Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kyllä saa aika vitun sekaisin olla päästään, jos järjissään tollasta kirjoittaa. Ehkä mulla sitten on huono huumorintaju, mutta ei naurattanut, ei sitten tippaakaan.

Oonkohan viettäny liikaa aikaa netissä kun tuli lähinnä sellanen "jaa"-fiilis tuosta tekstistä.

2450479.jpg

mä veikkaan että muutamilla turpos aika hyvin tuota lukiessa ja siksi tykkäsivät. On se erikoista kun joku tekee tunnukset ja eka posti on joku tommonen. Varmaan itekkin sortunut satojen viestieni joukossa muutamiin mauttomuuksiin, mutta että jollakin itsetarkoitus on päästä vaan postaamaan tommonen juttu bodyfoorumille:eek:

ps. Lauri Lokki, olitko se sinä?

Oonkohan viettäny liikaa aikaa netissä kun tuli lähinnä sellanen "jaa"-fiilis tuosta tekstistä.

2450479.jpg

Vähän sama. Lähinnä mietti kauanko tuota oli suunnitellut. Ehkä sitten olisi ollut hauskempi jos olisi ollut jonkun vanhan aktiivikirjoittelijan tekemä. Oudompaa settiä on kyllä tullut ihmisiltä ihan livenäkin kuultua.

Ihan aikuisten oikeasti. Sun kannattais harkita mielenterveyspalveluita. Mä olen menettänyt jo toivon yhteiskuntaan, niin vitun sairaita ihmiset ovat.
Tää internetti tekee monet helposti sairaiksi, täällä on helppo inistä ja valittaa nimimerkin takaa. Eipä sullekkaan Mike ole kukaan tullut esim salilla tai kaupassa vittuilemaan ja avautumaan varmaan ikinä. Ois kiva nähdä millaisia onnistujia näiden kaikkien tekstien ja vinkumisten takana on? Veikkaan et jotain onnettomia koulukiusattuja elämässä epäonnistuneita kynäniskoja suurinosa. Pääsevät toteuttamaan itseään parhaalla mahdollisella tavalla, nimimerkin takaa.

Tää internetti tekee monet helposti sairaiksi, täällä on helppo inistä ja valittaa nimimerkin takaa. Eipä sullekkaan Mike ole kukaan tullut esim salilla tai kaupassa vittuilemaan ja avautumaan varmaan ikinä. Ois kiva nähdä millaisia onnistujia näiden kaikkien tekstien ja vinkumisten takana on? Veikkaan et jotain onnettomia koulukiusattuja elämässä epäonnistuneita kynäniskoja suurinosa. Pääsevät toteuttamaan itseään parhaalla mahdollisella tavalla, nimimerkin takaa.

Mä luulen että enemmänkin niitä kiusaajia, jotka ovat menettäneet sen yläasteaikaisen asemansa ryhmähierarkiassa aikuistumisen myötä. Netti tarjoaa mahdollisuuden edelleen yrittää samaa kun eivät muuten pärjää.

Jokku vaa jaksaa olettaa, että porukka on jatkuvasti selvinpäi kun ne kirjottaa nettiin ..No ei tosiaa :D Karu roasti , tuskin heruu vippiä :D

Kuulin taas mitä salin respassa oli musta inisty, mutta ei vain ole niistä kenelläkään pokkaa tulla mulle sanomaan. Oli nillitetty niinkin tärkeästä asiasta kun mun paluu vaikka olin sanonut etten enää salille tule. Mut ei, selän takana länkytetään kyllä, mutta vaikka 2 kertaa päivässä käyn, ei voida tulla mulle suoraan sanomaan. Ja mitä sitten, kenenkään elämään ei vaikuta asia mitenkään, joten mikähän tarve sitä on sitten edes porukalla länkyttää?

No eihän tuota ole tosissaan kirjoitettu tietenkään, vaan kieli poskella ja hihitellen omalle nokkeluudelleen. Enemmän hämmästyttää että miten joku jaksaa ja ennen kaikkea miten on aikaa tuommoisen kirjoittamiseen.

Kuulin taas mitä salin respassa oli musta inisty, mutta ei vain ole niistä kenelläkään pokkaa tulla mulle sanomaan. Oli nillitetty niinkin tärkeästä asiasta kun mun paluu vaikka olin sanonut etten enää salille tule. Mut ei, selän takana länkytetään kyllä, mutta vaikka 2 kertaa päivässä käyn, ei voida tulla mulle suoraan sanomaan. Ja mitä sitten, kenenkään elämään ei vaikuta asia mitenkään, joten mikähän tarve sitä on sitten edes porukalla länkyttää?
Mitä tuossa sun comebackin jälkeen vaihdoin muutaman mayorslaisen kanssa kuulumisia, niin eipä siellä jengiä nypi muu kuin se salin puolella vapottelu. Enkä kyllä itsekään sitä oikein ymmärrä.

...mutta ei vain ole niistä kenelläkään pokkaa tulla mulle sanomaan.

No niinkuin itse sanoit aiemmin negaajat tuo sulle web liikennetta ja sen kautta rahaa. Lahinna saalittaa niitten puolesta. Ei tolla asenteella elamassa paase eteenpain, ja luulen etta kyseiset kirjoittajat ei ole missaan kadehtittavassa asemassa elamassa.

Miksi nämä kertomasi mayorslaiset eivät voi sanoa asiaa suoraan Mikelle jos asia ärsyttää
Sanoinko, että juuri näitä kyseisiä henkilöitä nyppi se? Bannien syy ei ollut muistaakseni alun perinkään tiedossa, koska sitä ei ilmeisesti kerrottu bannatuillekaan. Keskustelu meni siis tyyliin: "mites porukka on ottanut sen Miken paluun? Tuliko Peter myös takaisin?" "Ihan hyvin. Ei kai Mikessä ole ollut porukan mielessä mitään muuta ärsyttävää kuin se salissa vapottelu".

Suostuisitko jostain rahallisesta summasta tekemään seuraavaa ja laittamaan videon pakkiksella kaikenkansan nähtäville, jos vaikka joku multimiljonääri sheikki siirtäisi sun tilille jonkun poskettoman rahasumman: Menisitte allun kanssa yhdessä yöaikaan meijerille mahdollisimman hiljaiseen aikaan sekoilemaan oikein kunnolla. Alkuun ikään kuin mitään kummempaa ei olisi tapahtumassakaan kävisitte istumaan sinne introsohvalle pöydän ääreen höpöttelemään. Yhtäkkiä sä kaivaisit kassistasi puolenlitran potun 40 volttista viruvalgeaa ja paketin isoja tamppooneja. Kastaisitte kummallekin tamppoonit läpimäriksi viruvalgeaan ja työntäisitte vuorotellen ne toistenne perseeseen mahdollisimman syvälle, siten että toinen aina kuvaisi kunnon lähikuvana kun toisen anneliin työnnetään tamppooni, päättäisitte vielä että laitetaampa kummallekin toinenkin jotta varmasti alkaa vaikuttaa, olette tässä vaiheessa jo täysin alasti. Tämän jälkeen antaisitte ajan hetken kulua kunnes alkaisi yläkamarissa tuntua oikein kunnolla, seuraavaksi päätätte kun on alkanut jo kolista kunnolla että hei nythän me voidaan esitellä meidän kikit kun niistä on jo niin paljon podcasteissa puhuttu, käytte käyryydet ja mitat perusteellisesti läpi. Mikrometrillä päätätte vielä mitata kulkusten sen hetkiset tarkat mitat. Olotilan mennessä yhä sekavammaksi päätätte telakoitua yhdessä. Tottakai tasapuolisuuden vuoksi siten että kummankin nahka vuorollaan menee toisen molon kärjen päälle. Päätätte tämän jälkeen hakea sen meijerin pyörätuolin ja viette sen sinne yläkertaan rappusten yläosaan (huom tamppoonit ovat edelleen koko ajan perseessä tuomassa hyvänolon tunnetta). Heitätte tyyliin kruunaa ja klaavaa kummalle napsahtaa nakki istua pyörätuoliin ja istumaan joudut sinä. Allu kaivaa tässä vaiheessa yllärinä esiin samanlaiset siniset luurit kuin sullakin on, ne molemmat laitetaan sun päähän siten että toisen korvan luuri on silmän päällä ja toinen takaraivossa, näyttää kuin olisi joku vitun avaruuskärpänen. Suuhun laitetaan legoja suojelemaan body building alliansin kiekkotapahtumasta lahjoitetut hammassuojat. Sut kiinnitetään rullallisella paksua ilmastointiteippiä kiinni pyörätuoliin ja molo teipataan vielä erikseen vasempaan sisäreiteen kiinni. Kohokohta onkin sitten vuorossa seuraavaksi, allu juoksee pyörätuolia työntäen kiihdyttäen sen minkä jalat vielä kantavat ja tuuppaa sut yläkerran rappusista pyörätuolin kera alas, kamerat kuvaavat tottakai koko ajan kaiken tämän. Kumpikin sammuisi sitten rappusten alapäähän kun sut on saatu ensin jotenkin irrotettua pyörätuolista ja laitettu pari laastaria otsaan. Heräisit sitten joskus seuraavana iltapäivänä onnellisena alasti oman kämpän eteisestä allun vierestä. Niin sanottu pelastava enkeli oli yöllä ollut hulkki joka oli tullut tekemään supereita ja soittanut taksin hakemaan ja molemmat todettiin paremmaksi roudata suoraan sun luokse toipumaan.
Et kai nyt kuvannut viime yön kauneusuniasi?

Vaikka ton koittais ottaa huumorilla, niin silti, että noin yksityiskohtaisesti asian kuvailee, niin pitää visualisoida se aika tarkkaan päässä jotta siitä tarinan edes saa. Ja terve pää ei tommoista kyllä ihan heti keksi.

Tälläset kirjotukset pitäis jättää täysin huomiotta. Kannustaa luultavasti tätä ja muitakin häiriköitä kirjoittelemaan tänne vastaavaa, kun kerta siitä saa näin paljon keskustelua aikaan. Tää kirjottaja on todennäköisesti hyvinkin tyytyväinen kun saanut jo vajaa pari sivua keskustelua aikaan.

Back
Ylös Bottom