Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ruokien suhteen en pihistele. Käytännön syistä on parempi kokata ite ja isommissa satseissa. Maku on taatusti parempi jossain lounasravintolan mössöissä ja tietää mitä ruoka sisältää. Lisäks kokkaus nyt muutenkin on kivaa.

Hyvin säilyy jääkaapissa. Ylijäämät viikon jälkeen syötän koiralle...

Teen tuollaisen 10 litrasen kattilan aina täyteen random jauhelihapastamössöä, josta syön 2-3pv riippuen syönkö lounasta koulussa. Helpottaa elämää kyllä kun on safkat valmiina kun treeneistä/whatnot saapuu himaan.

Koitin muotoilla tätä ajatusta edelliseen itsekin, mutta en onnistunut. Tykkään, että musasta tulee hyvä fiilis. En siitä, että musa jollain tavalla häiritsee tai herättää sellaisia epämiellyttäviä tunteita. Joillekin bläkkisartisteille pitää kyllä nostaa hattua siitä, miten häiriintyneen fiiliksen ovat saaneet levylle (vaikka nyt Silencer).

Sama pätee tossa fiilispuolessa leffoihinkin, ja tässä suhteessa pitäs kyllä yrittää ehkä vähän laajentaa repertuaaria.

Joo, ja eihän se "vaikeus" saa olla itseisarvo. Semmoisiin järisyttäviin aivofiiliksiin suosittelen näennäisen simppeliä Mglaa. Mä nyt muutenkin oon siinä vatipäinen, että vaikutun musiikista helposti ja tietyissä biiseissä pillitän aina (ja leffoissa/kirjoissa/whatever), vaikka ne eivät liity mihinkään elämäntilanteeseen tai ole sillä tavalla henkilökohtaisesti tärkeitä. Tota Silenceriä löytyy kyllä yhteisestä levyhyllystä, mutta menee mulla osastoon "hammasta purren, kun tuli luvattua se myötä- ja vastamäki". Ei soi kyllä juuri koskaan.

jep... isot kattilalliset, pannulliset tms sitä kannattaa väsätä... helppo vaan lämmittää.

Huomattavia vatsavaivoja koko yö. Ehkä tulehduskipulääkekiintiöni on nyt niin piripinnassa, että läikkyy yli. Tämä ei voi olla terveellistä.

Syksy
IMG_20160827_130537.webp

Viimeksi muokattu:
Voiko rintarangan fasettilukko parantua pelkillä tulehduskipulääkkeillä? Eikö sitä pitäisi jotenkin manipuloida lievällä väkivallalla? Miksi minulla on tunne, että nyt työterveyshuolto pihtaa fysioterapia tms lähetteitä? Onko KELAlta rahat loppu tältä vuodelta?

Voiko rintarangan fasettilukko parantua pelkillä tulehduskipulääkkeillä? Eikö sitä pitäisi jotenkin manipuloida lievällä väkivallalla? Miksi minulla on tunne, että nyt työterveyshuolto pihtaa fysioterapia tms lähetteitä? Onko KELAlta rahat loppu tältä vuodelta?

Itsellä on yleensä lähtenyt niin, että joku painelee rangasta, tai sitten ihan päällä kävelemällä. ( Siis ei päällä kävelyä, vaan joku tepastelee sinun selän päällä!) Kerran oli niin juntturassa, että fyssari neuvoi ottamaan närästyslääkettä kun se ilmeisesti auttaa avaamaan jotain pinnettä sieltä. Jännä juttu, mutta toimi.
Itse sitä saa rusautettua niin, että tekee pyyhkeestä sellaisen sopivan kovan mytyn ja kaatuilee lattialta istualtaan selkä edellä siihen. Kevyesti.. :D
Tai sitten menee seisomaan jykevään oven karmiin ja asettaa jonkun sopivan esineen sinne rangan ja karmin väliin ja työntää käsillä vastapuolelta selkää toisen puolen karmiin. Toki tarvii sopivat välitykset ja se tukevan karmin.

Sun tars mennä kiropraktikolle tai rusauttavalle osteopaatille. Lainaa jostain rahat, ei noita julkisen kautta saa hoidettua.

Putkirullalla voi tehdä epäspesifimpää mobilisointia, teet niinku vatsoja ja kädet takaraivolle. Monesta kohti teet tuon ja hengityksen kanssa pelailet. Toki jos välilevyissä ongelmaa tai nikamissa ongelmaa niin en suosittele. Ongelma voi olla myös kylkiliden puolella...

Vai että hernerokkaa ja ropsua. Enpä tiedä.

Varusmiehenä viimeksi syönyt jonkun muun tekemää. Tuli ns. mitta täyteen. Loppuaikoina meni torstaisin vain pannaria. Sen verran meni maku.

Back
Ylös Bottom