Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tai sitten on ollut muita, poliittisia kiireitä. Joku joskus ounasteli, että Vihreiden pj kirjoittelisi mainitulla nimellä (luoja tietää miksi) mutta saattoi olla jokin pienempikin pamppu, en niin tarkaan muista...itse uskon kaverin olevan aito oma itsensä ja hyvä niin.

No nyt selvis miks ei oo Timo Raudasta kuulunut mitään, jollain modella vissiin menny herne nenään?
Imo Raudan kommentit oli parhautta ja yksi syy käydä pakkiksella mutta sekin ilo viety :(
Siitä valitettiin kokoajan, montakohan kertaa siitä eri tyypit raportoi. Pilasi ketjuja kovaa vauhtia. Uskokaa nyt, Pakkotoistosta ei tehdä vastaavaa paskakasaa mitä noi kuraforumit. Ja mä en ymmärrä miksi ette mene sinne, ainiin, tulee ikävä asiallista keskustelua aika nopeaan.

Siitä valitettiin kokoajan, montakohan kertaa siitä eri tyypit raportoi. Pilasi ketjuja kovaa vauhtia. Uskokaa nyt, Pakkotoistosta ei tehdä vastaavaa paskakasaa mitä noi kuraforumit. Ja mä en ymmärrä miksi ette mene sinne, ainiin, tulee ikävä asiallista keskustelua aika nopeaan.
En mää täältä pakkikselta mihinkään laudalle oo siirtymässä, hiukan huulella kirjoitin tuon viestin :)
Hauskoja läppiä kyllä Rauta kirjotteli, sai vedet silmissä aina nauraa

Mut hyvä toisaalta että koitettas pitää pakkis suht asiallisena, tosin tämän ketjun osalta niin ei tuu kyllä käymään..

Timo Rauta ei mikään terävin yksilö ollut. Siellä se dissasi ja huuteli mun nimeä kun muut bannatut ottaa asiallisesti yhteyttä mailitse ja 90% bannatuista palautuu forumille kun ensiksi keskustellaan ne säännöt läpi. Rauta ei mailannut kertaakaan, ei ottanut mitään kontaktia vaan soitti suutansa kuin halpa huora siellä paskaläävässä. Siellä se on omiensa joukossa ja siellä pysykööt.

On se vähän ihmeellinen tuo kulttuuri, että ihannoidaan itseriittoisia psykopaatteja, jotka eivät piittaa ollenkaan itseensä tai läheisiinsä kohdistuvasta negatiivisesta kirjoittelusta. Milloin sellaisesta luonnevammaisuudesta tuli hyve? Onhan sekin tietysti keino, että kasvattaa teflonpinnan, mutta ilmeisesti pitäisi olla jo valmiiksi kova, jotta olisi hieno ihminen.

Minusta se on huolestuttavaa jos ihminen ei koskaan näytä pahoittaneensa mieltään ja kaikki on aina hyvin eikä mikään satu tai vituta. Kuka mitenkin sitten asioita käsittelee niin kunhan käsittelee. Joku välttelee kaikkea huomiota ja purkaa asioita vain läheistensä kanssa, joku vittuilee takaisin. Joku saa tyydytystä juuri siitä että huomaa miten ignooraus ärsyttää. Kai paras kuitenkin on että asiat tuntuvat olevan itsellä hallussa, eikä tunnu siltä että kuran alle tukehtuu?

En siis sano miten kenenkin pitäisi ilkeilyt kestää, enkä varsinkaan uskaltaisi sanoa että muuta itsesi joksikin toiseksi, jotta et ärsyttäisi ketään. Minusta sekin kuulostaa ihan pätevältä ratkaisulta, että jatkaa elämäänsä omana itsenään ja ilmoittaa poliisille silloin kun itseä tai läheisiä uhkaillaan.

T. Kisumisu keittiöstä

Mielestäni paskan määrässä pitäisi olla joku kohtuus. Se on tässä mun mielestä aika oleellinen seikka. Kyllä Miken nettikäyttäytyminen on usein aika kärkästä ja provoavaakin, että jonkinlainen paskamyrsky on mielestäni odotettua ja "ymmärrettävää" nykyisessä internet-maailmassa(ei oikeutettua tai asiallista). Mutta se miten jengi Mikestä agitoituu ei ole mielestäni missään normaaleissa sfääreissä. Perusjonneilu on valitettava ja melko lailla kitkemättömissä oleva ilmiö ja tietynlainen huutelu ja paskan puhuminen lienee julkisuudessa tavalla tai toisella esiintyvälle ihmiselle väistämätönä. Mutta tuo touhu menee niin överiksi, että ei sitä välttämättä ole kovinkaan helppoa sivuuttaa. Varsinkin kun on vastuussa isosta nettifoorumista ja tuo sosiaalinen media melkein väistämättä on osa elämää. Itselläni on esimerkiksi ystävänä eräs hyvin paljon mielipiteitä jakava NHL-kiekkoilija. Hän ei ikinä esim.lue paikallisia lehtiä tai seuraa mediaa, jossa häntä todennäköisesti aika ajoin riepotellaan. Nuorempana kuulemma kyllä, mutta ne rajuimmat jutut menee kyllä ammattilaisellekin ihon alle. Miksei jengi keskitä tätä mieletöntä raivoaan niihin, jotka sitä oikeasti ansaitsisivat. Jos jaksat kirjoittaa päivässä vaikka 10 vittuiluviestiä, niin mikset jaa niitä kaikkia jollekin, joka sen "oikeasti ansaitsee"? Tässä kohtaa on kyllä pakko veikata, että yksi merkittävä syy tähän on juuri se, että Mike julkisesti noteeraa tätä paskaa. Ja ei, en sano, että itse pystyisin tuota kaikkea ignooraamaan, mutta mitään muuta ratkaisua tuskin on olemassa. Ei se varmasti tilannetta kovinkaan nopeasti (jos koskaan) muuta, mutta olisi varmasti itselle pidemmän päälle helpompaa. Villi veikkaus on, että joskus, heitetään nyt vaikka 5-10 vuoden kuluttua tulet edes jollain tasolla harmittelemaan, että on tullut tämänkään vertaa annettua arvoa kaikelle tälle paskanpuhumiselle. Ja tämä ei ole nyt mitään vittuilua missään nimessä, vaan ihan vilpitön ehdotus. Olet ilmeisesti joskus totaalisesti ignoorannut nämä puheet, mutta siitä ei käsittääkseni ole ollut hyötyä. Silti koittaisin uudestaan ja jättäisin kaiken somen vähemmälle, vaikka se kaikille seuraajille ikävä asia olisikin. Ei vaan voi tehdä kenellekään pidemmän päälle hyvää lukea tuota paskaa. Ei siihen voi oppia suhtautumaan mitenkään "terveellä tavalla"...

Joo.
Toivo on kaiken sytytystulppa ja internet on paska maa.

Toinen foorumi on menossa nurin kun maken ketjussa käy niin paljon trafiikkia että pääjehuilla loppuu lompakosta voima ja menee jo yli kierroksilla foorumin kapasiteetti..Toivottavasti pakkis ei mene nurin tämän ketjun takia ja Mikeltä lopu ruuti lompakosta pysyvästi kuten tuolla näkyy käyvän..

En tiennytkään että foorumeilla voi käydä liikaa ihmisiä ja se menee konkurssiin kun yhtä ketjua käydään katsomassa ja sinne postitetaan 10 postia päivässä muutaman viikon ajan..?

Viimeksi muokattu:
voisiko mike mennä narisemaan omaan ketjuunsa kuinka häntä taas sorretaan. poista insta, äläkä postaile polttoainetta jonneille ja lopeta narina.aina uhri ja sukset menee kaikkien kanssa ristiin.joka ketjussa,minä minä minäminäminä. ja täällä voidaan keskustella/juoruta makesta. kiitos ja anteeksi, ei pahalla mutta aika kauan seurannu ja monessa ketjussa sama.

Joo.
Toivo on kaiken sytytystulppa ja internet on paska maa.

Toinen foorumi on menossa nurin kun maken ketjussa käy niin paljon trafiikkia että pääjehuilla loppuu lompakosta voima ja menee jo yli kierroksilla foorumin kapasiteetti..Toivottavasti pakkis ei mene nurin tämän ketjun takia ja Mikeltä lopu ruuti lompakosta pysyvästi kuten tuolla näkyy käyvän..

En tiennytkään että foorumeilla voi käydä liikaa ihmisiä ja se menee konkurssiin kun yhtä ketjua käydään katsomassa ja sinne postitetaan 10 postia päivässä muutaman viikon ajan..?
Sun viestit on kyllä melkoista trollaamista, lopetatko ajoissa ja ala kirjoittamaan asiallisesti. Ja mitä forumiin tulee, niin tää rullaa kahdella palvelimella tuplavarmistuksella ja kolmantena mailipalvelin erillisenä. Että tää ei kippaa vaikka koko jonnearmeija yrittäis.

voisiko mike mennä narisemaan omaan ketjuunsa kuinka häntä taas sorretaan. poista insta, äläkä postaile polttoainetta jonneille ja lopeta narina.aina uhri ja sukset menee kaikkien kanssa ristiin.joka ketjussa,minä minä minäminäminä. ja täällä voidaan keskustella/juoruta makesta. kiitos ja anteeksi, ei pahalla mutta aika kauan seurannu ja monessa ketjussa sama.
Voisitko sä mennä takaisin sinne laudalle kiitos. Sun agenda nähtiin jo ja paistaa niin saatanasti läpi, että tuut vain samaa jauhamaan eri ketjuissa. Tuut viittaamaan muhun joka helvetin viestissä, joten heippa. Mikä siinä on, että te siellä laudalla haukutte Pakkotoiston pystyyn, mutta muna kädessä olette silti täällä joka päivä kyttäämässä?

Voisitko sä mennä takaisin sinne laudalle kiitos. Sun agenda nähtiin jo ja paistaa niin saatanasti läpi, että tuut vain samaa jauhamaan eri ketjuissa. Tuut viittaamaan muhun joka helvetin viestissä, joten heippa. Mikä siinä on, että te siellä laudalla haukutte Pakkotoiston pystyyn, mutta muna kädessä olette silti täällä joka päivä kyttäämässä?

Tämä on sitä keskustelun asiallisenapitoa. Eikö kannattaisi juuri nämä antaa olla vaan ja jättää omaan arvoonsa. Auktoriteetti on kuin pankkitili, mitä enemmän käyttää, sitä vähemmän sitä on. Elä ota pahalla mutta jos alentuu noihin "muna kädessä" juttuihin niin ei se keskustelu ainekaan sillä parane.

Tämä on sitä keskustelun asiallisenapitoa. Eikö kannattaisi juuri nämä antaa olla vaan ja jättää omaan arvoonsa. Auktoriteetti on kuin pankkitili, mitä enemmän käyttää, sitä vähemmän sitä on. Elä ota pahalla mutta jos alentuu noihin "muna kädessä" juttuihin niin ei se keskustelu ainekaan sillä parane.
Mä en käännä poskea ikinä missään. Mä en anna sitä viestiä, että täällä soitetaan suuta. Se on nähty, että ignooraaminen tai päähän taputtelu aiheuttaa sen, että nää luulee olevansa kuninkaita. Jos forumi kaatuisi mun käytökseen, niin miten helvetissä tää olisi 15 vuotta pysynyt pystyssä? Mä olen vain rauhottunut ja selkeesti se ei ole fiksua.

Voisitko sä mennä takaisin sinne laudalle kiitos. Sun agenda nähtiin jo ja paistaa niin saatanasti läpi, että tuut vain samaa jauhamaan eri ketjuissa. Tuut viittaamaan muhun joka helvetin viestissä,(..mitä???) joten heippa. Mikä siinä on, että te siellä laudalla haukutte Pakkotoiston pystyyn, mutta muna kädessä olette silti täällä joka päivä kyttäämässä?

agenda? eri ketjuissa?huomaatko mike. tän takia sulla on raskasta. huomautin vai asiasta.ja jos tutkit tarkemmin oon kirjottanu tänne jonku 2 viestiä, IKINÄ..koska en juurikaan perusta tälläisestä keskustelusta. ja heti uhriutuminen ja etenki syyttely käyntiin. mielestäni kommenttini oli asiallinen ja etenkin aiheellinen. ei bullinkaan ketjussa juteltu milosista niin miksi täällä susta?

muokkaus; laudalla kävin ensimäistä kertaa eilen..ihmettelemässä. en ymmärtäny mikä se iso hässäkkä siitä on. mutta takaisin markoon.

Mä en käännä poskea ikinä missään. Mä en anna sitä viestiä, että täällä soitetaan suuta. Se on nähty, että ignooraaminen tai päähän taputtelu aiheuttaa sen, että nää luulee olevansa kuninkaita. Jos forumi kaatuisi mun käytökseen, niin miten helvetissä tää olisi 15 vuotta pysynyt pystyssä? Mä olen vain rauhottunut ja selkeesti se ei ole fiksua.

Juu ei ole itsellä kokemusta foorumin pyörittämisestä ja itsehän päätät miten työsi hoidat mutta en itse miellä sitä posken kääntämiseksi jos jätät tuommoisiin viesteihin vastaamatta "muna kädessä" tasoista juttua. Mutta enempää en ala neuvomaan. Ei muuta kun munat käsiin ja nukkumaan!

Katsokaa nyt tätä ketjua, tämäkö näyttää, että porukka lähtisi pois kun iso paha Mike vähän juttelee. Vitunmarjat, jengiä tulee muualta tänne heittään bensaa liekkeihin. Mä olen tällä keskustelutyylillä generoinut niin paljon tänne viestejä saanut aikaan keskustelua, että turha teidän, jotka ette koskaan forumia ole pitänyt, on alkaa neuvomaan miten mun täällä kuuluisi olla. Mulla on se 15 vuoden kokemus tästä ja ihan samalla asenteella alusta loppuun ollut.

Oikee ongelma on siinä, että te ette kestä jos teille sanoo takaisin jotain, kattokaa peiliin. Ette tuu ikinä näkemään multa diplomaattisia vastauksia, ette koskaan. Eikä mun tapa keskustella muutu vaikka siinä nyt annetaan ohjeita, mä pistän takaisin aina kuitenkin. Deal with it, ei tää niin vakavaa oikeasti ole. Te otatte tän aika raskaasti.

Juu ei ole itsellä kokemusta foorumin pyörittämisestä ja itsehän päätät miten työsi hoidat mutta en itse miellä sitä posken kääntämiseksi jos jätät tuommoisiin viesteihin vastaamatta "muna kädessä" tasoista juttua. Mutta enempää en ala neuvomaan. Ei muuta kun munat käsiin ja nukkumaan!
Jos mä olisin jättänyt vastaamatta, niin täällä ei olisi paskaakaan viestejä. Ja ne jotka nyt niin kamalasti huolii että Markon ketju on mennyt piloille, niin katsokaas kun täällä on mahdollisuus siirtää viestejä ja siirretään ne mun ketjuun. Mutta ahh, ongelma ei ole tämä ketju, vaan se, että te leikitte jotain leikkiä, missä mä olen jeesus joka vastaa aina rauhallisesti.

Back
Ylös Bottom