Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen huono antamaan takaolkapäille vinkkejä kun en niitä edes treenaa kun ne kasvaa itsekseen. Ne jotenkin aktivoituu mulla punnerruksissa ja ovat etuolkapäätä edellä.Piru, on se vahva mies.
Kädet, hauis ja ojentaja itsellä se hyvä lihasryhmä, mutta olkapäät, lähinnä takaolkapäät jäljessä, olisiko jotain suositella niille?
Hyvä endo todennäköisesti ottaisi huomioon treenihistorian. Eli jos on treenattu liian kovaa, liian kauan, niin ensin tiputetaan treenimäärä sopivaksi ja katsotaan korjaantuvatko testotasot. Vasta kun seurannassa todetaan, että ne tasot ei sieltä nouse, niin aloitetaan korvaushoito. En tiedä monellako testot tippuu kovan treenin myötä. Ehkä CBB-kisailijoita tutkimalla voisi selvittääEn nyt oikein ymmärrä, mitä tarkoitat viimeisellä lauseella? Siis kaikki muu merkkaa helvetisti enemmän, kunhan on vain oikea lääkäri seulomassa korvaushoidon viitearvojen ylärajalle?
Kyllä se vaan vitusti merkkaa mitä siellä tehdään, muuta kun isketään rojua koneesees. Tolla lekurijutulla meinaan sitä, että täällä nää hyvät endot ei asu ihan joka oksalla, ja varsinkaan ovat sellasia joita potilaan olot tai edes veriarvot kiinnostaa. Ja aivan tasan tarkkaan voitta korvaushoito ihan minkä natikan testot tahansa.
Mä en siis väitä, että mike ei muuta ottais, mutta uskon, jos sainois herra itse sanoisi, että muuta ei ota. Kun kattoo tahtia viimevuosilta, niin kehitys on melkoinen, ja ei tasan oo lääkkeistä kaikki kiinni.
Tää olkoon se juttu, ja ei tänne edes kenenkään vetämiset kuulu, ja joo ei kukaan todellakaan uskois, koska jos joku on paremmassa kunnossa kun itse, se tarkottaa automaattisesti sitä, että se vetää aivan saatanasti läkkeitö. Mä oon ite sen aika läheltä nähny, kaverista joka veti ihan vitusti, ja tulos ei lavalla kovin kummonen ollu, että jos se olis määristä kiinni, niin siellä olis ihan eri ukot kärjesssä. Aika sitkeessä elää se, että enenmmän on parempi, en tarkota tätä foorumin sakki kaikkia, mutta aika helvetin yleistä se on, että luullaan lääkkeiden korvaavan kaikki, (itse aikoinaan myös) kunnes huomasin, että ainoon minkä niistä pienenä miehenä isosti käytettynä saa, on surkeat veriarvot, ja siihen se jäi.Mulla suurin kehityksen syy on ollut kohdistettu ravinto, oikeaan aikaan oikeat ravinteet, sekä treenin optimointi. En mene ihan korvauksella, mutta siis en mä viitsi edes sanoa kun kukaan ei kuitenkaan usko. Munhan väitetään vetävän kaikki apteekista, niin olkoon sitten niin. Nyt mitä voimissa tapahtuu ja paino nousee, johtuu siitä, että mä tosiaankin olen syönyt kokoajan aivan liian miinuksella ja tässä olen nyt syönyt kunnolla kuten tän kokoisen ukon pitääkin.
Jos syö niitä kaloreita, mitä mike on tänne laittanu syövänsä, ennen kun niitä nosti, niin ei se kovin suuri ihme ole, jos paino vähän nouseekin, toki rajansa kaikella.En tarkoita tätä negaamisena, mutta millä ihmeellä oot nostanut aamupainoa kymmenellä kilolla tässä tuon aasian reissun jälkeen (sitä ennenhän kävit ysikympissä?), jos olet syönyt kokoajan tonnin miinuksella? Kuitenkin kondis on melko kireä eikä nesteinen? Ihmettelen vaan, millä tuo on mahdollista. Kunnon voisilmäkään ei lihasta itsellään kasvata ilman rakennusaineita ja sanot meneväsi törkeän matalilla määrilläkin vielä o_O
Olin tankattuna vajaa 100kg koko tämän ajan ja sitten tyhjänä alimmillaan siellä 92kg. Nyt sitten syön enemmän, enkä tyhjene, vaan paino pysyy ylhäällä. Mä siis vedin sikatankkauksilla painon välillä 8kg ylös, mutta kyllästyin siihen älyttömään miinusteluun ja sitten sikamiseen tankkaamiseen, josta tuli vain fyysisesti kamala olo.En tarkoita tätä negaamisena, mutta millä ihmeellä oot nostanut aamupainoa kymmenellä kilolla tässä tuon aasian reissun jälkeen (sitä ennenhän kävit ysikympissä?), jos olet syönyt kokoajan tonnin miinuksella? Kuitenkin kondis on melko kireä eikä nesteinen? Ihmettelen vaan, millä tuo on mahdollista. Kunnon voisilmäkään ei lihasta itsellään kasvata ilman rakennusaineita ja sanot meneväsi törkeän matalilla määrilläkin vielä o_O
En varmaan kauaa. Ettei ala rasvaa keräämään. Tänään jo himmannut vähän alaspäin.Eli kalorit on siis tällähetkellä plussan puolella ja aiot jonkin aikaa pitää niitä siellä?
En puhunut pelkästään suomalaisista. Katso esim John Haackin tai Brett Gibbsin rautoja, ja vertaa kanssakilpailijoihin.Helvetisti on tulostaso noussut vuodessa, jos se nykyään ei ole kova rauta kuin alle 83 kiloisissa.
Shock ennen treeniä. Treenissä 30g Intra ja 30g Vitargo. Ei palkkaria, vaan heti himaan päästyä ateria, jossa makroista riippuvat hiilarit.Kerrotko Mike miten ajoititkaan ateriat "paastotreenin" ympärille?
Eli mitä menee intrassa, palkkarissa ja ensimmäisellä aterialla + kuinka nopeasti treenin jälkeen syöt.
On se hienoo kun jaksat näihin samoihin kysymyksiin aina vastata, propsit siitä.Shock ennen treeniä. Treenissä 30g Intra ja 30g Vitargo. Ei palkkaria, vaan heti himaan päästyä ateria, jossa makroista riippuvat hiilarit.
Kyllä mä tiedän mitä se sana tarkottaa ihan tasan tarkkaan, eikä nyt todellakaan enempää vaadi kun sen korvaushoidon, se kaikki muu tekeminen merkkaa vähän vitusti enemmän. Ja riippuu ihan kenen lekurin kanssa niitä korvaushoitoja ottaa ja seuloo.
Sä se täällä pihalla oot, kitisee kun vanha ämmä.
Ylipäätänsä hienoa jos inspiroin porukkaa tekeleillä. Monihan noista saa ideoita treenaamiseen ja osa sitten taas saa omiin henkisiin ongelmiin apua mun tekeleistä vrt. haterit.Mitä ajattelet Mike siitä, että Suomen bodylavoilla on alkanut näkymään porukkaa jotka ovat saaneet palon treeneihin juuri sun tuottamasta matskusta? Mm. Rennen videolla Jarno Olmala mainitsi että aikoinaan Gymlogit ja Wlogit herätti palon kisata, ja kova debyyttihän hänellä oli. Voisin vasemman jalan pikkuvarpaan lyödä vetoa että tulevaisuudessa nähdään enemmänkin lavoilla menestyviä juuri sun, ja tietenkin myös yhteistyökumppaneides ansiosta. Ja vaikka et enää uutta isoa projektia lähtisi työstämään tulevaisuudessa, joka tapauksessa oot ison jäljen jättäny Suomen bodikulttuuriin.
Täytyy tunnustaa itsekin että Gymlogien ansiosta saliharrastuksesta tuli mulle iso juttu. Wlogeja seuratessa tekemisen taso oli jo parempaa, ja pientä kasvupyrähdyksen poikasta tuli noina vuosina koettua. Ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa ja suuret kiitokset!
Mitä ajattelet Mike siitä, että Suomen bodylavoilla on alkanut näkymään porukkaa jotka ovat saaneet palon treeneihin juuri sun tuottamasta matskusta? Mm. Rennen videolla Jarno Olmala mainitsi että aikoinaan Gymlogit ja Wlogit herätti palon kisata, ja kova debyyttihän hänellä oli. Voisin vasemman jalan pikkuvarpaan lyödä vetoa että tulevaisuudessa nähdään enemmänkin lavoilla menestyviä juuri sun, ja tietenkin myös yhteistyökumppaneides ansiosta. Ja vaikka et enää uutta isoa projektia lähtisi työstämään tulevaisuudessa, joka tapauksessa oot ison jäljen jättäny Suomen bodikulttuuriin.
Täytyy tunnustaa itsekin että Gymlogien ansiosta saliharrastuksesta tuli mulle iso juttu. Wlogeja seuratessa tekemisen taso oli jo parempaa, ja pientä kasvupyrähdyksen poikasta tuli noina vuosina koettua. Ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa ja suuret kiitokset!