Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Saa vaikka seinän kokoisen. Ja kannattaa mustesuihkulla tulostaa, yleensä 70x50 on jossain muutamassa kympissä kappale. Sitten siihen päälle mun hinta digiversiolle.

Varo vaan, Tokion arkkitehtuurin sijasta jollain pervolla on kohta huoneen kokoinen kuva Mintusta koulutyttönä :)

Valokuvauksella ei ole minkäänlaista paikkaa elämässäni, mutta yhdyn kehujien joukkoon. Etenkin tuon Ikea-vertaus oli osuva.

Kirjoitinko juuri "yhdyn kehujien joukkoon?" Kukahan se pervo on..

Varo vaan, Tokion arkkitehtuurin sijasta jollain pervolla on kohta huoneen kokoinen kuva Mintusta koulutyttönä :)

Valokuvauksella ei ole minkäänlaista paikkaa elämässäni, mutta yhdyn kehujien joukkoon. Etenkin tuon Ikea-vertaus oli osuva.

Kirjoitinko juuri "yhdyn kehujien joukkoon?" Kukahan se pervo on..
Pelkästä nimimerkistä jo voi päätellä, että joku pervo siellä kirjottelee. :D

On kyl hienoja. En tajua valokuvauksesta mitään, mutta napsin kans kuvia jollain kännykällä ja tabletilla jonkun verran, olen vaan huomannut että niitä on kiva katsella jälkeenpäin vuosien päästä.
Se mikä kaduttaa on se, että liian harvoissa kuvissa on ihmisiä, varsinkin tuttuja. Tämä ei ollut todellakaan mitään kritiikkiä kaupunkimaisemia kohtaan vaan yleistä jorinaa.

Mitä joisit/söisit ennen aamureeniä, jos heräät vaikka vähä enne 6 aikaan ja 6:30 pitäis olla salilla?
Mä en syö mitään ennen treeniä koskaan vaikka olisi 1500 aikaan. Paastolla meen aina treeniin ja päivän safkat alkaa treenin intrasta. Tossa sun tapauksessa ei ole minkään maan perustetta syödä mitään kuin vain treenissä intrahiilaria ja aminoja.

View: https://instagram.com/p/BKN09StAyLG/

Tossa sun tapauksessa ei ole minkään maan perustetta syödä mitään kuin vain treenissä intrahiilaria ja aminoja.

En nyt peru tätä väitettäsi, mutta miten voi olla että itellä ei ole mitään mahdollisuutta mennä paastotta reeniin? Aivan järkyttävä nälkä ja heikotus nousee noin 30min reenin jälkeen siihen pisteeseen ettei pysty pidempään edes jatkamaan. Toki vaihtoehtona olisi kai kasvattaa intrahiilarin määrää valtavasti, mutta sama efekti kun syö aamupalan. Ihan tuon esimerkin tapaan en aamureeniin mene, vaan jos tarkoitus on olla 7.30 salilla, syön noin 6.20-6.30.

En nyt peru tätä väitettäsi, mutta miten voi olla että itellä ei ole mitään mahdollisuutta mennä paastotta reeniin? Aivan järkyttävä nälkä ja heikotus nousee noin 30min reenin jälkeen siihen pisteeseen ettei pysty pidempään edes jatkamaan. Toki vaihtoehtona olisi kai kasvattaa intrahiilarin määrää valtavasti, mutta sama efekti kun syö aamupalan. Ihan tuon esimerkin tapaan en aamureeniin mene, vaan jos tarkoitus on olla 7.30 salilla, syön noin 6.20-6.30.

Älä ny tuu jauhojen myynnin väliin..

Ei vaan itellä kyllä sama homma. Käytännössä heti nousemisen jälkeen pitää jotain syyä tai reenistä ei tule yhtään mitään.

Ei oo mitään myyntimiehen puhetta, kyllä itsekin tykkään treenata tyhjällä vatsalla ja alkaa juoda bcaa+vitargo niin virtaa on ihan tarpeeksi. Ja kuntokin näyttää aina näissä treeneissä tosi nätiltä.. :pano:

Itse en syo ainakaan 3 tuntiin ennen treenia. Erityisesti vanhemmalla ialla ruoka painaa ikavasti vatsassa jos sita ei anna rauhassa sulatella - jos tuntuu etta tarttee pikkubuustin just ennen treenia, syon omenan.

Millaisia filttereita Mike muuten kaytit noissa Tokion katukuvissa? Hiton makeet varit olematta samalla korneja.

Ei ole mitään jauhomiehen puhetta, vaan yksinkertainen fakta, että paastolla ihminen tossa tapauksessa vain nyt toimii yleensä tehokkaammin. On hyvin vähän ruoka-aineita, jotka puolessa tunnissa ovat käytettävissä energiaksi treenin aikana. Yleensä siinä syödään vain nälkään ja se on pelkkä tekosyy, sillä ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa. Paastolla on joo nälkä, mutta ei samanlainen kuin verensokerien laskusta tuleva nälkä. Esim on täysin vaivatonta ja helppoa paastota ilta kymmenestä aamu yhteen ja vetää erittäin kova treeni vain intrahiilarilla, jota mulla esim on 30 grammaa. Näin olen tehnyt jo kuukausi tolkulla.

minttu on varmaan ihan ok kuvauskohde! Näyttää varsin luonnolliselta eikä sellaiselta"olenpa nyt väkisin mallina ja pari ilmettä"

Back
Ylös Bottom