Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvät zembalot, 3 äijää vielä pystyssä. Hammaslääkäri tasan klo12, oon varmaan hyvässä kuosissa kun sinne menee. Mutta mitä ihmettä, hampulääkäri itsenäisyys päivänä, mitä helvettiä?

Hyvät zembalot, 3 äijää vielä pystyssä. Hammaslääkäri tasan klo12, oon varmaan hyvässä kuosissa kun sinne menee. Mutta mitä ihmettä, hampulääkäri itsenäisyys päivänä, mitä helvettiä?

Edut. Tuli sitten tuplana, inhoon tätä puhelinta, pitää hankkia uusi. Tai sitten vika on käyttäjässä.

Viimeksi muokattu:
Lähtöpainoksi merkittäköön pöytäkirjaan tasan 72kg. Jos palatessa on alle 75, niin kaikki on hyvin.

Tylsää odotella että saa lähteä kentälle.

huah men täh vuaan kaakille ja kaekel kansalle...

Yhtä juurihoidettiin jollain speciaali käynnillä kipupäivystyksessä, sain siis ajan sinne kun muut venasivat tulojärjestyksessä. Pahoittelivat vielä kun olivat kauheat 20min myöhässä aikataulusta:cool:. Ja kotona ottamani esilääkitys oli aika jytky, ei tarvinnut puuduttaa:D Tänään on kolmiopäivä, alkoholia zero koska antibiotistani tulisi antabusreaktio, enkä muutenkaan harrasta sekakäyttöä, joki roti pitää olla:ruoska:.

edit. Tuhkasaaren Juhalla on kokonaan kultaiset leegot, on aika gangsta enkä tarkoita mitään naapuri meininkiä vaikka tuota sanaa käytinkin.

No ei, ja siitä jännä kaveri että voi viedä saunan taakse:eek:.
No ei oikeesti mutta jos henkilö pitää poistaa niin se 5s. kun se hakee sen:D.

Se slushin seksuaalinen häiriköinti oli täysin lavastettu juttu, ai samperi kun mä vihaan noita vihervassareita. Hulluja ovat, mitä enemmän kustaan omiin muroihin sen parempi?

Jokohan Helsingissä on rintamalinjat muodostuneet ja taistelut käynnissä? On se vaan kumma, että kehdataan rähinöidä juhlapäivänä. Etenkin, kun osalla osallistujista tuskin on edes mitään ideaa kunhan pitää vain päästä riehumaan ja rikkomaan.

Sylvi - vanha täti - paheksuu syvästi.

Back
Ylös Bottom