Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei ole tuttu miltään osin.

Lyhyesti Kokko on entinen judoka, nykyinen PT ja ties mikä elämäntapavalmentaja, joka paasaa etenkin maidottoman ja viljattoman ruokavalion puolesta. Sanoo ottavansa muistaakseni 60 prosenttia ravinnostaan rasvoista. Pyörittää Lean in Five Weeks Challengea.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt noita maitokammoisia ja ties mietäkammoisia tyyppejä. Menee mun silmissä samaan kategoriaan kun hurahtaneet vegaanit. Maito ei ole ketään tappanut ja ongelmia siitä saa just nää jotka sitä välttelee.

Ymmärrän sen, että jos maitoa juotuaan ripuloi jatkuvasti, jättää sen pois. Mutta juuri tuollainen kummallinen yksittäisten ruoka-aineiden kammoaminen ja oman radikaalin ruokavalion myyminen muille menee minultakin täysin yli. Varsinkin kun näiden tyyppien mielestä maitotuotteista luopuminen ratkaisee kaikki muutkin elämän ongelmat. Toisekseen kauhean monella ei ole pidemmän päälle varaa syödä kuten Kokko suosittelee.

Toisekseen kauhean monella ei ole pidemmän päälle varaa syödä kuten Kokko suosittelee.
Ja sillä on varmaan sitten joku maidon korvaava tuote myynnissä tietenkin, tai diili jonnekin. Toi vain on niin väsynyttä lässyttää jostain maidosta kun jengi kiskoo alkoholia kaksin käsin.

Jotain MCT-öljyjä ja kaiken maailman superfoodeja Kokko kiskoo.
Siinä on kropassa jotain pahemman laatuisesti vituillaan jos ei pysty normaalia safkaa vetämään. Ei ne jumalauta luolamiehetkään mitään mct-öljyä vetänyt.

Ei muuta ku Tomi Goggo vieraaksi podcastiin ja Allu tottakai mukana. Voisi olla mielenkiintoista. Oon jo tässä muutenkin tovin odottanut että kokko uusisi 30 päivän ihmiskokeensa mutta tällä kertaa Syyriassa.

Ei muuta ku Tomi Goggo vieraaksi podcastiin ja Allu tottakai mukana. Voisi olla mielenkiintoista. Oon jo tässä muutenkin tovin odottanut että kokko uusisi 30 päivän ihmiskokeensa mutta tällä kertaa Syyriassa.

Tästä vois tulla kova juttu! Kyseinen "elämäntapamuutosexpertti" on esimerkiksi julistanut, että kaloreiden laskeminen on vain turhaa aivoja rasittavaa matematiikkaa... Keskustelu tästä voisi olla mielenkiintoista viihdettä

Siinä on kropassa jotain pahemman laatuisesti vituillaan jos ei pysty normaalia safkaa vetämään. Ei ne jumalauta luolamiehetkään mitään mct-öljyä vetänyt.
Ei tainneet vetää pastöroitua,d-vitaminoitua ym käsiteltyä ja purkitettua nykymaitoakaan joka säilyy viikkokausia(lidlin perus maito esim säilyy 2 viikkoa nykyään,,mitähän siinä on?)
Maitohan on vauvojen ravintoa ja se niitten maito onkin jo ihan eri tavaraa ku Valion maito..
Mikähän aiheuttaa laktoosi intoleranssin ettei voi maitoa enää vetää mutta kaikkea muuta voi?

HEHsmBI.webp

Mä olen kokoajan painottanut sitä, että se paskan määrä ei ole missään suhteessa mihinkään. Jos mä nyt vastailen vähän kärkkäästi, niin onko se nyt sitten oikein hyökätä kaikkien mun lähellä olevien kimppuun? Allu oli hyvä jätkä tasan tarkkaan kunnes alettiin tekemään podcasteja. Oliko sun mielestä Allun käytöksessä jotain vikaa vai olisko näiden hatereiden käytöksessä jotain vikaa jos eivät mitään siedä missä mun nimi on edes liitettynä?

Sivullisten ja varsinkin perheen tuominen johonkin "feudiin" on aivan naurettavaa ja lapsellista. Valitettavasti se on se helppo tie kun vittuillaan ja kyräillään ihmisestä jolle ei uskalleta naamakkain sanoa edes päivää.
Mikellekin vähän "syyllisen" hattua joutuu sovittamaan, koska olet itsekin sanonut, että tämä vastakkainasettelu on kaikesta huolimatta äärimmäisen hyvää businesta. Tällaisena klikkauksien aikakautena kaikki ikäväkin näkyvyys on bisneksen kannalta hyvä asia.

Disclaimer vielä loppuun - en missään nimessä ymmärrä tai arvosta nykytilannetta online-käyttäytymisessä jossa on ok vittuilla ja trollata.

Siihen aikaan kun minun haters porukan nokkamies oli aktiivisimmillaan niin hän julkaisi liki joka päivä uuden pilavideon minusta tai läheisimmistäni, ip osoitettani seurattiin ja kaikki mitä tein tai kirjoitin netissä niin se tuotiin julki sitä varten erikseen rakennetuilla nettisivuilla. Oli paljon muutakin mitä en viitsi edes alkaa tässä ruotimaan. Myöhemmin kun keskustelimme näistä tapahtumista miehen kanssa kuka tämän teki niin hän oli sitä mieltä että tämmöinen "erilainen julkisuus" on vaan hyvästä. Itse olin eri mieltä.

Kovasti tsemiä Mikelle. Omasta kokemuksesta sanon että se on yksi vitun hailee oletko ignore asenteella, vittuiletko takaisin vai teetkö yhtään mitään haterseja ajatellen. Jos vastassa on sairas ihminen niin hän jatkaa touhujaan tasan tarkkaan niin pitkään kuin se on hänestä hauskaa.

Edit. Aika kuluu eteenpäin mutta hatersit pysyy matkassa. Tosin tänä päivänä on jo täysin uusi sakki kimpussa.

Juha Harju

Viimeksi muokattu:
Mikähän aiheuttaa laktoosi intoleranssin ettei voi maitoa enää vetää mutta kaikkea muuta voi?

Laktaasi entsyymin ekspression puute aikuisiällä. Pienellä vähemmistöllä suomalaisista sitä ei tuoteta, alun perin asia oli toisin päin. Maidosta saa kalsiumia, d-vitamiinia ja proteiinia ja paljon muuta hyvää, varsinkin täällä Pohjolassa erityisen tärkeitä. Ne jotka laktaasia tekivät ja maidosta pääsivät täysipainoisesti nauttimaan talvella, olivat keväällä lihakset kondiksessa ja luut vahvoina. He sitten veivät naiset niiltä jotka laktoosia eivät pystyneet käsittelemään. Näin päädyttiin nykytilanteeseen. Hyvästä se maito oli, proof is in the pudding. Pudding tässä meidän geenipooli.
Joskus aikanaan kuuntelin puheelta ohjelmaa, jossa vanha metsätyömies kertoili Kanadan reissusta joskus ammoin. Ravintona oli talvella pelkkää kuivalihaa, seuraukset olivat kamalia, hampaat tippuivat ja hiukset lähtivät talven mittaan, porukka oli kuoleman kielissä. Lopulta älysivät lähteä suunnistamaan kohti lähintä karjatilaa, josta saivat maitoa. Oireet loppuivat siihen kun maitoa saivat.
Mutta joo, jos ei laktoosia pysty käsittelemään, niin eihän se maito sovi. Muuten en tiedä mihin demonisointi perustuu. Yleensä tuollaiset luonnon ravintoaineet joiden on tarkoitus pistää uusi elämä kasvuun (kananmunat, maito, kalanmäti) tuppaavat omaamaan paljon hyviä ravintoaineita ja luulisi olevan mitä parhainta bodyruokaa.

Konsoli näyttää aika paljon virheitä noista mainoksista toisinaan joten voipi johtua niistä. En kyllä saanut toistettua tuota ilmoitusta joten saattoi vain bugata.

Mulla lataa nykyään pakkis tuota new posts- osiota aivan saatanan kauan. ~15-20s menee kun klikkaa seuraavaa sivua, että pystyy hiirellä klikkaamaan mitään ketjua auki.

EDIT: Äsken tuli jopa seuraava teksti (netissä ei ole mitään ongelmaa, 39,8mbps näytti äsken):
Sivustoon ei saada yhteyttä
pakkotoisto.com ei vastannut riittävän nopeasti.

Kokeile seuraavia toimenpiteitä:

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Back
Ylös Bottom