Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Juttelin jo Allun kanssa, laittoi sen treenin, ei oikein sovi mulle kun olen juuri välttänyt kaikki loukkaantumiset suunnittelemalla treenin fiksusti. Jos mä menen punnertelemaan olkapäitä fressinä, niin painot on 130+ ja se on aina riski mulle.
Tässä samalla myös alustavasti sovittiin,että MIke jossain vaiheessa tulee kuvaamaan tuon mun olkatreenin ja avustaa pakkotoistot

Kannattaa hetki pohtia ja syventyä siihen "korvaushoito" sanaan ja sitten miettiä uudelleen, mitä sä väität.

Käytännössähän sä väität, että normaaleilla testoilla pörisevä natu pääsee noihin rautoihin, kun vaan tuuppaa vuosia menemään. Oletko ihan tosissasi tätä väittäessäsi?
Kyllä mä tiedän mitä se sana tarkottaa ihan tasan tarkkaan, eikä nyt todellakaan enempää vaadi kun sen korvaushoidon, se kaikki muu tekeminen merkkaa vähän vitusti enemmän. Ja riippuu ihan kenen lekurin kanssa niitä korvaushoitoja ottaa ja seuloo.
Niinpä., kaveri on pihalla kuin lumiukko, mutta vänkää vaan... ; ))

Sitäpaitsi, en ole korvaushoidolla.
Sä se täällä pihalla oot, kitisee kun vanha ämmä.

Suoritus kova mut on "hieman" enemmän kaarta otettu hyödyksi ku miken suorituksessa. Ristolta mitään pois ottamatta.
En minäkään pois Ristolta ota mitään jos aletaan siis vain penkkiä katsomaan. Mutta sitten taas, mulla on lihasmassaa ihan helvetisti enemmän ylipäätänsä, jos olisin noin laiha, niin painaisin 80kg. Noi vain penkkaa, ei niillä ole selkää, ei käsiä, ei jalkoja. Mut mitä niillä edes painoluokkaurheilussa tekee.

On kyllä hieno kaari ukolla.. Kun katsoo kyynerpääkulmaa niin jää melko kaus 90 asteesta.

Minkäs verran se Allu on nostanut natikkana penkistä? Entä Mike? Mietin monesti, että miten kiuroutuneita te roinaajat oikein olette, kun tuntuu, että vähättelette kaikkien natikoiden kovia tuloksia. Mielestäni teillä on silloin vähättelyyn varaa mikäli olette itse natikkana nostanut saman verran tai enemmän, mutta mikäli roinalla nostettu hieman enemmän mitä muut nostaa natikkana niin säälittävää touhua teiltä.

Tämä siis yleisesti ei koske juuri tuota nostoa.

Minkäs verran se Allu on nostanut natikkana penkistä? Entä Mike? Mietin monesti, että miten kiuroutuneita te roinaajat oikein olette, kun tuntuu, että vähättelette kaikkien natikoiden kovia tuloksia. Mielestäni teillä on silloin vähättelyyn varaa mikäli olette itse natikkana nostanut saman verran tai enemmän, mutta mikäli roinalla nostettu hieman enemmän mitä muut nostaa natikkana niin säälittävää touhua teiltä.
En mä ainakaan ole vähätellyt. Eikä kyllä Allukaan.

Tämä siis yleisesti ei koske juuri tuota nostoa.
ÖÖöö, siis missä kohtaa mä vähättelin tota nostoa?? Kehuin nosto asentoa vain. Mä en ikinä ole vähätellyt kenenkään nostoja oli ne tehty roinalla tai ilman. Itse tiedän kuinka kova työ on tehdä tulosta ylöspäin natikkana, tai roinallla.

Edit
Mikäli viittasit tuohon lauseeseeni kyynerpää kulmasta, oli sekin vain kehua, sillä itse koitin aikoinani tehdä lisää lihaa rintaan ja paksuutta selkään jottaisin saisin edullisemman kyynerpää kulman punnerteluun.

En minäkään pois Ristolta ota mitään jos aletaan siis vain penkkiä katsomaan. Mutta sitten taas, mulla on lihasmassaa ihan helvetisti enemmän ylipäätänsä, jos olisin noin laiha, niin painaisin 80kg. Noi vain penkkaa, ei niillä ole selkää, ei käsiä, ei jalkoja. Mut mitä niillä edes painoluokkaurheilussa tekee.

Kyllä useimmilla kovilla penkkaajilla on vähintään leveä selkä. Kun latsit melko tärkeässä roolissa. Mutta sitten on olemassa näitä irtiotto-friikkejä, jotka pystyvät tekemään kovia voimailusuorituksia ilman merkittävää lihasmassaa. Esim. tuo Joensuu poikkeuksellisen hoikkana pystynyt sen noin 200kg kisoissa nostamaan. Mies kun on pitkä (177cm) painoluokkiinsa nähden. Esim. tuolla aiemmalla sivulla mainitulla Vili Honkasella on @ IRL todella näyttävä bodi natikkaurheilijaksi. Itse en ole tosissani myöskään penkannut moneen vuoteen, mutta parhaat sarjat natuna oli 6-7x180kg ja buusteilla taitaa olla 10 toistoa otettu parhaillaan samalla raudalla(johon saattoi jäädä toisto varastoon kun ei uskalla yleensä feilata hajonneen rinnan takia). Eli eipä ne kevyet buustailut ihmeitä kaikille tee. Natutulos kylläkin otettu reilusti painavampana eli läskimpänä. Ja toisaalta natuna tuskin olisin tuota sarjaa koskaan ottanut vaikka olisin elänyt kuin ammattiurheilija, eli oma potentiaali kyllä on ylitetty. Kyllä niitä 200kg kevyehköjä penkkimiehiä Suomestakin löytyy useampia ilman douppia, mutta jos rajaksi laitetaan vaikka 220kg niin sitten käy ukot vähiin. Ja ne joita on niin ovat yleensä todella painavia. Eipä noita toki ole millään metodeilla liiaksi asti Suomessa ainakaan jos kehonpaino ole mitään 120kg tai yli.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hetkinen, voin nimetä vaikka kuinka monta natua kuka on päässyt noihin rautoihin. Tosin ei bodaajaa, mutta voimailijaa.

Kyllä. Ja mä voin toisaalta nimetä varmasti vähintään yhtä monta käyttäjää, kärähtänyttä, jotka ei ole päässyt noihin rautoihin.
Ja huomautuksena, otin kantaa väitteeseen, että kuka vaan pystyy nostamaan nuo raudat pelkällä korvaushoidolla, eli käytännössä naturaalin miehen testomäärillä. Niin kyllä se väite minusta oudolta edelleen kuulostaa, kun edes kaikki testeissä kärähtäneet, todistetusti aineita käyttäneet ei ole siihen päässeet.

Jos nyt tuo pudotussarja jätetään pois, niin eihän 200kg ole kova rauta nykyään kuin kuin -83 kilosissa. Siis IPF:ssäkin. Having said that, tulipa heikko olo :D

Viime vuoden voimanoston SM kisoissa ei ole yhtä ainoaa 2:lla alkavaa tulosta penkkipunnerruksessa alle +125 painoluokassa. Vuoden 2014 penkkipunnnerruksen SM-kisoissa 200kg:lla olisi voittanut kaikki sarjat alle 93 kiloisissa, tullut toiseksi alle 105 kiloisissa ja kolmanneksi alle 120 kiloisissa. Viime vuoden penkk-SM:ssa sillä olisi voittanut kaikki alle 105 kiloisten sarjat ja sijoittunut neljänneksi sekä alle 120 ja yli 120 kiloisten sarjassa.

Helvetisti on tulostaso noussut vuodessa, jos se nykyään ei ole kova rauta kuin alle 83 kiloisissa.

Kyllä mä tiedän mitä se sana tarkottaa ihan tasan tarkkaan, eikä nyt todellakaan enempää vaadi kun sen korvaushoidon, se kaikki muu tekeminen merkkaa vähän vitusti enemmän. Ja riippuu ihan kenen lekurin kanssa niitä korvaushoitoja ottaa ja seuloo.

En nyt oikein ymmärrä, mitä tarkoitat viimeisellä lauseella? Siis kaikki muu merkkaa helvetisti enemmän, kunhan on vain oikea lääkäri seulomassa korvaushoidon viitearvojen ylärajalle?

Kumallista että alle satakiloselle vittuillaan 200penkistä.

No kait nyt vittuillaan, kun 200 penkkaavia natuja kävelee rivissä kadulla. Tai siis potentiaalisia 200 penkkaajia. Kun siis vaan tekis asiat oikein. Siis sen jäkeen kun on oikea lääkäri. Tai vittu, no joka tapauksessa, jostain ne ansaitsee vittuilua kuitenkin.

Jos laitan posekuvan, verrataan mua raskaan sarjan ukkoihin. Jos laitan penkkivideon, niin mua verrataan ipf:n nostajiin. Saisinko mä nyt vain olla Mike ja nostaa mitä nostaa ja on lihaksia mitä on?

Tätä oon itsekkin vähän ihmetellyt että miksi pitää verrata koko ajan ns. ääripäihin Miken kuntoa tai tuloksia.. Mike ei ole enää kilpaileva penkkaaja eikä ainakaan tällä hetkellä myöskään kilpaileva kehonrakentaja niin miksi verrata noihin? Eikö järkevämpää olis verrata vaan aikaisempiin kuntoihin/tuloksiin jos pakko verrata johonkin..? Eiköhän Mikekin vaan kilpaile itseään vastaan niin sanotusti joten eikö silloin vertailutkin voisi kohdistaa aikaisempiin tuloksiin/kuntoihin eikä aina huipputasolla kilpaileviin ihmisiin... Tämä on vain minun mielipiteeni asiasta...

Mutta kun nyt sitten vertaillaan, niin mielestäni Miken kunto on mennyt älyttömästi eteenpäin viime aikoina, kunto on siisti ja kuitenkin lihasta vähintäänkin yhtäpaljon ja todennäköisesti enemmänkin kuin muinoin "isoimmassa" kunnossa! :rock: Ja mitä tulee noihin penkki nostoihin niin todella kovia suorituksia.. ei voi kuin ihailla kateellisena :worship: On todella eriasia nostella noita rautoja bodaus treenillä ja lahna tyylillä kuin voimanosto tyylisellä treenillä ja kovalla kaarella..

Kova on kunto ja tulokset Mikellä nykyään! :puntti:

En nyt oikein ymmärrä, mitä tarkoitat viimeisellä lauseella? Siis kaikki muu merkkaa helvetisti enemmän, kunhan on vain oikea lääkäri seulomassa korvaushoidon viitearvojen ylärajalle?

Kyllä se vaan vitusti merkkaa mitä siellä tehdään, muuta kun isketään rojua koneesees. Tolla lekurijutulla meinaan sitä, että täällä nää hyvät endot ei asu ihan joka oksalla, ja varsinkaan ovat sellasia joita potilaan olot tai edes veriarvot kiinnostaa. Ja aivan tasan tarkkaan voitta korvaushoito ihan minkä natikan testot tahansa.

Mä en siis väitä, että mike ei muuta ottais, mutta uskon, jos sainois herra itse sanoisi, että muuta ei ota. Kun kattoo tahtia viimevuosilta, niin kehitys on melkoinen, ja ei tasan oo lääkkeistä kaikki kiinni.

Mä en siis väitä, että mike ei muuta ottais, mutta uskon, jos sainois herra itse sanoisi, että muuta ei ota. Kun kattoo tahtia viimevuosilta, niin kehitys on melkoinen, ja ei tasan oo lääkkeistä kaikki kiinni.
Mulla suurin kehityksen syy on ollut kohdistettu ravinto, oikeaan aikaan oikeat ravinteet, sekä treenin optimointi. En mene ihan korvauksella, mutta siis en mä viitsi edes sanoa kun kukaan ei kuitenkaan usko. Munhan väitetään vetävän kaikki apteekista, niin olkoon sitten niin. Nyt mitä voimissa tapahtuu ja paino nousee, johtuu siitä, että mä tosiaankin olen syönyt kokoajan aivan liian miinuksella ja tässä olen nyt syönyt kunnolla kuten tän kokoisen ukon pitääkin.

Back
Ylös Bottom