Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomiseksi kuulemma luvassa vielä -11 astetta.

Mahtavaa. Perse jäätyy ja on mustaa. Kestän kylmänkin, jos vastapainoksi ihana pakkaslumi narskuu kenkien alla. Ei niin, että pimeässä arpoo, että mahtaako se musta asvaltti olla pinnasta peilijäätä vai pelkästään muuten vaan mustaa.

Mahtavaa. Perse jäätyy ja on mustaa. Kestän kylmänkin, jos vastapainoksi ihana pakkaslumi narskuu kenkien alla. Ei niin, että pimeässä arpoo, että mahtaako se musta asvaltti olla pinnasta peilijäätä vai pelkästään muuten vaan mustaa.
Juuri näin. Lumen narskuminen kenkien alla on parasta.

Taas käydään Jaakobinpainia. Luovuttaako, eli viedä auto korjaamolle ja tuntea itseinhoa, vai ostaako työkaluja sadoilla euroilla, rahalla jota nyt juuri tällä hetkellä ei ole?

Kuinkahan pahasti tuo nainen suuttuu, jos sille ilmoittaa joululahjarahojen menneen rautakauppaan?

Taas käydään Jaakobinpainia. Luovuttaako, eli viedä auto korjaamolle ja tuntea itseinhoa, vai ostaako työkaluja sadoilla euroilla, rahalla jota nyt juuri tällä hetkellä ei ole?

Kuinkahan pahasti tuo nainen suuttuu, jos sille ilmoittaa joululahjarahojen menneen rautakauppaan?
Käännä homma voitoksi. Osta työkalut itse ja sano että emäntä maksaa huollon verran sinulle tai työkalut puoliksi.

Ne voi myös pakata nätisti somaan pakettiin.

Käännä homma voitoksi. Osta työkalut itse ja sano että emäntä maksaa huollon verran sinulle tai työkalut puoliksi.

Ne voi myös pakata nätisti somaan pakettiin.

Ei nyt kehtaa, auto on mun ja minä sillä ajan :)

Ei tämä naisesta siis ole kiinni, oma saituus tässä oikeasti hannaa.

Ei riitä että on maanantai, mutta se että vakuutuslaskujen + vastikkeen eräpäivä sattu just tälle päivälle :confused: Sinne meni taas yks touhu tonni ! Sitä vaan rupes miettimään et jos täs ei sattuis olemaan parisuhteessa ja ei ois ostanu autoa niin tuokin tonni ois nyt matkakassassa.

On muuten suhteellisen rasittavaa lukea tuollaista puoliväkisin väännettyä ei-minkään-maanosanmurretta pidempiä aikoja.
eli tapa miten ilimaesen ihteeni puhuen ja kirijoettaen on väkisinviäännettyä... kiitoksia ny kauhiast ny vuaan :woot:

tumblr_nnacnbay2R1upl3qao1_400.gif

Back
Ylös Bottom