Joku hyvä menttooli vois olla kova.
Ootko kokeillut Krapjuicen Jalmarin juissi jäillä? Se on sellainen hedelmäinen raikas eli menthoolia mukana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku hyvä menttooli vois olla kova.

No koska mulla on järeemmät aseet tässä recoveryssä, niin vasemman liikkuvuus paranee törkeetä vauhtia. Pesen hiukset jo normaalisti, laitan sukat, paidat, nukun selälläni ja vasemmalla kyljellä. Että oon melkoisen nopeassa tahdissa tässä.Tuli vaan mieleen,olet oikeekätinen? Taitas tolla kipiällä puolella olla aika vaikia pyyhkästä persausta wc:ssä.
Joutuis ottaa raskaan sarjan PRO miesten konstin,eli huuto emännälle:Saa tulla pyyhkimään..
mitkä nää järeämmät aseet on? Kasvuko?No koska mulla on järeemmät aseet tässä recoveryssä, niin vasemman liikkuvuus paranee törkeetä vauhtia. Pesen hiukset jo normaalisti, laitan sukat, paidat, nukun selälläni ja vasemmalla kyljellä. Että oon melkoisen nopeassa tahdissa tässä.
Olet kyllä hieno mies! Olisi hienoa olla yhtä optimistinen kuin sinä olet! Äärimmäinen arvostus![]()
no?Ei oo kasvua kun on parempiakin vaihtoehtoja.
No varmaan olisin kertonut jo jos haluaisin.
No olisko kannattanu jättää puhumatta kokonaan sitte niistä "järeimmistä aseista" jos ei kumminkaan kerro mitä ne on...No varmaan olisin kertonut jo jos haluaisin.
Hiljaa saatana!Sano nyt vielä, että "rakastan sinua" niin lauseesi on täydellinen.

Kannattaisko sun olla kyselemättä.No olisko kannattanu jättää puhumatta kokonaan sitte niistä "järeimmistä aseista" jos ei kumminkaan kerro mitä ne on...
ok.Kannattaisko sun olla kyselemättä.