Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jea peba jeba jea!!! pizzaa syötynä, kaljat juotuna, hedelmäsalaattii syötynä... pantu on...
lissee salaattii, pizzaa ja sorbettii ja taas mennään :oujee: :hyper::oujee: mukava tus.... sunnuntai
tämä tällainen :p

Toimiva. Mä en aina oikein ymmärtäny asuntomessuilla jotai ratkasuja. Mutta kai niissä joku hienompo pointti on sitten mukamas ollu (nii vissiin...). Muutama talo oli sellasia, mitkä oli mun mielestä järkevästi suunniteltuja ja mistä tykkäsin.

Juu ei sieltä löytyny ku pari mieleistä taloa. Aika samanlaisia suurin osa ja vähän ahdistais asua siellä, kun keittiöstä näkyis naapurin makuuhuoneeseen. Hyh.

Juu ei sieltä löytyny ku pari mieleistä taloa. Aika samanlaisia suurin osa ja vähän ahdistais asua siellä, kun keittiöstä näkyis naapurin makuuhuoneeseen. Hyh.

Tonttien pienuuden lisäksi tuota näkösuojan vähäisyyttä tulee siitä että kaikki puut ja pensaat on vasta istutettu. Kyllä se siitä ajan myötä vähän paranee. Vaikka oon minäkin kauhistellut tänne rakennettuja alueita kun ovat niin sumpussa. Monilla vielä niin samanlaiset talot, ihan kun olisi vaan yhtä monistettu vieri viereen x300.

Näin kyllä aikanaan Helsingissä sellasia postimerkkitontteja että moro. Talon seinästä puol metriä pensasaitaan, jonka takana samalla etäisyydellä seuraava talo. Hello neighbour! Hyi perse.

Onpa ihana olla kotona. Täällä on lämpimämpää ja arskaisempaa ku Helsingissä, oma sohva, oma sänky ja pyykkiralli... jee...

Omenatilanne näyttää tässä vaiheessa lupaavalta. Kaavailin hieman semmosta, että jos lykkäis niille possuille oikein kunnon omenasyötin...kuumottaisi hommata myös lähettävä riistakamera, saisi sähköpostiin tapahtumat suorana. 300 esbenbredeseniä siihen pitäisi sijoittaa.

Joo hyvin tulee omenoita. Tosin ei o vieläkään perunat hävinny metästä. Naapuriin on myös ilmestynyt koira joka räksyttää...oisko jotain vaikutusta asiaan.
Eivät oo vielä alottaneet hakkuitakaan.

Tykkääkö se karviaisista? Ne taitaa alkaa olla jo pikkuhiljaa kypsiä, liiankin. Tosin hieman raakana ne on herkkua, kun aina puskan ohi kävellessä on kourallisen känyt nappaan.

Suosittelen siirtämään paikkaa, jos karviaispuska on vaarallisesti alueella.
Karviaiset on hyvejä, mutta tosiaan sillä hilkulla että ovat jo liian pehmeitä. Tässä varmaan käy taas perinteisesti niin, että puskat tyhjenee maagisesti yhdessä yössä.

Kyllä kai.

Veikkaan että huumorimiehenä tunnettu sanmig tekisi kuitenkin jonkun kikkeligagin jos se kamera pihapiirissä olisi.
Onko muka niin kovaan erottelukykyyn pystyviä kameroita jo?

Se on pyhä ja järvi.
IMAG0139.webp

Vähä tämmöstä kunnon siistimistä. Jos alkaa salin puolella pahasti tökkiä, nii rupean syömään enemmän :D Ehkä iha hyvä mun kohalla, että on joku tolkku syömisissä :D
Juu onhan se hyvä kyllä. Teenpä saman aina keväisin. Saa sit lopun aikaa vuotta syödä mitä haluaa ja kuinka vaan, kun tietää että tammikuussa taas kiristellään.

Ruoka on vaan niin hyvää.

#sauna: tsek.
#pienteollisuudentukeminen: tsek. Lääkkeeksi: onely.

Iltapaino tänään kilon vähemmän kuin aamupaino 3 päivää sitten. Ruokailut kyseisellä välillä: 3 kertaa pihviä, pitsaa, 2 hamppariateriaa, kebua, jäätelöä, munkkia. Laihduttava tekijä todennäköisesti ruoan kanssa nautittu punaviini, mikä tunnetusti hoikistaa. Tai sitten selitys on se, etten ole viikkoon käynyt kuntoilusalilla, ja olen pyrkinyt nauttimaan alkoholittomia juomia vain kohtuudella. Joten vartaloni on ammattikielellä paineeton.

Huomenna otan aurinkoa täysillä koko päivän. Näin lihakseni ovat erikoislämpimät, kun menen illalla gymille.

image.webp

Back
Ylös Bottom