retkestä.
Toisaalta voi olla jotain myös siltä väliltä mutta pääasia että jokainen löytää sen minkä tuntee sopivan itselle parhaiten.

Tämä oli thaikkulassa ekaa kertaa loppuvuodesta ja en tiedä viitsiikö enää mennä mutta jos menen niin silloin on reppu selässä niin ettei ole kuin korkeintaan kaksi päivää samassa paikassa.

) ja pedofilia kukkii niin siita vaan.

Näinköhän? Se on aika helposti elinkautinen Thaikuissa käsittääkseni tommosista. Ja olot vankilassa saa varmasti ajan tuntumaan kolmelta elinkautiselta... Eiköhän ne pedot ole jossain köyhemmissä/ankeemmissa maissa tai ihan kotimaansa leikkikentän nurkilla.
Thaimaallahan menee ihan ok nykyään suhteellisesti ottaen, elintaso, lainvalvonta ym. paljon korkeammalla tasolla kuin Intiassa ja lähialueilla, Indonesiassa jne.

Jos tekee vaan jotain "saunareissuja" niin eihän siinä mitään ehdi näkemäänkään.. Johonkin Vietnamiin on IHAN turha lähteä 7 - 15 päivän saunareissuille, ja vielä jos makaa jossain hotellissa niin eihän siinä TODELLAKAAN näe mitään. Ja eiköhän Vietnamistakin ne seksimestat löydy?
Täällä vaan on niin käsittämättömän tietäviä yksilöitä: Ja mitä seksiturismiin tulee niin eihän Thaimaassa ole KeLaa eikä mitään muutakaan mikä ottais kopin jos rahat loppuu? Nyt ukkelit se äärimoralistin lasit veke päästä ja ajatella asioita aikuisten oikeesti. Mahdolliset lapset ym. perhe täytyy kumminkin elättää vai luulitteko ,että niinkuin panemisen ilosta farangeja panevat?

Minä olen käynyt Thaikuissa kolmesti. En mene enää ikinä. Ne paikat missä pääsi Suomalaisia pakoon, oli kymmenen tuhatta kiinalaista. Kaikki nähtävä oli pilattu turismilla, korallit yms paskottuna. Kaipa siellä jossain joku pieni mesta on, mitä ei ole vielä pilattu.
Kaksi kertaa käynyt ja enää en mene. Pilattu turismilla, vitusti kiinalaisia ja venäläisiä.

Edelleen, on se kumma kun ei saa omata mielipiteitä, mä sanoin vain, että kaikki menee sinne ja mua ei kiinnosta vitunkaan vertaa. Niin eikös joku erkki ole ensimmäisenä pätemässä, että mun pitäisi mennä maahan, jonne en todellakaan halua mennä, toteamaan, etten todellakaan siitä pidä. Mikä sua vaivaa?
If I want your opinion, I'll give it you.
Kovin on mustavalkoista tää pakkiksen meno. Mä taisin sanoa vain, että Thaimaassa on muutakin kuin seksiturismia...Se ei milläänlailla sulje pois muitten kohteiden hienoutta. Maldediivit, Uuden Seelannin Eteläsaari, Mauritius, Seychellit, Austraalia on omalla listalla käydyistä maista kärjessä.
Itse olen aikoinaan tullut pakkotoistolle hakemaan tietoa kuntosaliharjoittelusta. Kiitos siitä, sitä saatiin aikoinaan. Ehkä johtunee ikääntymisestä, mutta ei jaksa tätä tyhmyyttä enempää. Tämä on osaltani viimeinen viesti tälle foorumille.

Onko tavotteena saada Allulle yhtään kehitystä offilla kuten jalkoihin? Ei kai tämä mikään mahdottomuus ole kuitenkaan, jos niihin panostaa järkevästi. Kokonaismassaa nyt varmasti ei hirveästi ole odotettavissa.

Monesti nää ketkä sanoo et thaimaa on vaan huoria ja seksiturismia on useesti käyny jossain pattayalla tai phuketissa mitkä on suomalaisten turistien suosiossa. Noi nyt sattuu olemaan kaks paikkaa thaimaassa.

Monelle suomalaiselle toki pattaya=thaimaa

Thaimaa on täynnä kauniita rantoja, upeita saaria, kaunista luontoa ja kristallinkirkkaine vesineen. Upeeta ruokakulttuuria unohtamatta.

Näinköhän? Se on aika helposti elinkautinen Thaikuissa käsittääkseni tommosista. Ja olot vankilassa saa varmasti ajan tuntumaan kolmelta elinkautiselta... Eiköhän ne pedot ole jossain köyhemmissä/ankeemmissa maissa tai ihan kotimaansa leikkikentän nurkilla.

No eiko 800,000 persettaan myyvaa lasta ole riittava todiste siita etta pedofilia on voimissaan thaimaassa? Tuo on niin jarkyttava luku etta kasittamatonta etta joku edes kehtaa kyseenalaistaa ongelman olemassaolon. Niin, eihan ne juutalaisvainotkaan aikuisten oikeesti tapahtunu...

Onko tavotteena saada Allulle yhtään kehitystä offilla kuten jalkoihin? Ei kai tämä mikään mahdottomuus ole kuitenkaan, jos niihin panostaa järkevästi. Kokonaismassaa nyt varmasti ei hirveästi ole odotettavissa.
Offin tavoite ei ole kasvattaa lihasta, vaan valmistaa kroppa kaikinpuolin kovaan dieettiin. Nyt tehdään pohjatyötä 3kk. Haetaan Allulle kestävyyttä koviin treeneihin, totuttelua isojen romujen kontroloituun hallintaan jne.

No eiko 800,000 persettaan myyvaa lasta ole riittava todiste siita etta pedofilia on voimissaan thaimaassa? Tuo on niin jarkyttava luku etta kasittamatonta etta joku edes kehtaa kyseenalaistaa ongelman olemassaolon. Niin, eihan ne juutalaisvainotkaan aikuisten oikeesti tapahtunu...

Laita se laitteesi suomi asetuksille. Äät ja ööt.

Parhaiten nämäkin asiat tietävät ne jotka eivät ole itse maassa käyneet. Kaveri kertoi jne
Itse olen asunut Aasiassa yli 10 vuotta ja on lähinnä huvittavaa lukea Miken ja kumppaneiden kommentteja suomibaareista, transuista, huorista yms. Ollaan niin pappaa ja maailmanmatkaajaa kun on käyty 6 kertaa ulkomailla. Ja selvyyden vuoksi: suomibaareja ja huoria löytyy, mutta löytyy paljon muutakin ja on täysin itsestäsi kiinni. Tota "ota kädestä kiinni ja lähde kävelemään" olen muuten nähnyt vain Japanissa Roppongilla muutamissa länkkäribaareissa, en suosittele kokeilemaan esim Bangokissa
Tiivistit aika hyvin meikäläisen ajatukset. Hauska lukea miten nää "true travellerit" ei suostu thaikkuihin menemään.

Siis ne itseään myvät yh-äidit pattiksella on keskimäärin 35 vuotiaita vaikka kännisen suomalaisen silmään näyttäis 17v. Ja tosiaan Pattaya on ihan kreisi kaupunki, poikkeus kaikesta, Yleisesti Thaikut on hyvinkin samanlainen kuin muutkin alueen maat. Thaimaassa *kaikenkaikkiaan* prostituoituja 100-300 tuhatta jotain siltä väliltä eri arvioiden mukaan, varmaan aika iso tarjoilee paikallisille, Eli tuo 800 000 on joku ihan ufo juttu, ihan demografisesti jo mahdoton kun järjellä ajattelee. Asiasta toisen: Indonesian Borneolla jouduin kerran ottamaan hatkat kun poliisi kiinnostui mun kalastamisesta ja tuli yöllä huoneeseen katsomaan oliko mulla tyttö komerossa piilossa, Ei ollu. Toisin sanoen eivät tykänneet valkonaamasta ja halusivat laittaa mut kuseen. Selvisin siitä kun en passista luopunu millään. Menin seuraavaan kaupunkiin karkuun, löysin majatalon, sanoivat mulle että älä tuu ulos huoneesta ku on vähän vaarallinen paikka. Kävin pari kertaa tupakilla ja huomasin että tytöt harvoine hampaineen istuskeli muovijakkaroilla huoneidensa ulkopuolella kaupustelemassa. Viereisen poliisiaeman muslimipoliisit siellä valkkas mieleisensä siitä motellista. Poliisien oma "motelli" siks piti olla lowprofile, mut ku ei muuallekaan päässy. Silloin tuntu että näin todellista prostituutiota Aasiassa ekan kerran. Siis jotain jotain orjuuteen verrattavaa. Saivatko maksun ja ei varmaan ollut vaihtoehtoja. Äänet oli häiriintyneitä yöllä..

Back
Ylös Bottom