Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kyllä ymmärrän Mikeä, että todellakin harmittaa. Ja exätkin saaneet siitä osansa pääasiassa siksi koska olivat Miken kanssa, toki Mike myös tuonut heitä esille mm. suoraan heittereille osoitetuilla suihinottokuvilla ym.

Mutta kyllähän Mike sun käyttäytymisessä ja tekemisissä on ollut todella paljon kiistanalaista juttua. Ihan alusta näihin päiviin asti. Toisaalta nettipersoonaasi voisi sanoa värikkääksi ja mielenkiintoiseksi, mutta myös ylimieliseksi ja hyvin herkästi asioista itteensä ottavaksi. Jos pystyisit olemaan oikeasti välittämättä (etkä vain näytellä sitä), mikä ei ole helppoa, niin toi kiusaus ihan varmasti vähenisi. Toisaalta kiistanalainen persoonasi tulee aina vetämään "kiusaajia" puoleensa, että täysin siltä et tuskin voi millään välttyä niin kauan kuin esillä olet.

Viimeksi muokattu:
Varmasti on monenlaista paskan jauhajaa,vittuilijaa Miken kohdalle sattunut.

Mike varmaan ottaa tämän vittuiluna vaikka en sitä tällä tarkoita, mutta pakkohan siinä jotain on olla jos akat lähtee kävelemään, ja kaverit kaikkoaa (Nyyssölä,Wilenius), ei se voi olla mahdollista että aina vika muualla kuin itsessä, enkä tarkoita että vika on AINA Mikessä.

Kyllä ymmärrän Mikeä, että todellakin harmittaa. Ja exätkin saaneet siitä osansa pääasiassa siksi koska olivat Miken kanssa, toki Mike myös tuonut heitä esille mm. suoraan heittereille osoitetuilla suihinottokuvilla ym.

mistä näitä kuvia näkee? Mike ja nainenko vai?

Oma kokemus liittyen dissaamiseen. Valitettavasti se toimii polttoaineena jos näyttää ja käyttäytyy sen mukaisesti, että ihon alle on päästy. Toimivaksi olen havainnut ignoraamisen tai sen, että pilke silmäkulmassa kommentoi jotain, joskus mahdollisesti piilovittuillen ;) Itse siis toimin työssä, missä moni asiakas saattaa provota. Negatiivisten tunteiden kätkeminen yleensä lopettaa provokaation. Monesti ongelmatilanteet syntyvät sellaisille kolleegoille, kellä vaikeuksia niellä ylpeyttään ja ketkä näyttävät tunteensa ja lähtevät väittelyyn mukaan.

kun taas muut foorumit ovat aktivoituneet reilusti
Voidaan me täälläkin lähteä samaan, eli jokainen ketju käännetään vittuiluksi ja kaikkien kisaajien haukkumiseksi. Oletko huomannut niillä muilla forumeilla, että suurin osa keskustelusta on panettelua ja dissaamista. Ihmisillä on paha olla, en halua sitä samaa tänne, vaan Pakkotoisto pidetään asiallisena alusta loppuun. Voin toki avata keskustelun anonyymiksi kaikille, niin katotaan sitten kun kävijämäärät lähtee nousemaan, mutta forumi menee pilalle siitä, pelkkiä trolleja ja lyhyitä viestejä. Tässäkin viestissä on 20 ylilaudan viestin verran kirjaimia. Aletaan kaikki hokemaan joka ketjuun pelkästään moi mike, moi mika, moi make, kyllä tulee viestejä, mutta mikä niiden arvo sitten on?

En tajua miten joku foorumi voi olla noin paska käyttää ja lukea kuin kusilauta? Mitä järkeä tossa on, että aihealueen otsikkoja ei pääse eka selaamaan, vaan tulee kaikki yhtenä pötkönä päällekkäin uusimmat viestit?

Ei siellä olekaan pointti käyttömukavuus, vaan anonyymiys ja se ruokkii vammaisia. Mikään mediatoimisto ei sitä ota edes listoilleen vajaan sadan poliisitutkinnan takia vuosittain.

Että on forumeita, ja sitten forumeita.

Mut ihmisillä vain on tarve soittaa suuta, Suomessa on oivallinen formaatti tommoinen, missä pääsee haukkumaan kaikki kun oma elämä on paskaa.

Samat tyypit käy lukemassa täältä asian ja sitten menee kirjoittamaan paskan sinne :D Perverssiä.

Kerro lisää ?
Yksi harmiton kuva yli vuosi sitten, anna olla. Muissa tapauksissa riittää vain, että on mun kanssa. Nyt jo arvuutellaan mun tyttöystäviä, kytätään mistä mä tykkään instassa ja kuka tykkää musta ja sitten jo etukäteen aletaan niitä panettelemaan vaikka en olis koskaan edes tavannut.

Se on SAIRASTA, keskittyis omaan elämäänsä. Jos noi vitun vässykät tietäis todellisuuden, ne hirttäis itsensä surun takia. Parempi ettei ne tiedä liikaa.

Kyllä mä olen sitä mieltä että, suurin syy miksi mikelle kiukutellaan ja lässytetään on siksi että miehellä menee suhteellisen hyvin. Mike on oman itsensä herra ja ansaitsee elantonsa työstä joka on lähellä miehen sydäntä. Siinä olisi jo monelle kateuden aihetta enemmän kuin tarpeeksi mutta kun siihen lisätään kunnioitettava fysiikka, kuumat naiset, hienot autot, vauraus ja ketään kumartelematon asenne niin avot.

Ihan omasta kokemuksesta, kun sulla edes vähän menee putkeen on porukka negaamassa ja kärkkymässä että milloin menee vituiksi.

Menestys ja onnistuminen tuo kateutta. Tässä miken tapauksessa se on vielä erittäin julkista kun ollaan internetissä. Porukka ei vaan nää sitä duunia siellä taustalla, mikä on tehty niiden onnistumisien eteen eikä ymmärrä sitä asennetta jota siihen tarvitaan.

En aina ole samaa mieltä kaikesta mitä mike sanoo eikä tarvitsekaan. Ymmärrän kuitenkin että tän paletin pyörittäminen ei heikolta onnistu, itse olisin jo lataamossa ton paskan jälkeen. Pidä asenne kunnossa mike ja muista että kat

Niin tekee kaikki muutkin, mutta eivät saa samaa kohtelua. Oikeuttaako se huorittelun ja törkeen sikailun jos laittaa yhteisen kuvan nettiin? Ilmeisesti mä ajattelen asian kovin erialaisesti ja taidan haistaa ketkä mua kyttää ja laudalle sitten postaa kaiken mun tekemisen.

Ja sä taisit juuri osoittaa, että olet sitä kaartia, joiden agenda on siellä dissauksen puolella. Menikö tunteisiin?

Ootteko te kummatkin niin tissiposkia, että te ette kestä jotain parikuvaa netissä tai vahvoja mielipiteitä forumilla? Ja kun te kuitenkin sitä paskaa suollatte muualla, niin voitteko omakätisesti kertoa, onko se noin 40 tuhatta paskaviestiä jossakin suhteessa mun tekemisiin? Eikö se ole mennyt snadisti yli? Mikä mussa saa aikaan ton vihan? Kertokaa ihmeessä kun niin paljon näytätte tietävän.

Esim tämä viesti on teille myrkkyä, niin onko se niin, että sen sijaan, että ottaisitte pallit käteen ja olisitte kuin miehet, te menette dissamaan vaikka mun tyttöystävää toiselle palstalle anonyyminä. Vittu mitä akkoja.

Mulle ei vain mene jakeluun, että jos sanon, etten tykkää kissoista, niin joku vetää siitä niin kovat porot, että on pakko mennä spämmimään mun insta, snäppi. face ja tube ja sitten itkeä 100 viestiä muualla. En vain ymmärrä. Hankkikaa vitun elämä. Kyttäätte kaiken mitä teen ja käännätte sen paskaksi. Tämänkin, liekö jo pastettu.

Onko sulla ihan joku syy tällaiseen ape shit raivariin ja etkö todellakaan käsitä mikä yhteys on käytökselläsi esim. täällä ja seurauksilla joista par aikaa valitat? Yritän yksinkertaistaa jotta peruspakkislainenkin tajuaa: jos minä lähden kaupungille ja laitan kaulaani kyltin jossa lukee:"Lyökää turpaan", niin enhän minä voi ketään syyttää jos tekevät kuten kyltissä pyysin. Jos taas henkilö ei tajua yhteyttä turpaan lyönnin ja kaulassa roikkuvan kyltin välillä, se on vittu ihan oma vika.

Onko sulla ihan joku syy tällaiseen ape shit raivariin ja etkö todellakaan käsitä mikä yhteys on käytökselläsi esim. täällä ja seurauksilla joista par aikaa valitat? Yritän yksinkertaistaa jotta peruspakkislainenkin tajuaa: jos minä lähden kaupungille ja laitan kaulaani kyltin jossa lukee:"Lyökää turpaan", niin enhän minä voi ketään syyttää jos tekevät kuten kyltissä pyysin. Jos taas henkilö ei tajua yhteyttä turpaan lyönnin ja kaulassa roikkuvan kyltin välillä, se on vittu ihan oma vika.
Jatka yksin, täällä ja laudalla. Sun asenne tiedetään jo.

Jännä miten Mike saa paskaan kun menee hyvin ja taas Marko sitten päinvastoin saa paskaa niskaan kun menee todella huonosti.
Jokin tuossa ei täsmää siis kun sanotaan kateellisten panetteluksi sitä kun paskaa sataa vaikka henkilöllä asiat ovat paremmin kun hyvin. Tästä en enempää puhu kun luulin lukevani Marko Savolaisen ketjua.

EIhän näillä puheilla ole mitään vitun yhteyttä kateudun tai dissaamisdn kanssa? Nämähän ovat ihan tosi asioita kaikki että Marko om paskonut enemmän tai vähemmän elämänsä.
Pettänyt vaimoaan, ei vastaillut valmennettaville, ajanut autonsa isäkissanvittuun ja monesti kaverit nähneet 2-4 aikaan yöllä pelaamassa pelikoneita useita tunteja. ainut mikä on huhu onse että onko Marko velkaa sille diilerille.
Myöskin Marko useaan otteeseen luvannut sitå sun tätä, miehen kuuluu pitää sanansa tai ainakin kerto looginen ja järkevä selitys. Eikä 3kk välein kirjoittaa 1-2 viestiå ja luvata että kohta päivitystä. Luottamus ja suuruus mitataan juurikin näissä asioissa.
Ei varmaan kenelläkään olisi mitän sanottavaa jos niitä
Päivityksiä olisi lupausten mukaan tullut ja jos näitä temppuja ja epämääräisiä havaintoja tulisi jatkuvasti.

Todella harmi että näin on Markollla päässyt jälleen käymään näin kun 2014-2015 näytti jo hyvältä.

Tunteet nousi pintaan kun katsoin Lui Marcon videon ja varmasti kaikki toivoo että Make saisi elämänsä edes jollain tavalla kondikseen tuskin tässä kukaan Markoa vihaa.

Luen useaa eri aihealueeseen kuuluvaa foorumia ja selkeästi Pakkotoisto on kaikista negattivisimpia fiiliksiä herättävä.Missä muualla ei ylläpito kiukuttele, raivoa ja ärsytä lukijaansa.Foorumilla on paikkansa ja paljon käyttäjiä.Foorumin suurin ongelma taitaa olla olla päällikkö itse.En ymmärrä miksi omaa hyvää bisnestä kannattaa vahingoittaa.

Luen useaa eri aihealueeseen kuuluvaa foorumia ja selkeästi Pakkotoisto on kaikista negattivisimpia fiiliksiä herättävä.Missä muualla ei ylläpito kiukuttele ja raivoa ja ärsytä lukijaansa.Foorumilla on paikkansa ja paljonkäyttäjiä.Foorumin suurin ongelma taitaa olla olla päällikkö itse.En ymmärrä miksi omaa hyvää bisneatä kannattaa vahingoittaa.
Eikö aina ole ollut tiedossa et Mikellä on oma porukka ja siihen mahtuu vain ne ja muiden kommentit on Bullshittiä.

Voi olla mutta siksi rehellisesti kysyinkin että miksi.En tunne Mikeä mutta äärimäisen negatiivinen ilmapiiri täällä on vaikka mahdollisuudet ois vaikka mihin.

Back
Ylös Bottom