Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

No olisko kannattanu jättää puhumatta kokonaan sitte niistä "järeimmistä aseista" jos ei kumminkaan kerro mitä ne on...

Tätä pitää kyllä kompata. Täysin tarpeetonta vihjailua "järeämmistä aseista", mikäli niistä ei halua keskustella. En ole siis missään nimessä em. metodien käyttöä vastaan etenkin kun kyse on vamman parantelusta, mutta tulee valitettavasti vähän mieleen naisten FB-statuksissa usein käytävä täysin epälooginen dialogi:

Nainen1: Voi huoh miten kaikki voikin olla näin paskaa!!!
Nainen2: Mitä on tapahtunut?
Nainen1: No en kyllä voi kertoa, mutta kyllä taas pitää ihmetellä miten jotkut voi olla niin...

No offence. :)

Kuka muka luulee Miken olevan natu? Itse monesti sanonut käyttävänsä, eikä moneen vuoteen sitä ole kieltänyt (en väitä, että ennen olisi kieltänyt).
Meinasinki jos kieltäis. Lähinnä yritin viitata siihen miten koskaan ei asiat ole hyvin. Jos ei myönnä käyttävänsä, niin tulee itkua siitä. Ja jos myöntää käyttävänsä, mutta ei kerro mitä ja paljon = "No miks sanot käyttäväs jos et kerro mitä käytät". Aina tuntus olevan jollakin asiat huonosti.

Luultavasti jos kertois mitä ja paljon, niin sit itkettäs "kannattako kertoa noin tarkasti kun kuitenki joku nuori nyt ottaa mallia?".

AINA JOKU itkee teki Mike mitä tahansa, minkä tuo julkisuuteen, ÄLKÄÄ itkekö vaan etsikää positiivisia juttuja toisista ja itsenne tekemisestä, ni elämä on paljon mukavempaa!! Mutta fakta on vaan se et aina joku pahottaa mielensä, sitä ei voi muuttaa.
Mike hienoa et paranee nopeesti rinta ja toivottavasti paraneminen jatkuu tuota vauhtia!=) Ootko miettiny miten tulevaisuudessa rintaa reenaat penkissä?? jätätkö noi 1-3 toistot ainakin pois tulevaisuudessa??

AINA JOKU itkee teki Mike mitä tahansa, minkä tuo julkisuuteen, ÄLKÄÄ itkekö vaan etsikää positiivisia juttuja toisista ja itsenne tekemisestä, ni elämä on paljon mukavempaa!! Mutta fakta on vaan se et aina joku pahottaa mielensä, sitä ei voi muuttaa.
Mike hienoa et paranee nopeesti rinta ja toivottavasti paraneminen jatkuu tuota vauhtia!=) Ootko miettiny miten tulevaisuudessa rintaa reenaat penkissä?? jätätkö noi 1-3 toistot ainakin pois tulevaisuudessa??
Ei mitään perustetta enää ikinä ottaa alle vitosia. Kyllä mä nyt rakennan rintatreenaamisen nollasta aivan uudella periaatteella ja se on mulle vain miellyttävä haaste.

edellisiin jankutuksiin liittyen: kun mulla repesi rinta, niin oli samaan aikaan kierrossa reilusti nandrolonia. Tuntui paranevan pikavauhtia, vaikka pari ekaa päivää vammautumisen jälkeen tuntui siltä, että kuntotumiseen menee varmaan vuosi. Varmaan nyt suurinpiirtein kaikki anaboliset jeesaa vammoista toipumista, mutta deca mulla ainakin auttoi ihan saatanasti.

Jos teitä kiinnostaa järeämmät aseet ja niiden ominaisuudet, niin kannattais varmaan opiskella aihetta. Joillakin peptideillä ainakin on tälläisiä ominaisuuksia ja niistä on tietoa netti pullollaan.

Jos teitä kiinnostaa järeämmät aseet ja niiden ominaisuudet, niin kannattais varmaan opiskella aihetta. Joillakin peptideillä ainakin on tälläisiä ominaisuuksia ja niistä on tietoa netti pullollaan.

Jep, lääkkeitähän nuo on ja niille on paikkansa tietyissä hoidossa. Esim. tuosta aikaisemmin mainitusta nandrolonista löytyy ihan suomenkielistä tekstiä googlettelemalla.

Femma ulos tiistaina.

reco5.webp

Back
Ylös Bottom