Edelleen, on se kumma kun ei saa omata mielipiteitä, mä sanoin vain, että kaikki menee sinne ja mua ei kiinnosta vitunkaan vertaa.
Mua kiinnostaa aniten Australia ja Uusi-Seelanti tällä hetkellä. Voiko joku tosissaan väittää, että olisi parempi idea mennä halpamatkalle Pattayalle?
Todella vahva tämä. Aikuinen ihminen kyllä tietää, minkälaiset paikat kiinnostaa. Ja ellei ihan monimiljonääri ole, niin lomaakin on sen verran vähän että pakko priorisoida ne kaikista vastenmielisimmät paikat pois. Toki joku paikka voi joskus yllättää puun takaa, mutta harvemmin ei.
Tämä sanottuna, itse käyn suurimmaksi osaksi kaupunkilomilla (Yhdysvallat, Eurooppat). N. kerran parissa vuodessa sitten eri tyyppistä lomailua, jolloin esimerkiksi juuri Pattaya kiinnostaa itseäni vitusti enemmän kuin vaikka Uusi-Seelanti. Nyrkkisääntönä se että mitä enemmän muistuttaa puitteiltaan Kanariansaaria sitä parempi. Maisemat tai patikointi ei kiinnosta, hyvät ravintolat ja monipuoliset (ostoskeskuksia, baaria, vesijettejä, kartingiä, miksei niitä huoratalojakin) palvelut kyllä.