Toivoisin välillä etten osaisKai sää osaat lukea?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivoisin välillä etten osaisKai sää osaat lukea?
Nii vähä ajattelinki kun tyhmiä kyselet.Toivoisin välillä etten osais
Sanotaanko näin että jokainen joka +90kg massat tekee respondaa aika hyvin lääkkeisiin.
Kuvassa oikea olympiatason hyperrespondaaja.Sanotaanko näin että jokainen joka +90kg massat tekee respondaa aika hyvin lääkkeisiin.
Kuvassa oikea olympiatason hyperrespondaaja.
![]()
Voi vitun tollot. Ette voi olla noin sinisilmäisiä. En tiedä onko tuo artov Vainion om profiili mutta ihan turha sunkaa on mitään natikkaa esittää.Kunnon asiantuntijat, ei vittu. Millä sä voit tuon edes määritellä ja onko sulla joku laajempi tietämys aiheesta ja paljonkin omaa kokemusta. Utti painaa lavalla 95-96 kg.
ei mutta siihen voittamiseen vaaditaan myös tuota. Hulkki esim on monesti todennut että tosi kireäksi pääseminen on sekin ominaisuus ja osa lahjakkuutta tässä lajissa, että siihen ei kaikki pääse vaikka kuinka kovasti tekevät töitä.Rakenteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten kovaa työtä joutuu tekemään päästäkseen kireeseen kondikseen. Tai että saa lihakset kasvamaan vielä vuosienkin jälkeen.
Jos mulla olis geenilotossa jaettu hyvät numerot, niin silloinhan mun ei tarttis edes tehdä cardiota ja olisin kireessä kunnossa lavalla. Nimenomaan joudun tekemään sitä treeninkin lisäksi paljon.
Itseäni olen valmentanut viimevuosina ja helvetin kovan työn tuloksena menestynyt, geeneillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Mähän nimenomaan olen helvetin lahjaton, kun vasta tällä iällä olen menestynyt. Jos olisin lahjakas, olisin jo 13 vuotta sitten ollut tässä kunnossa. Mistä nää geenilottojutut edes tulee mun kohdalla?

En tiedä onko tuo artov Vainion om profiili mutta ihan turha sunkaa on mitään natikkaa esittää.
Nuo viini-illat nyt oli täyttä hassuttelua ja taitaa olla ihan tutkittuakin että viini on jopa vettä parempi ruokajuoma offilla. Enkä tarkota tässä pullollista vaan pientä lasia.
Kyllähän se harmittaa kun se kova työ ikäänkuin sivuutetaan ja sitä vähätellään koska ne geenit geenit. Kun itse seisoin viimeisenä ACEn lavalla kun voittajaa kuulutettiin viime vuonna, siinä pääsi kyynel vain sen takia, koska se pirunmoinen työ mitä olin voiton eteen tehnyt palkittiin, tuntui niin uskomattomalta. Ne viikot ja kuukaudet täynnä kärsimystä, kipua ja tuskaa vaatii mieletöntä tahdonvoimaa. Henkisesti aivan rikki, fyysisesti yhtä vahva kuin 14-vuotias tyttö, nälkiintynyt, janoinen ja superväsynyt tila siellä. Ei, millään sillä työllä ei merkitystä tietenkään koska geenit.
Ymmärrän Markoa äärimmäisen hyvin. Omasta perseestä se revitään joka kerta kun mennään lavalle huippu kunnossa. Siinä vain sillä työmäärällä on ollut lopputuloksen kannalta merkitystä.

Olmala tais ainakin olla melko kireässä kunnossa vaikkei aeroja harrastanutkaan.
Olmala ja Wilenius poikkeuksia. Ja mistä tietää jos olisivat tehneet aerobista,niin olisivat vielä kireemmässä kunnossa![]()
Olmalan treenimäärät oli myös aika jäätäviä, jolloin kulutus aika kovaa luokkaa.

Jos rehellisiä ollaan niin katoppa karsintojen kuvia ja tuloksia niin ei ainakaan CBBssä kovin mairittelevia tuloksia ollut tällä kertaa Jiipeen valmennettavilla..mite ois sit esim jiipee Pulkkinen. Suorilla sarjoilla, ilman tupla treenejä ja tasasyke cardiolla aika pitkälle mennään ja mun silmään hänen valmennettavat on kyllä iskussa.
Ai että! Oikein naurattaa tämä kun täällä joka toinen professori laukoo näitä eri teorioita ja kertoo miten tyhmää on tehdä tasasykkeistä aerobista jne. Kuinkas moni tuolla lavalla on oikeasti kireenä? Oishan se metkaa kun kirjasta vaan lukisi miten se rasvaa parhaiten palaa ja lähtisi vain toteuttamaan sitä teoriaa käytännössä.
No tuossa kuvassa meikäläinen keskellä, omasta mielestä kireys ei ollu kovinkaan huonoa... Monessa muussa parannettavaa ja Lahteen korjaillaan mitä korjattavissaKetkä olivat Jiipeen valmennettavat? Kuvien kanssa, kiitos. Olen laiska :D

Ja Jaukkurin Sami tietenkin Jiipeläisiä 
No tuossa kuvassa meikäläinen keskellä, omasta mielestä kireys ei ollu kovinkaan huonoa..
Vähän Offtopicsi menee, Sori Artturi :D Joo ihan semihyvä kireys siihen nähden että tässä 25vk tiputettiin reilu 30kgMitä mä sun yhtä instakuvaa tässä hiljattain katselin, niin äijähän oli kuiva ku korppu :D
Vatsa vaan pitäis saada vielä täysin nesteettömäksi kun ei oo rakenteellisesti paras mahdollinen ja se oma ongelma kohta!