Kakstoista mekapikselii.Onko muka niin kovaan erottelukykyyn pystyviä kameroita jo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kakstoista mekapikselii.Onko muka niin kovaan erottelukykyyn pystyviä kameroita jo?
No niin! Lippaskengillä kivirakalle!Kolmen ennalta tuntemattoman ihmisen kanssa samassa autossa. Matkalla Kuhmoon. Sehän on melkeen Venäjällä. Näiden kanssa pitäis pari päivää viettää. Minkähänlainen tarina tästä syntyy?
Tänää töis ois ollu vaikka mitä herkkuja! Kahvikakkuja, kinderpiirakkaa, ties kuinka monta eri sorttia keksejä... Kävin kattoo kahvihuoneen ovella ja totesin, että mulla ei oo sinne asiaa. Yhyy, se piirakka oikein huus mun perään! Ja huutaa vieläkin. Nyt alko vituttaa. Prkl.
Aww, tänään näköjään melkein suolinekroosin vuosipäivä <3
ajattelin myös käydä illalla ulkoilemassa #terveydeksi
Se voi olla, mutta taas oltais kokemuksia köyhempiä.Kuulostaa, että jopa ois ehkä ollut olla perampi jäädä kotiin pötköttään.
Ei ole, piti eilen laskea merrat, mutta lähdinkin ajelulle paatilla. Jos huomenna tai ylihuomenna sais laskettua vesille. Huomenna kylläkin kelluttaan järvelle, mutta pitäisi käydä pienemmällä soutuveneellä hoitamassa homma kivikossa.Onko Joxuz saanut rapuja?
kaljanlitkujen väliin.
En ole, oon varmaan jo myöhässä :SJoko @Kajsna on sopinut ensikesän hommista? Esim. töistä?
Toissapäivänä en mitään åttanuTässä on melkein mopsi-tason tissutteluksi menny.