Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olmalan kanssa hevi mekaanisen kuorman treeni vedetty.

4 kierrosta superia, jossa raskas kulmasoutu maksimi yli 6 toistoa ja perään lattialta 80kg kulmasoutu maksimi.

4 kierrosta superia, jossa raskas alatalja kolmiolla maksimi yli 6y toistoa ja perään myötäote leveellä rintaan vedettynä -50% painolla.

Sitten 4 kierrosta ylätalja modaus + pullover.

Luulisin Miken tietävän milloin kannattaa vaihtaa auto vaikka ei huono vinkki tietämättömälle ole Ruffryder.
2 vuotta tai 45tkm ja auton arvo on vielä ~70% uudesta.

nyt kun on trendinä nämä pelottelija klovnit niin miten kävis jos tälläinen klovni sattuis sun kohdalle puukkoa heilutellen?

voi olla kohta ihan oikeasti ajankohtaista kun tämä pelleily (osiltaan kyllä vakava juttukin) laajenee. :D

Mitäs mieltä Mike on siitä, että voiko suomessa +90kg sarjassa kilpaileva bodari olla kovassa kunnossa lavalla vaikka offilla kalorit olisivat VAIN +4000? En voi ymmärtää miten monelle tuntuu olevan niin saatanan vaikeaa uskoa, että ei siellä kaikki mene älyttömillä kaloreilla ja ovat silti hyvässä kunnossa.

Mielestäni ei voida pelkästään laittaa juuri kaloreiden syyksi sitä miksi joku on kovassa kunnossa siellä lavalla. Vaikka Hiitti ja muut täällä tietävätkin selvästi, että ei siellä lavalla kukaan ole kunnossa ellei ole älyttömät offi kalorit ja näin ollen isot dietti kalorit.

Toi riippuu ihan kamalasti aineenvaihdunnnasta, treenityylistä, aerobisen määrästä jne jne. Esim nyt kun mä aloitin keväällä ton cycle dieetin nostaakseni aineenvaihduntaa, on tapahtunut juuri kuten sen pitäisikin toimia.

Tässä kaloriväännössä on mun mielestä vähän sekotettu lepoaineenvaihdunta ja kulutuksella lisättu aineenvaihdunta; toiset tarkottaa toista ja toiset toista. Suurin osa taitaa kuitenki puhua (lepo)aineenvaihdunnan tarkotuksellisesta nostosta ja toiset (ainakin Penkki Timo) on sitä mieltä, että se ei oo välttämätöntä. Kysyisin, että miksi ei hyödyntää sitä? Ainoa mikä itellä tulee mieleen on esim. Ovaskaisen tapaus, jossa hiilari pistää kovasti väsyttämään.

Ja mulla meni lopullisesti hermot kun olen ostanut miljoona halpaa treenikassia, kuskaan niitä kaksi kertaa päivässä salille. Metrossa, autossa, kävellen, viskon salilla, aina ne hajoaa. Sijoitin kerrankin sitten kunnon kassiin kun se on niin kovassa käytössä ja tilasin DEFY kassin jenkeistä. Käsintehtyjä vahakankaasta, hihnat on samaa mitä autojen turvavyöt. Kestää 3 viikkoa kun ne veivaa sen käsin. 229 dollaria maksoi.

katso liitettä 139712

Mitä, mitä, saitko Peak Performancenki kassin hajalle? :eek: Sitä nyt ei ihan halpojen treenikassien joukkoon ainakaan voi laskea.

Tässä kaloriväännössä on mun mielestä vähän sekotettu lepoaineenvaihdunta ja kulutuksella lisättu aineenvaihdunta; toiset tarkottaa toista ja toiset toista. Suurin osa taitaa kuitenki puhua (lepo)aineenvaihdunnan tarkotuksellisesta nostosta ja toiset (ainakin Penkki Timo) on sitä mieltä, että se ei oo välttämätöntä. Kysyisin, että miksi ei hyödyntää sitä? Ainoa mikä itellä tulee mieleen on esim. Ovaskaisen tapaus, jossa hiilari pistää kovasti väsyttämään.

Mitä, mitä, saitko Peak Performancenki kassin hajalle? :eek: Sitä nyt ei ihan halpojen treenikassien joukkoon ainakaan voi laskea.
Ei mulla Peakin kassia ole ollut. Helly Hansenissa on reikiä jo.

Nyt taitaa muisti tehdä tepposet. Oranssi-harmaa yksilö. Tiedän koska, itellä samanlainen (musta-valkosen lisäks), ja koska vaihdettiin niistä jopa pari sanaa pariin kertaan 2015 kesällä Mayor`silla.

Nyt taitaa muisti tehdä tepposet. Oranssi-harmaa yksilö. Tiedän koska, itellä samanlainen (musta-valkosen lisäks), ja koska vaihdettiin niistä jopa pari sanaa pariin kertaan 2015 kesällä Mayor`silla.
Ainiin joo se, en muista mitä sille kävi, mutta ei ole itellä enää.

Kannattaisi jättää rekisteröinti tammikuulle, olisi myytäessä vuoden nuorempi auto.
Saattaapi saada alemmilla vakuutuksilla (syystä x, en ymmärrä itse näitä) jos ottaa edelliselle vuodelle. Oma nykyinen autoni on aikanaan rekisteröity edellisen vuoden viimeisenä päivänä juuri samasta syystä.

Saattaapi saada alemmilla vakuutuksilla (syystä x, en ymmärrä itse näitä) jos ottaa edelliselle vuodelle. Oma nykyinen autoni on aikanaan rekisteröity edellisen vuoden viimeisenä päivänä juuri samasta syystä.

En usko että vakuutuksissa säästää. Myös autovero pienenee hienoisesti vuonna 2017. "Tilinpäätösauto" on sitten asia erikseen.

Eipä mahdollisilla vakuutusten säästäsatasilla tai "vuoden uudempi jälleenmyytäessä"-syillä ole mitään merkitystä tilanteessa, jossa tavaran hankintakustannus halutaan tietyn tilikauden kuluiksi kohdistettua. Ja jos tuolle linjalle lähtisikään, niin yhtä hyvin voisi sanoa, että parempi saada aiemmalle vuodelle käyttöönotto, sillä silloin tulee aiemmin ikävähennykset auton verotusarvoon, jolloin vapaan autoedun arvo putoaa. Tämä tekee jo merkittävän määrän vuositasolla, jos autoedun lähtöarvo heiluu siinä tonnin paremmalla puolella kuukausittain. Vaikuttaa omaan maksetun veron määrään sekä firman maksamaan sivukulujen määrään, sillä autoetu on ansiotuloa.

nyt kun on trendinä nämä pelottelija klovnit niin miten kävis jos tälläinen klovni sattuis sun kohdalle puukkoa heilutellen?

voi olla kohta ihan oikeasti ajankohtaista kun tämä pelleily (osiltaan kyllä vakava juttukin) laajenee. :D
Noi on aivan vitun perseestä. Toi on pelkkää vakavaa paskaa.

Hymyilin tälle hieman.

Okei, paljon.

Only in Finland! Osta 90 000 euron auto ja makuuta sitä kaksi kuukautta Laakkosen parkkipaikalla, koska suattaapi tulla säästöä.

Ei kai ne nyt niitä autoja säilytä parkkipaikalla ja kysehän on kuukaudesta. Yksityishenkilönä tämä kannattaisi ehdottomasti tehdä, jos autoa meinaa pitää kymmenen vuotta niin se asia erikseen toisin kuin tuolla Miken vaihtotahdilla.

No jos puukkoa heiluttelee, niin jatkan matkaa, mistä noista tietää kuka on oikee rosvo ja kuka pelleilee.

Back
Ylös Bottom