Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kolmen ennalta tuntemattoman ihmisen kanssa samassa autossa. Matkalla Kuhmoon. Sehän on melkeen Venäjällä. Näiden kanssa pitäis pari päivää viettää. Minkähänlainen tarina tästä syntyy?
No niin! Lippaskengillä kivirakalle!

Tänää töis ois ollu vaikka mitä herkkuja! Kahvikakkuja, kinderpiirakkaa, ties kuinka monta eri sorttia keksejä... Kävin kattoo kahvihuoneen ovella ja totesin, että mulla ei oo sinne asiaa. Yhyy, se piirakka oikein huus mun perään! Ja huutaa vieläkin. Nyt alko vituttaa. Prkl.

Aww, tänään näköjään melkein suolinekroosin vuosipäivä <3

Tänää töis ois ollu vaikka mitä herkkuja! Kahvikakkuja, kinderpiirakkaa, ties kuinka monta eri sorttia keksejä... Kävin kattoo kahvihuoneen ovella ja totesin, että mulla ei oo sinne asiaa. Yhyy, se piirakka oikein huus mun perään! Ja huutaa vieläkin. Nyt alko vituttaa. Prkl.

Aww, tänään näköjään melkein suolinekroosin vuosipäivä <3

Joko @Kajsna on sopinut ensikesän hommista? Esim. töistä?

ajattelin myös käydä illalla ulkoilemassa #terveydeksi

Kas kummaa. Vähän samat ajatukset. Tuli jopa juNpattua, niin muuten taitaa iskeä katabolia.

Yleensä pyrin välttämään kameran eteen joutumista. Nyt olen näköjään epäonnistunut.

hei_poseta_niin_otetaan_kuva.jpg

Tänään oli gymipäivä täälläkin. Lopputulemana alaselkä on oikealta puolelta rikki huonon maven seurauksena ja varpaassa on tuppo siihen tippuneen painolevyn seurauksena. Kaikin puolin siis hyvin meni.

Huomiselle lupaa sen verran hehkeetä keliä että ehkäpä töiden jälkeen mopoa ulkoiluttamaan.

Onko Joxuz saanut rapuja?

Minä taidan huomenna(kin) ulkoiluttaa mopon töihin. Siellä se saa sitten parkkiksella ottaa ardea koko päivän ja kotimatka voidaan taittaa kevyttä kiertotietä.

Kuulostaa, että jopa ois ehkä ollut olla perampi jäädä kotiin pötköttään.
Se voi olla, mutta taas oltais kokemuksia köyhempiä.

Onko Joxuz saanut rapuja?
Ei ole, piti eilen laskea merrat, mutta lähdinkin ajelulle paatilla. Jos huomenna tai ylihuomenna sais laskettua vesille. Huomenna kylläkin kelluttaan järvelle, mutta pitäisi käydä pienemmällä soutuveneellä hoitamassa homma kivikossa.

Tuli myös haettua jättisumppu. Ei tarvi rapusten syssyä odotellessa syödä toisiaan. Viime vuonna tuli vähän tappioita, kun oli liian pieniä sumppuja. 2 kk ainakin saa odotella viimeiset kattilaan pääsyä.

kuuma... aevan jäätävän kuuma...

Back
Ylös Bottom