BB Artturi Kallio

SYVÄ SYVÄ, KAHVAT ON SUN KAVERIT.......nyt varovasti jalkaa toisen eteen, me Marja-Riitan kanssa tuetaan sinua......niin se elämä runtelee isojakin miehiä. Aika vaikealta näytti vielä liikkuminen, hyvä kuitenkin toi #nevergiveup-asenne. Tsemppiä.

Olishan se reilua kertoa millä ihmeaineella sitä rintalihasta kuntoutettiin. Kun siitä piti useasti kuitenkin mainita.
Se ei kuulu tälle alueelle. Jos sulla olis aivoja, niin osaisit verrata sitä niin, että mä olisin laittanut kuvat rikkinäisestä rinnasta ja antanut sitten jengin spekuloida.

Ja jotta sun turvan saa tukittua kerrasta, niin peptidillä mä sen nopeasti palautin. Mites nyt jonnen suu pannaan?

Sen sijaan että olisin laittanut vain kuvan, mä laitoin videon kun meni rikki, lekurin diagnoosin ja tein vielä videosarjan. Tainnut sulta mennä kokonaan ohi tai sitten sun aivot ei vain yksinkertaisesti prosessoi.

Viimeksi muokattu:
En tiennyt, että mulla on täällä tiedotusvelvollisuus mun loukkaantumista, varsinkaan kun en tänne ole yhtään kuvaa asiasta laittanut tai pyytänyt laitettavan. Miken loukkaantumisesta ja kuntoutuksesta kertominen oli liiketoimintaa, sisällöntuottoa pakkotoistolle, jonka tarkoituksena on tehdä rahaa. Huomioiden edellä mainitut asiat ja sen että Mike itse kertoo tai jättää kertomatta asioita täysin tahtonsa mukaan, riippumatta siitä kuinka paljon mielenkiintoa ne herättäisivät on aika erikoista sanoa, että olisi reilua minulta kertoa loukkaantumisestani yhtään mitään.
Mitään salattavaa asiassa ei ole, en vain tiennyt sen kiinnostavan näin paljon. Kyseessä oli siis työtapaturma, työpaikallani kuntosalilla. Tulin dippitelineeltä varomattomuuttani alas aika vauhdilla jolloin oikeaan nilkkaan tuli murtuma ja samalla meni nivelsiteet sekä vasemman polven patellajänteeseen totaalirepeämä. Kuntoutuksessa menee jonkun aikaa mutta kaikki paikat tulee kuntoon ennalleen. Positiivista asiassa on, että kadoksissa ollut motivaationi kilpailemiseen palasi voimakkaampana kuin koskaan.

Mitään salattavaa asiassa ei ole, en vain tiennyt sen kiinnostavan näin paljon. Kyseessä oli siis työtapaturma, työpaikallani kuntosalilla. Tulin dippitelineeltä varomattomuuttani alas aika vauhdilla jolloin oikeaan nilkkaan tuli murtuma ja samalla meni nivelsiteet sekä vasemman polven patellajänteeseen totaalirepeämä. Kuntoutuksessa menee jonkun aikaa mutta kaikki paikat tulee kuntoon ennalleen. Positiivista asiassa on, että kadoksissa ollut motivaationi kilpailemiseen palasi voimakkaampana kuin koskaan.

Tuo "velvollisuus" on aika typerä veto joiltakin, mutta toki kun yksi kiinnostavimpia raskaan kisaajia Suomessa olet ja videoiden perusteella mukavalta vaikuttava kaveri niin totta kai meitä bodyfaneja kiinnostaa. Tulee kuvia missä äijä on aika pahasti paketissa niin kiinnostus herää ja samalla sitä huolestuu, että onko kuinkakin pahasti käynyt ja toivottavasti vammat eivät ole jopa uran päättäviä. Tässä tapauksessa niin ei onneksi siis ole. Mukava kun avasit loukkaantumistasi ja vielä mukavampi kuulla, että motivaatio kilpailemiseen on palannut. Tsemppiä kuntoutumiseen. :)

En tiennyt, että mulla on täällä tiedotusvelvollisuus mun loukkaantumista, varsinkaan kun en tänne ole yhtään kuvaa asiasta laittanut tai pyytänyt laitettavan. Miken loukkaantumisesta ja kuntoutuksesta kertominen oli liiketoimintaa, sisällöntuottoa pakkotoistolle, jonka tarkoituksena on tehdä rahaa. Huomioiden edellä mainitut asiat ja sen että Mike itse kertoo tai jättää kertomatta asioita täysin tahtonsa mukaan, riippumatta siitä kuinka paljon mielenkiintoa ne herättäisivät on aika erikoista sanoa, että olisi reilua minulta kertoa loukkaantumisestani yhtään mitään.
Tsemppiä kuntoutumiseen. Varmaan muutaman viikon pakkolepo tekee muullekin kropalle hyvää. Kohta sitä ollaankin levänneenä treeneissä kiinni uutta lihaskasvua tekemässä. Kiva kuulla myös, että kisamotivaatiota löytyy. Eihän tuollaista kroppaa piilossa saa pitää.

Klassinen case siitä kuinka jonkun arvon tajuaa vasta kun sen menettää. Hieno kuulla tästä "hoksaamisesta" ja tsemppiä kuntoutukseen!

Onko toi semmoinen, että polvesta tulee vielä ihan kelpokamaa kunhan vain palautuu? Vaikka onhan esim Warren rikkonut polvensa ja komeet reidet silti rakensi.
Lääkärin mukaan palaa ennalleen tai itseasiassa paremmaksi kun siellä oli useampi vanha repeämä ja repeämien ja tulehduksen aiheuttamaa paksuuntumista, joita samalla siivottiin. Vuoden se vaan voi kestää kunnes on 100% kondiksessa.

Bodaamaanhan tota varmaan pääsee jo reilusti aikaisemmin, eikä treenissä tartte välttämättä isoja kuormia polvia rasittavissa kyykkyliikkeissä ainakaan lihasmassan palauttamiseen. Uuden rakentaminen tarttee sitten taas myös ne raskaat liikkeet.

Vittumaisinta tossa lienee yleinen mobiliteetin menettäminen x-ajaksi. Esim käden menettäminen x-ajaksi aiheuttaa jo helvetisti vaivaa, saati sitten kävelykyky, tulee ihan uusi näkökulma varmaan kaikkeen.

Back
Ylös Bottom