Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Löyty jo onneks, olin laskenut ne hetkeks vaatehyllyyn, kun heitin rinkan ylähyllylle. Sinne jäivät. Ilmankos oli lähtiessä olo, että avaimia on hiplailtu = on varmaan mukana.

Ehkä on parempi olla tekemättä mitään liian haastavaa loppuiltana. Sohvan kiinnipitely menee vielä.

Helppo ei oo aina hyvä :D

No, eri hetkiin eri musat. Pysyy mielenkiinto yllä.
Mun helppo on sellaista helposti lähestyttävää. Helppoja melodioita, perinteisiä elementtejä ja tarpeeksi selkeää kerrontaa. Ei mitään kovin maalailevaa tai rujoa menoa, ne jättää vaan ymmälleen. Jossain mielessä vaikeampi musa, jota tulee kuunneltua, on taas tekniikkametallia, -jazzia, progea tai jotain kitarainstrumentaaleja, joita tuskin kuuntelisin, jos en itse soittaisi. Menee kyllä itselläkin mielentilan mukaan paljon.

Oon kyllä semmoinen helppojen asioiden mies. Arkipäivän onnellisuus kasvaa, kun tekee asioista helppoja itselleen. Kiristyy hermo, jos on liikaa mutkia matkassa.

Yritän keittää munia -> yks meni rikki heti alkuun ja nyt se kattila on täynnä sellasta ällöä puoliks hyytelöitynyttä munavaahtoa (mikä haisee). Milloin saa mennä nukkumaan :confused:

Mun helppo on sellaista helposti lähestyttävää. Helppoja melodioita, perinteisiä elementtejä ja tarpeeksi selkeää kerrontaa. Ei mitään kovin maalailevaa tai rujoa menoa, ne jättää vaan ymmälleen. Jossain mielessä vaikeampi musa, jota tulee kuunneltua, on taas tekniikkametallia, -jazzia, progea tai jotain kitarainstrumentaaleja, joita tuskin kuuntelisin, jos en itse soittaisi. Menee kyllä itselläkin mielentilan mukaan paljon.

Oon kyllä semmoinen helppojen asioiden mies. Arkipäivän onnellisuus kasvaa, kun tekee asioista helppoja itselleen. Kiristyy hermo, jos on liikaa mutkia matkassa.

Mä tykkään simppelistä (olenhan #ruumisulkopuolella), mutta joskus vaikeus tulee siitäkin että millasia fiiliksiä musiikki herättää. Ainoa mitä en voi lähestyä on sellanen spurguatapetaan-kirkuminen joka ok äänivastine sille että vedetään kynsiä irti. Pippelijatsit jätän kyllä kuuntelematta vaikka olis naamioitu örinäksi. Ehkä.

joskus vaikeus tulee siitäkin että millasia fiiliksiä musiikki herättää
Koitin muotoilla tätä ajatusta edelliseen itsekin, mutta en onnistunut. Tykkään, että musasta tulee hyvä fiilis. En siitä, että musa jollain tavalla häiritsee tai herättää sellaisia epämiellyttäviä tunteita. Joillekin bläkkisartisteille pitää kyllä nostaa hattua siitä, miten häiriintyneen fiiliksen ovat saaneet levylle (vaikka nyt Silencer).

Sama pätee tossa fiilispuolessa leffoihinkin, ja tässä suhteessa pitäs kyllä yrittää ehkä vähän laajentaa repertuaaria.

Ei oo valitettavasti davesta kiinni mun väsymykset, sanottasko nyt vaikka logistisista syistä johtuen. Tais vaan nyt jäädä duunipäivän aivottumuusmoodi päälle.

Back
Ylös Bottom