tstr
VIP
Aiheeseen liittyen, iHerb on vissiin jenkkilafka eli lähetykset tulevat sieltä? Millaiset maksut noista tulee Suomen tullilta, normi alv 24%?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aiheeseen liittyen, iHerb on vissiin jenkkilafka eli lähetykset tulevat sieltä? Millaiset maksut noista tulee Suomen tullilta, normi alv 24%?

Mulla on CarPlay tuki ja totta on että piuhallinen yhteys on vähän köpö, mutta suurempi miinus lankeaa Applen karttojen paskuudelle Suomessa. Aika usein hyytyy ihan pääkaupunkiseudulla siihen että ei vaan löydä osoitetta, jonka Google Maps löytää sekunnissa. Muutenhan tuo toimii hyvin, puhelut ja viestit ääniohjauksella yms.Huomenna saan auton nettiin kun tulee himaan 350 meganen piuha ja mukana 4g simmi autoon. Sitten koko kippo on netissä kokoajan. Hakee reaaliajassa liikenteen jne.
Se kyllä huutaa langattomuutta, mutta mitä luin, niin se ei ole pelkästään Applesta kiinni se langattomuus, vaan vastaanottavan päätteen pitää kyetä sitten kommunikoimaan kanssa. Mut luulis sen olevan ihan softapuolen kamaa.Mulla on CarPlay tuki ja totta on että piuhallinen yhteys on vähän köpö, mutta suurempi miinus lankeaa Applen karttojen paskuudelle Suomessa. Aika usein hyytyy ihan pääkaupunkiseudulla siihen että ei vaan löydä osoitetta, jonka Google Maps löytää sekunnissa. Muutenhan tuo toimii hyvin, puhelut ja viestit ääniohjauksella yms.
Elintarvikkeiden ja lisäravinteiden alv on14%. Jos tilaa DHL ne tekee tullauksen sun puolesta maksat vaan sen niiden maksun, jos tilaat postilla joudut tekee tullauksen netissä ja maksaan viulut.
Sivuhuomautus. Jotkut luontaistuotteet ja lisäravinteet joita saa Suomesta apteekista tai luontaistuotekaupasta vapaasti ostaa on laitonta tuoda maahan yksityihenkilönä. Eli tulee sakot ja merkintä laittoman lääkeaineen maahantuonnista. En viittaa tähän ko tuotteeseen. Tämä koskee tuontia EU ulkopuolelta. EU sisältä saat tämän "laittoman" tuotteen tilata![]()
Onko tähän joku syy minkä takia et ole ottanut?En ole ottanut niasiinia nyt pariin kuukauteen.
Ei oo päällä mitään joka siihen radikaalisti vaikuttaisi.Onko tähän joku syy minkä takia et ole ottanut?
Monta kertaa ajatellu, että vuokrais viikonlopuksi Mintulle ja mulle jonkun kivan hirsimökin ja viettäis siellä ihanan viikonlopun, mutta ei napostele ajaa Lappiin asti. Mahtaakohan sellaisia olla lähempänä vähän eristyksissä, eli ei missään hiihtokeskuksessa.Ootkos mike käynnyt milloin mökkeilemässä? Kiinnostaako ylipäänsä mökkeily jossain tyyliin rukalla?
Onhan noita vuokrattavia mökkejä aivan hirmuisesti, tuolta on melko hyvä selaa: http://www.nettimokki.com/Monta kertaa ajatellu, että vuokrais viikonlopuksi Mintulle ja mulle jonkun kivan hirsimökin ja viettäis siellä ihanan viikonlopun, mutta ei napostele ajaa Lappiin asti. Mahtaakohan sellaisia olla lähempänä vähän eristyksissä, eli ei missään hiihtokeskuksessa.
Sillon kandee seuraa meidän kummankin snäppejä.Kunnon mike on the road pätkää sellasesta jos joskus lähet/lähette johonkin.
Monta kertaa ajatellu, että vuokrais viikonlopuksi Mintulle ja mulle jonkun kivan hirsimökin ja viettäis siellä ihanan viikonlopun, mutta ei napostele ajaa Lappiin asti. Mahtaakohan sellaisia olla lähempänä vähän eristyksissä, eli ei missään hiihtokeskuksessa.
Mikäs se on? Naarmuja en ainakaan pesussa saa, koska en pese koskaan harjoilla, vaan aina vien käsinpesuun.Ootko mike harkinnut suojafilmiä auton maalipinnalle. Ei tulis naarmun naarmua ja hyvin korostaa nättiä maalipintaa.
Liikkuvuus tänään ja tossa näätte visuaalisen eron lihaksen kiinnityskohdissa. Vasen kaartaa aikaisemmin (punainen pallo ei ole osa minua).
katso liitettä 140197
Mikäs se on? Naarmuja en ainakaan pesussa saa, koska en pese koskaan harjoilla, vaan aina vien käsinpesuun.