Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kun oot mike markuksen kanssa treenejä nyt vetänyt, niin minkälaisessa kunnossa markus on tällä hetkellä?

Miten mike arvioit markuksen saumoja ammattilaisuuteen tai mm ja em lavoille? Omasta mielestä ainakin potentiaalisin ukko tällä hetkellä suomesta, nyyssiksen ohella.

Ensimmäinen kappale linkkaamastasi lähteestä:
:rolleyes:

Lue koko juttu, ei se pelkkää kosmeettista tekemistä ole, vaan todellakin ovat tiukentaneet otetta koko ajan. Ihmiskaupan suuret massat joista nuo luvut tulevat taitavat kuitenkin olla noissa paskoissa tehdastöissä, eihän nuo purkkiananakset ja tonnikalat muuten niin halpoja olisi ja aina tehty Thaimaassa. Eipä taida kukaan jättää syömättä sen takia.. Mutta joo hyvä että puhutaan, ehkäpä ajattelen vähän kyynisemmin jatkossa ja justeeraan ajatteluani. Mutta kyllä jatkossakin maailma mulle on se mitä näen ja koen, jos alkais ajattelemaan paljonko Saksassa on jossain bordelleissa jumissa Itä-Eurooppalaisia, niin eihän tästä enää pääsis enää työmatkoillekaan. :confused:

Kun oot mike markuksen kanssa treenejä nyt vetänyt, niin minkälaisessa kunnossa markus on tällä hetkellä?

Miten mike arvioit markuksen saumoja ammattilaisuuteen tai mm ja em lavoille? Omasta mielestä ainakin potentiaalisin ukko tällä hetkellä suomesta, nyyssiksen ohella.
Paksu kun perkele ja todella vahva. Markuksen massat riittäis jo ammattilaisiin siihen alempaan sarjaan.

Onko olkajumpalle jo päivää sovittu, vai onko kalenterit "täynnä" niinkuin aikaisemminkin? :P

Paksu kun perkele ja todella vahva. Markuksen massat riittäis jo ammattilaisiin siihen alempaan sarjaan.
Mikä olis sun mielestä se tärkein parannettava kohde Markuksessa? Pirun mielenkiintoista kuulla näitä pieniä juttuja mieheltä joka näkee läheltä näitä meidän sankareita.

Mikä olis sun mielestä se tärkein parannettava kohde Markuksessa? Pirun mielenkiintoista kuulla näitä pieniä juttuja mieheltä joka näkee läheltä näitä meidän sankareita.
Selkä pitäis saada brutaaliksi, se ei matsais vielä ammattilaisten kanssa, muissa massoissa ei mitään ongelmaa.

Mä oon nyt itse tehnyt semmoisen veikeen ratkaisun, että en ole tehnyt laisinkaan vetoja ylhäältä varmaan kuukauteen, vaan kaikki selkätreenit on raskaita soutuja edestä hyvällä tekniikalla. IMO selkään saa leveyttä kyllä helpostikin, mutta paksuus on työn takana. Samoin olen huomannut, että mun latsit tekee duunia ihan helvetisti soutuliikkeissä, joten eipä niitä tartte ylätaljoilla aktivoida.

IMG_2822.webp

Toinen ongelma kohta Markuksella taitaa olla kireys. 10 vuotta tais mennä että sai ittensä jonkunlaiseen kuntoon. 2014 Tommi tuli Markuksen apuun dietis, niin pääsi kohtalaiseen kuntoon.

Oliko tuo semigay pakaratreeni video joku läppä vai treenaako oikeesti jotkut jätkät pakaroita erikseen? :yäk:
Tai siis no kyllähän itekin joskus otan loppuun pari pumppisarjaa potkuja mutta että noin "intensiivisesti" eikös oo vähän niinkun akkojen hommaa

Oliko tuo semigay pakaratreeni video joku läppä vai treenaako oikeesti jotkut jätkät pakaroita erikseen? :yäk:
Tai siis no kyllähän itekin joskus otan loppuun pari pumppisarjaa potkuja mutta että noin "intensiivisesti" eikös oo vähän niinkun akkojen hommaa
Tottakai jokainen vakavastiotettava mies treenaa pakarat erikseen! Missä fantasiamaailmassa oikein elät?

Onko olemassa pelkästään miesten/naisten liikkeitä? Tuskin. Tekniikka voi olla hieman eri mm. erilaisesta lantion rakenteesta johtuen.
Pakaralihashan on suurimpia ellei suurin ihmisen lihaksista ja hemmetin tärkeä monessa urheilulajissa kuten juoksussa ja luistelussa. Eräs entinen 10-ottelija valitteli kun 80-luvulla reisikoukistuksia pidettiin, todellakin, naisten liikkeenä. Seurauksena oli liian vahvat etureidet suhteessa takaosastoon joka taas aiheutti loukkaantumisia. Pakarat ja takareidethän kulkevat käsi kädessä. Heikkoudet, kireydet yms. heijastavat vaikeuksia jalkoihin ja selkään. No, saahan pakarat myös epäsuoraa rasitusta. Tunnustan, että minullakin pakaratreeninä toimii lähinnä syväkyykyt.

Tottakai pojat teki videonsa hieman keli poskessa, mutta oli siinä asian tynkääkin. Monen miehen kannattaisi kokeilla myös noita ns. eristäviä treenejä varsinkin jos on ongelmia selän ja jalkojen kanssa. Miehinen itsetunto ei saa sentään niin heikko olla, että se estää menemisen lähentäjä/loitontaja laitteeseen! Puhtaasti bodauksen kannalta en osaa ottaa asiaan kantaa.

Eräs entinen 10-ottelija valitteli kun 80-luvulla reisikoukistuksia pidettiin, todellakin, naisten liikkeenä. Seurauksena oli liian vahvat etureidet suhteessa takaosastoon joka taas aiheutti loukkaantumisia.
Jos yhtä liikettä ei "saa" tehdä ja siitä syystä takaosasto on jälessä saaden aikaan riskin loukkaantumiselle, ei kyllä voi syyttää ketään muuta kuin ihan itseään.

En tiedä, mistä videosta puhutaan, mutta yleisesti aiheesta: Ihmiset on erilaisia. Itselläni pakarat kasvavat tarpeeksi ilman niihin tarkoituksella kohdistettuja liikkeitä. Toisilla taas takaolkapäät kasvavat automaattisesti, mutta itse joudun tekemään niille semigaytakaolkapääjumppia.

Tottakai pojat teki videonsa hieman keli poskessa, mutta oli siinä asian tynkääkin. Monen miehen kannattaisi kokeilla myös noita ns. eristäviä treenejä varsinkin jos on ongelmia selän ja jalkojen kanssa. Miehinen itsetunto ei saa sentään niin heikko olla, että se estää menemisen lähentäjä/loitontaja laitteeseen!

Tämä. Kärsin joskus pahoista polvivaivoista loukkaantumisten jälkeen ja sijoitin rahani hyvään fyssariin, osasi melkein samantien kertoa että perse on heikko lenkki ja se heijastuu polviin. No sitten alkoi hanurin jumppaaminen aluksi kuminauhalla, sitten reidenloitonnus laitteessa. Puoli vuotta tahkottiin aina hip thrustia ja muita "naisten liikkeitä" ennen mitään alakropan treeniä vaikka muut ukot vähän ihmeissään vilkuilikin. No lopulta hermotus pakaroihin löytyi ja nykyään reeni menee niihin perille melkein pelkästään kyykkytelinettä katsomalla ja pikku äässin tilalla on jotain hokiperseen tapaista. Välillä harmittaa housuostoksilla mutta polvet ei ole vaivanneet enää yhtään pariin kolmeen vuoteen .*koputtaa puuta* :D

Mitä Mike on mieltä uuvuttavista pumppi sarjoista aloittelijoilla osana treeniä? En tarkoita vastaavista mitä ite teet, mutta saman tyylisestä rasituksesta yhtenä osana treeniä, jossa mukana on myös ajat, jolloin kehitetään perus sarjapainojen nousujohteisuutta. Vai kannattaako aloittelijan keskittyä vain nostamaan painoja hyvällä tekniikalla, mikäli esim max penkki on vain 100kg ja kyykky vaikkapa 130kg? Puhutaan nyt jostain keskiverto miehestä, eikä mennä ääripäihin.

Mitä Mike on mieltä uuvuttavista pumppi sarjoista aloittelijoilla osana treeniä? En tarkoita vastaavista mitä ite teet, mutta saman tyylisestä rasituksesta yhtenä osana treeniä, jossa mukana on myös ajat, jolloin kehitetään perus sarjapainojen nousujohteisuutta. Vai kannattaako aloittelijan keskittyä vain nostamaan painoja hyvällä tekniikalla, mikäli esim max penkki on vain 100kg ja kyykky vaikkapa 130kg? Puhutaan nyt jostain keskiverto miehestä, eikä mennä ääripäihin.
Alkuun raskaammat sarjat ja sitten voi lopettaa treenin johonkin todella hapottavaan settiin, hyvä idea ylipäätänsä antaa eri toistoalueita.

Et nyt hitto olis menny pilaamaa tota mannapuuronki saatavuutta! Mä oon naureskellu partaani viime aikoina, ku lähikaupan riisipuuro-hylly on aina typötyhjä, mut mannapuuroa on ollu mulle aamupalaks tähän mennessä tarjolla. Nyt joutuu perkele ruveta itte keittämää

Et nyt hitto olis menny pilaamaa tota mannapuuronki saatavuutta! Mä oon naureskellu partaani viime aikoina, ku lähikaupan riisipuuro-hylly on aina typötyhjä, mut mannapuuroa on ollu mulle aamupalaks tähän mennessä tarjolla. Nyt joutuu perkele ruveta itte keittämää
Nyt alkaa menemään mannat kaikki kaupoista kun menin snäpittämään. Niillä saa pudotettua kaloreita kivasti.

Back
Ylös Bottom