Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jos mä olisin jättänyt vastaamatta, niin täällä ei olisi paskaakaan viestejä. Ja ne jotka nyt niin kamalasti huolii että Markon ketju on mennyt piloille, niin katsokaas kun täällä on mahdollisuus siirtää viestejä ja siirretään ne mun ketjuun. Mutta ahh, ongelma ei ole tämä ketju, vaan se, että te leikitte jotain leikkiä, missä mä olen jeesus joka vastaa aina rauhallisesti.

Jepjep.onkos sulla samat lääkkeet päällä ku savolaisella vai vaan nukkumaan meno aika.

Jepjep.onkos sulla samat lääkkeet päällä ku savolaisella vai vaan nukkumaan meno aika.
Kattokaa nyt näitä, jos nää ignooraa, niin ne jatkaa sitä kuitenkin. Vaihtoehtoina on A: banni, josta ne vetää porot ja menee laudalle itkemään, B: vittuilee takaisin, josta ne vetää porot ja menee laudalle itkemään.

Onkos kehonhuoltoon panostettu vielä rinnan parannuttua?
Ei tarpeeksi, tosin rintaa ei uskalla vielä hierottaa. Treeniä sille antanut.

Katsokaa nyt tätä ketjua, tämäkö näyttää, että porukka lähtisi pois kun iso paha Mike vähän juttelee. Vitunmarjat, jengiä tulee muualta tänne heittään bensaa liekkeihin. Mä olen tällä keskustelutyylillä generoinut niin paljon tänne viestejä saanut aikaan keskustelua, että turha teidän, jotka ette koskaan forumia ole pitänyt, on alkaa neuvomaan miten mun täällä kuuluisi olla. Mulla on se 15 vuoden kokemus tästä ja ihan samalla asenteella alusta loppuun ollut.

Oikee ongelma on siinä, että te ette kestä jos teille sanoo takaisin jotain, kattokaa peiliin. Ette tuu ikinä näkemään multa diplomaattisia vastauksia, ette koskaan. Eikä mun tapa keskustella muutu vaikka siinä nyt annetaan ohjeita, mä pistän takaisin aina kuitenkin. Deal with it, ei tää niin vakavaa oikeasti ole. Te otatte tän aika raskaasti.

Huomaatko itse kuinka puhut itsesi pussiin? Me otamme raskaasti? Eihän me oteta raskaasti vaan sinähän sen otat raskaasti kun valitat jonnejen negaamisesta ja kaikesta muusta paskasta. Se mistä se johtuu on nimenomaan tuo tyyli mitä ylläoleva viesti on täynnä. Mielestäni tähän sopii että se kuka leikkiin ryhtyy... eli jos sinulta ei saa diplomaattisia vastauksia ja käyttäydyt nettiMikenä kuin Kim jong ung niin turha odottaa muiltakaan yhtään sen asiallisempaa kommunikointia.

Ja ei, en ole "hater", tuntuu vain niin ristiriitaisilta nuo puheet.

Tämän viestini sisältö siis kaunistelematta: Tee tuota tuolla tyylillä, mutta kestä hyvä mies myös se mitä tuo tyyli saa aikaan äläkä ruikuta jatkuvasti jonneista..

Huomaatko itse kuinka puhut itsesi pussiin? Me otamme raskaasti? Eihän me oteta raskaasti vaan sinähän sen otat raskaasti kun valitat jonnejen negaamisesta ja kaikesta muusta paskasta. Se mistä se johtuu on nimenomaan tuo tyyli mitä ylläoleva viesti on täynnä. Mielestäni tähän sopii että se kuka leikkiin ryhtyy... eli jos sinulta ei saa diplomaattisia vastauksia ja käyttäydyt nettiMikenä kuin Kim jong ung niin turha odottaa muiltakaan yhtään sen asiallisempaa kommunikointia.

Ja ei, en ole "hater", tuntuu vain niin ristiriitaisilta nuo puheet.

Tämän viestini sisältö siis kaunistelematta: Tee tuota tuolla tyylillä, mutta kestä hyvä mies myös se mitä tuo tyyli saa aikaan äläkä ruikuta jatkuvasti jonneista..
Niin otankin raskaasti, en mä väittänyt etten ottaisi. Mitä sitten, sä et vain kestä mun vastauksia, mitä sitten. Kiinnostaa ihan vitusti sun marina. "Älä ruikuta jatkuvasti jonneista", no haista nyt jo saatana. Ihan oikeesti, ne on vuodattanut yli 10 vuotta paskaa ja jos mä aina joskus niistä sanon, niin te neidit ootte nassutamassa siinä heti että mä aina niistä puhuisin. Kato nyt vähän mitä mä yleensä kirjoitan, ota ne silmät käteen ekana.

Mites erilaiset venytykset tai hierominen toisella kädellä, antaako myöten?
Venytellyt toki olen ja sitten antanut flaisseja paljon. Itseasiassa vinopenkkiä saa tehdä jo tarpeeksi isoilla romuilla, siinä tulee vastaan vain kiertäjät sitten, joka oli aikaisemminkin ongelma.

Siis ultimaalisen vitun ärsyttävää ja sietämätöntä idiotismia toi kommentti että mä vetäisin jonneista porot. Se on jumalauta 1/5000 viestiä mikä se suhde on. Siis fakta on se, että mä olen mennyt niiden ihon alle ja vitun pahasti olenkin mennyt. Sit mä en muka saisi koskaan kommentoida ja ihmetellä sitä. Naurettavaa paskaa.

Käytännössä toi olis niin, että joku räjäyttäis sun auton ja polttais sun talon ja sitten sä löisit sitä, niin jengi tulis haukkumaan sua väkivaltaiseksi siaksi.

Kattokaa nyt näitä, jos nää ignooraa, niin ne jatkaa sitä kuitenkin. Vaihtoehtoina on A: banni, josta ne vetää porot ja menee laudalle itkemään, B: vittuilee takaisin, josta ne vetää porot ja menee laudalle itkemään.

No a) ethän sä tosiaankaan ignoorannu. B) älä tee leimaavia
yleistyksiä ettäkö olisin jotain lauta jengiä, se antaa huonon kuvan sinusta ja aiheuttaa negatiivisia väristyksiä meissä komentoijissa->negaa? C) kiitos ku siirsit itkuvirtesi tänne.pidetään ne täälä

Onko Beatseissa häirinnyt yhtään tuo basson toisto? Ootko kuunnellut biisejä jotka on basso painotteisia. Itellä hajos entiset kuulokkeet ja tässä on kova valinnan vaikeus mitkä seuraavaksi. Tuo akun kesto ja pikalataus on kyl plussaa.

Ihmisillä on erilaiset temperamentit. On toki paikkoja, missä parempi vastoin luonnettaan niellä, esim. liikenteessä ei lähdetä vaarantamaan väärässä olevan kuskin henkeä, vaikka sekunnin verran mieli ehkä tekisi. Noin muuten joskus tulee tilanteita, jolloin tuttu tai tuntematon alkaa aukoa päätään. Joku sitten katsoo hölmistyneenä ja kohauttaa olkiaan, joku kiehuu sisäisesti, mutta vastaa ylikohteliaasti ihan vain ilkeyttään, kolmas luonnetyyppi kiihtyy nollasta sataan sekunnissa ja tykittää verbaalisesti sen vastapuolen lakoon. Itse en voi ymmärtää ensimmäistä ihmistyyppiä, ihailen kakkostyyppiä ja itse olen sitä kolmatta tyyppiä ja suoraan sanottuna omaa vitutustani vähentää se että pidän puoleni ja olen kahta ilkeämpi takaisin, jotta oppii olemaan. Harvemmin näitä tilanteita tulee, mutta kerran vuoteen kumminkin jonkinlainen vittuilu jossain tilanteessa. Jos niitä tulisi kerran viikossa, niin luulen että reagoisin tasan samalla tavalla, koska reaktio en kuluta minua sen kummemmin. Enemmän ahdistaisi jos pitäisi kääntää se toinen poski, jos ei ole luonteeltaan poskenkääntäjä.

Jos taas itse kärsii reagointityylistään, varmaan sitä on sitten työstettävä siinä vaiheessa siltä kantilta. Tuskin itseään ihan reagoimattomaksi saa ilman lobotomiaa.

En tajua miten joku foorumi voi olla noin paska käyttää ja lukea kuin kusilauta? Mitä järkeä tossa on, että aihealueen otsikkoja ei pääse eka selaamaan, vaan tulee kaikki yhtenä pötkönä päällekkäin uusimmat viestit?

Niin vikahan on sivussa. Kuvailemasi toiminto kyllä löytyy, jos osaa käyttää.

mä oon oollu pakkiksen aktiivinen seuraaja jostain 2004 lähtien.oli hyvää keskustelua ennen.puhuttiin asiaa jne,nykyään vaan etsitään negatiivistä kaikista ja joka asiasta.mitä sitten vaikka mike ois käyttäyty tyhmästi teitä seuraajia kohtaa jossain vaiheessa.se on elämää siitä pitää vaan päästä yli.toivottavasti teillä kaikilla myös on muuta elämää ku pakkotoisto...

Onko Beatseissa häirinnyt yhtään tuo basson toisto? Ootko kuunnellut biisejä jotka on basso painotteisia. Itellä hajos entiset kuulokkeet ja tässä on kova valinnan vaikeus mitkä seuraavaksi. Tuo akun kesto ja pikalataus on kyl plussaa.
Ei ole basso häirinnyt, mutta yhteys katkeaa välillä oudosti.

eikä sillä oo mitään merkitystä syökö kanaa vai jauhenlihaa.mike on sanonu että tulee syötyä muutakin ku voisilmää.ihan sama miten paljon normi jamppa puputtaa kanaa ni ei tuu näyttää miltään cutlerilta tai ylipäätään miltään.siinäpä sahaa jotain sst ja mitä näitä vitun hifistelyjä nykyään onkin.ihan sama mitä syöt ni ei tuu mittään.

eikä sillä oo mitään merkitystä syökö kanaa vai jauhenlihaa.mike on sanonu että tulee syötyä muutakin ku voisilmää.ihan sama miten paljon normi jamppa puputtaa kanaa ni ei tuu näyttää miltään cutlerilta tai ylipäätään miltään.siinäpä sahaa jotain sst ja mitä näitä vitun hifistelyjä nykyään onkin.ihan sama mitä syöt ni ei tuu mittään.
Mites tää nyt liitty yhtään mitenkään yhtään mihinkään?

E:typo

Mites tää nyt liitty yhtään mitenkään yhtään mitenkään?
Mietin samaa. :D

Nauratti toi sst-hifistely. Kannattais kaverin katsoa Allun jalkavideo, jossa sst-systeemistä repästy rest-pausehelvetti. Aika kaukana hifistelystä.

Ja Antti Halmo veti SST-tyylillä koko dieetin ja offin ja voitti sitten Overalin. Että se siitä hifistelystä.

Sori Mike kuvaspämmistä mutta vastauksena jukille tässä on kaveri joka on ollut Tuorin SST-hifistelyn "uhrina" muistaakseni vuodesta 2011 lähtien.

nic1.webp
nic2.webp
nic3.webp

Niin ja vuoden 2011 jälkeen saavutukset on aika vaatimattomat tollaiselle -91 syntyneelle...:rolleyes:

2016
Arnold Classic men -90kg champion
Columbus, Ohio, USA

Officially IFBB professional athlete

2015
Mister Olympia amateur men -85kg champion
Torremolinos, Spain

2014
IFBB men -90kg swiss champion
Basel, Switzerland

IFBB Overall swiss champion
Basel, Switzerland