Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Juttelin jo Allun kanssa, laittoi sen treenin, ei oikein sovi mulle kun olen juuri välttänyt kaikki loukkaantumiset suunnittelemalla treenin fiksusti. Jos mä menen punnertelemaan olkapäitä fressinä, niin painot on 130+ ja se on aina riski mulle.
Totta. Ongelmia kerjää jos ryskää.

Ootko muuten mistä hommannut ton vihreän talvitakin?
Bodyaction ja takki on Thor Steinar.

Haluatko Mike hieman avata tätä Pakkotoisto-kauppaa mihin Herra Heinonen viittasi jossain videossa/blogissa?
Pakkiksen kauppa oli aikanaan meillä, kunnes se kaatui.

Jos sä et saa, ei todellakaan tarkota ettei joku muu saisi.

Kannattaa hetki pohtia ja syventyä siihen "korvaushoito" sanaan ja sitten miettiä uudelleen, mitä sä väität.

Käytännössähän sä väität, että normaaleilla testoilla pörisevä natu pääsee noihin rautoihin, kun vaan tuuppaa vuosia menemään. Oletko ihan tosissasi tätä väittäessäsi?

Kannattaa hetki pohtia ja syventyä siihen "korvaushoito" sanaan ja sitten miettiä uudelleen, mitä sä väität.

Käytännössähän sä väität, että normaaleilla testoilla pörisevä natu pääsee noihin rautoihin, kun vaan tuuppaa vuosia menemään. Oletko ihan tosissasi tätä väittäessäsi?

Niinpä., kaveri on pihalla kuin lumiukko, mutta vänkää vaan... ; ))

Sitäpaitsi, en ole korvaushoidolla.

Hetkinen, voin nimetä vaikka kuinka monta natua kuka on päässyt noihin rautoihin. Tosin ei bodaajaa, mutta voimailijaa.

Tää lähti taas ihan käsistä, mut onko ees magee toi Punisher.

Screen Shot 2016-10-17 at 23.23.16.webp
Screen Shot 2016-10-17 at 23.20.29.webp
Screen Shot 2016-10-17 at 23.20.06.webp
Screen Shot 2016-10-17 at 23.19.22.webp
Screen Shot 2016-10-17 at 23.18.53.webp
Screen Shot 2016-10-17 at 23.18.37.webp

Hetkinen, voin nimetä vaikka kuinka monta natua kuka on päässyt noihin rautoihin. Tosin ei bodaajaa, mutta voimailijaa.
Nimee edes yksi alle satasen natikka, joka ottaa 200 kilosta pudotussarjaa, haluun oikeesti nähdä. Ja sitten vielä minkäalaisella kaarella ja pompulla se tehdään.

Nimee edes yksi alle satasen natikka, joka ottaa 200 kilosta pudotussarjaa, haluun oikeesti nähdä. Ja sitten vielä minkäalaisella kaarella ja pompulla se tehdään.

Pekka Kulju. Kisoissa 202,5 ja salilla 212,5. 91,75kg. Nyt ei pidä tätä sitten ottaa mitenkään hyökkäyksenä vaan ihan rauhan merkeissä.

EDIT: Vili Honkanen, kisoissa 196kg 93kg sarjaan

No hätä, oon ottanut 205 alle satasiin raakakisoissa. Mut joo, mä vain bodailen ja penkkiä otan huvikseni lahnana.

Koitan tässä keksiä jotain uutta pudotussarjaa, esim 200-180-160-140-120-100. Se olis aika kiva.

On toi edeltäväkin pudotussarja todella kova suoritus :D

On toi edeltäväkin pudotussarja todella kova suoritus :D
Otin jo videolle sillon aikaisemmin sen 200-160-120 vai mitä se oli. Mut himottais toi 20kg pudotus kerrallaan. Mut sen sanon, että jumankauta kun se rauta ei tunnu kevenevän ollenkaan pudotuksissa.

Mut noi jäbät. on kovia jos nostavat noi romut testikisoissa, semmoisissa kisoissa mä en olis alle 100kg sarjassa, vaan alle 90kg.

Otin jo videolle sillon aikaisemmin sen 200-160-120 vai mitä se oli. Mut himottais toi 20kg pudotus kerrallaan. Mut sen sanon, että jumankauta kun se rauta ei tunnu kevenevän ollenkaan pudotuksissa.

Mut noi jäbät. on kovia jos nostavat noi romut testikisoissa, semmoisissa kisoissa mä en olis alle 100kg sarjassa, vaan alle 90kg.

Eiköhän se sieltä tule kun vaan jaksaa jauhaa sitä penkkiä. Ja joo Ipf-kisoissa nostettuja tuloksia.

Jos nyt tuo pudotussarja jätetään pois, niin eihän 200kg ole kova rauta nykyään kuin kuin -83 kilosissa. Siis IPF:ssäkin. Having said that, tulipa heikko olo :D

Jos nyt tuo pudotussarja jätetään pois, niin eihän 200kg ole kova rauta nykyään kuin kuin -83 kilosissa. Siis IPF:ssäkin. Having said that, tulipa heikko olo :D

Tuskin Mike koko maailmaa tarkotti. Jos tekijät pystyy laskeen yhden käden sormilla tämän maan sisällä niin kyllä se aika perkeleen kova rauta sillon on.

Back
Ylös Bottom