Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@TJJ pitääkö huolestua kun näkee leikkaussalista unta? Eikä ollu edes painajaista, enkä ollut itse potilaana.
Tai no luultavasti pitää, mutta millä tavalla..? :pSteriilit meni epästeriileiks ku kaavut osu seiniin ja hanskoja laiteltii käteen miten sattuu! Joten saa huolestua :DRiippuu mitä siellä tapahtui..Tai no luultavasti pitää, mutta millä tavalla..? :p
Meinasin kirjottaa aluks noi törkeesti, mutta koska olen sivistynyt ihminen valitsin asiallisemman sanan.
Meinasin kirjottaa aluks noi törkeesti, mutta koska olen sivistynyt ihminen valitsin asiallisemman sanan.
Yritetään selvästi panna mun suuhun ties mitä sanoja!Tulkkasin noille muille, kun ei ne muuten tajua.
Yritetään selvästi panna mun suuhun ties mitä sanoja!
Oli nättejä mirrejä ja kisuleita. Yhtä sain pitää pitkään sylissäkin!No nyt ei tarvi edes tulkata.
Oliko näyttelyssä nättejä mirrejä esillä? entä kissoja?
tällee mie ny vuaa pruukaan kirjuutella että koetapa kestää....@Viksu Vaffa Orankimamma en mie sitä pahalla tarkoittanut :D vaikee vaan lukea levveetä kieltä