Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta. Ongelmia kerjää jos ryskää.Juttelin jo Allun kanssa, laittoi sen treenin, ei oikein sovi mulle kun olen juuri välttänyt kaikki loukkaantumiset suunnittelemalla treenin fiksusti. Jos mä menen punnertelemaan olkapäitä fressinä, niin painot on 130+ ja se on aina riski mulle.
Bodyaction ja takki on Thor Steinar.Ootko muuten mistä hommannut ton vihreän talvitakin?
Pakkiksen kauppa oli aikanaan meillä, kunnes se kaatui.Haluatko Mike hieman avata tätä Pakkotoisto-kauppaa mihin Herra Heinonen viittasi jossain videossa/blogissa?
Jos sä et saa, ei todellakaan tarkota ettei joku muu saisi.
Onhan mike itekkin sanonut ettei pelkällä korvaushoito määrällä mennä.Jos sä et saa, ei todellakaan tarkota ettei joku muu saisi.
Kannattaa hetki pohtia ja syventyä siihen "korvaushoito" sanaan ja sitten miettiä uudelleen, mitä sä väität.
Käytännössähän sä väität, että normaaleilla testoilla pörisevä natu pääsee noihin rautoihin, kun vaan tuuppaa vuosia menemään. Oletko ihan tosissasi tätä väittäessäsi?
Käytännössähän sä väität, että normaaleilla testoilla pörisevä natu pääsee noihin rautoihin, kun vaan tuuppaa vuosia menemään. Oletko ihan tosissasi tätä väittäessäsi?
Nimee edes yksi alle satasen natikka, joka ottaa 200 kilosta pudotussarjaa, haluun oikeesti nähdä. Ja sitten vielä minkäalaisella kaarella ja pompulla se tehdään.Hetkinen, voin nimetä vaikka kuinka monta natua kuka on päässyt noihin rautoihin. Tosin ei bodaajaa, mutta voimailijaa.
Nimee edes yksi alle satasen natikka, joka ottaa 200 kilosta pudotussarjaa, haluun oikeesti nähdä. Ja sitten vielä minkäalaisella kaarella ja pompulla se tehdään.
No hätä, oon ottanut 205 alle satasiin raakakisoissa. Mut joo, mä vain bodailen ja penkkiä otan huvikseni lahnana.
Koitan tässä keksiä jotain uutta pudotussarjaa, esim 200-180-160-140-120-100. Se olis aika kiva.
Otin jo videolle sillon aikaisemmin sen 200-160-120 vai mitä se oli. Mut himottais toi 20kg pudotus kerrallaan. Mut sen sanon, että jumankauta kun se rauta ei tunnu kevenevän ollenkaan pudotuksissa.On toi edeltäväkin pudotussarja todella kova suoritus :D
Otin jo videolle sillon aikaisemmin sen 200-160-120 vai mitä se oli. Mut himottais toi 20kg pudotus kerrallaan. Mut sen sanon, että jumankauta kun se rauta ei tunnu kevenevän ollenkaan pudotuksissa.
Mut noi jäbät. on kovia jos nostavat noi romut testikisoissa, semmoisissa kisoissa mä en olis alle 100kg sarjassa, vaan alle 90kg.
Jos nyt tuo pudotussarja jätetään pois, niin eihän 200kg ole kova rauta nykyään kuin kuin -83 kilosissa. Siis IPF:ssäkin. Having said that, tulipa heikko olo :DNimee edes yksi alle satasen natikka, joka ottaa 200 kilosta pudotussarjaa, haluun oikeesti nähdä. Ja sitten vielä minkäalaisella kaarella ja pompulla se tehdään.
Jos nyt tuo pudotussarja jätetään pois, niin eihän 200kg ole kova rauta nykyään kuin kuin -83 kilosissa. Siis IPF:ssäkin. Having said that, tulipa heikko olo :D
Kumallista että alle satakiloselle vittuillaan 200penkistä.