Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mike jos sinulla olisi veli niin haluaisitko ,että hän olisi samanlainen kuin sinä luonne .ynm vai täysin erilainen kuin sinä, vai samanlainen kuin Allu :D?
No en saatana haluaisi siitä Allua. Allu on outo, mutta se on hyvä, että meitä on moneen junaan. Enkä nyt pahalla. sano, vaan Allusta on tullut mulle tosi tosi hyvä kaveri, ellei ystävä omalta puolelta tässä lyhyessä ajassa. Mutta en mä nyt broidista samanlaista haluaisi. Enkä kyllä omanlaistanikaan. Mussa on paljon huonoja puolia, joita olen tasoitellut vuosien aikana. Valitettavasti mut nähdään ihan sairaana ihmisenä, mutta sellainen en ole oikeasti. Mun on vaikea kuvitella miten mua voi jotkut ihmiset vihata niin kovasti, vaikka en näitä ole edes tavannut. En ole oikeassa elämässä tavannut semmoista vihaa ja epäonnistumisen toivomista mitä netissä on.

En mä nyt kellekään ala todistelemaan, mutta toi olis ihan hullun helppoa, mutta se vaatis sitten liikaa kropan rankaisua, eikä kiinnosta. Jos mä ton tekisin, niin privaatisti valikoidulle seuraajaryhmälle rahaa vastaan.
Entäpä näin jatkokysymyksenä, onko tavoitteena tuo sama määrä takoa kuitenkin rauhallisemmin ja hieman kroppalle ystävällisemmin keinoin?
Tai ylipäätänsä onko minkälaisia/minkäänlaisia lyhyen tai pitemmän välin tavoitteita tällä hetkellä treenaamisessa?

Entäpä näin jatkokysymyksenä, onko tavoitteena tuo sama määrä takoa kuitenkin rauhallisemmin ja hieman kroppalle ystävällisemmin keinoin?
Tai ylipäätänsä onko minkälaisia/minkäänlaisia lyhyen tai pitemmän välin tavoitteita tällä hetkellä treenaamisessa?
Pidemmän aikavälin tavoite on saada edelleen lisää massaa olkapäihin ja siihen on jo löytynyt oikeat treenimetodit ja tulosta tulee hiljalleen.

En mä nyt kellekään ala todistelemaan, mutta toi olis ihan hullun helppoa, mutta se vaatis sitten liikaa kropan rankaisua, eikä kiinnosta. Jos mä ton tekisin, niin privaatisti valikoidulle seuraajaryhmälle rahaa vastaan.
Täs olis kyllä sulla huikee bisnes, paljon parempi kun esim. killellä! Voisit pyytää 20€/kk koko kisaproggiksen ajalta ja silti olisi maksajia ihan vitusti. Tokihan ne ylilautalaiset piruuttaan latais videot nettiin aina heti kaikkien nähtäville...

Viimeksi muokattu:
Outoa, että porukka täällä tyrmää jonkun 7kg/2kk lihasmassan kasvatuksen jos mennään isoihin lääkemääriin+insuun jne. ei tuo ole mikään mahdottomuus, tai oletan ettei porukka trollannu noissa vastauksissaan. Teetkö Mike pystäriä ikinä?

Outoa, että porukka täällä tyrmää jonkun 7kg/2kk lihasmassan kasvatuksen jos mennään isoihin lääkemääriin+insuun jne. ei tuo ole mikään mahdottomuus, tai oletan ettei porukka trollannu noissa vastauksissaan. Teetkö Mike pystäriä ikinä?
No insuun en koskis pitkällä kepilläkään edes jos pitäis pakkaa massaa kunnolla. Se on anabolinen koko kropalle, eikä ollenkaan kiva juttu. Joku 15 vuotta sitten koitin sitä, enkä pitänyt muutenkaan sen kanssa pläräämisestä.

No insuun en koskis pitkällä kepilläkään edes jos pitäis pakkaa massaa kunnolla. Se on anabolinen koko kropalle, eikä ollenkaan kiva juttu. Joku 15 vuotta sitten koitin sitä, enkä pitänyt muutenkaan sen kanssa pläräämisestä.

Tyhmä kysymys varmaan, mutta mitä toi anabolinen koko kropalle tarkottaa käytännössä?

Meinaatteko Mike tehdä enää mitään prokkista Peterin kanssa? Jos vaikka vihjaiset, että vaimo jää siksi ajaksi kotiin Kuinka kauan uskot, että pystyt jatkamaan bodausta ja mitä sitten kun bodaus loppuu? Meinaatko jatkaa pakkiksen pyörittämistä, ja onko kukaan yrittänyt ostaa pakkotoistoa?

Meinaatteko Mike tehdä enää mitään prokkista Peterin kanssa? Jos vaikka vihjaiset, että vaimo jää siksi ajaksi kotiin Kuinka kauan uskot, että pystyt jatkamaan bodausta ja mitä sitten kun bodaus loppuu? Meinaatko jatkaa pakkiksen pyörittämistä, ja onko kukaan yrittänyt ostaa pakkotoistoa?
Eikö Mike sanonut viime tai toissa podcastissa, että voisi tehdä vaikka väkisin ne kaksi wlogia niin olisi pyöreät 200 täynnä.

eikös HGH kasvata sisäelimiä myös? mä oon ollut siinä käsityksessä, että HGH kasvattaa sisäelimiä ja insu pakkaa viskeraalista rasvaa niihin

Kuinka kauan uskot, että pystyt jatkamaan bodausta ja mitä sitten kun bodaus loppuu? Meinaatko jatkaa pakkiksen pyörittämistä, ja onko kukaan yrittänyt ostaa pakkotoistoa?
Mistä noita tietää kauanko voi bodailla kovaa, eiköhän sitä aika pitkälle voi jos kiinnostaa. Pakkotoisto nyt ei liity taas mun omaan treenaamiseen sillai juurikaan.

Back
Ylös Bottom