Ei perkele. Ihan älytön. Tavallaan muuten melko humoristista, että painoluokka on +84 ja toi painaa varmaan melkein tuplat. :DOlikos tää jo täällä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei perkele. Ihan älytön. Tavallaan muuten melko humoristista, että painoluokka on +84 ja toi painaa varmaan melkein tuplat. :DOlikos tää jo täällä?
Ei perkele. Ihan älytön. Tavallaan muuten melko humoristista, että painoluokka on +84 ja toi painaa varmaan melkein tuplat. :D
Häh? Mä en ainakaan nää tossa kun vetoremmit ja paljaan yläkropan. Vai oliko ne nyt sitten Metal ammattilais vetotrikoot+briefsit, mutta ilman olkaimia, tupla vyö piilotettu nahan alle navan korkeudelle + rintalihasten alle, tankokin oli liian löysä ja pitkä ja kengätkin oli lasia kun ei niitä näy? ;)
Toi tais olla 260 lbs eli jotain 120 kiloa. Mun kokoinen 16v tyttö nostaa vitusti enemmän niin pitäisköhän harkita jotain kuviokelluntaa. :oops:
Toi tais olla 260 lbs eli jotain 120 kiloa. Mun kokoinen 16v tyttö nostaa vitusti enemmän niin pitäisköhän harkita jotain kuviokelluntaa. :oops:
Vedot raudasta 465kg.

No kyllä pelkästään Susanna Törrönen saa monen miehenkin miettimään, et miten hitossa......
370kg Penkki ja ikää 16 vuotta.Lahjakas kaveri todellakin!
View: https://www.youtube.com/watch?v=Ke5Z4tQZ0U8
Raakanakin vuos sitten 205kg
View: https://www.youtube.com/watch?v=QfQ4Xx5daIk

Periaatteessa halpa laji harrastaa, mutta vähemmän maksukykyisiä ei kaivata lajin pariin kilpailemaan.
Mitäs tämä tarkoittaa?
Häh? Mä en ainakaan nää tossa kun vetoremmit ja paljaan yläkropan. Vai oliko ne nyt sitten Metal ammattilais vetotrikoot+briefsit, mutta ilman olkaimia, tupla vyö piilotettu nahan alle navan korkeudelle + rintalihasten alle, tankokin oli liian löysä ja pitkä ja kengätkin oli lasia kun ei niitä näy? ;)
Näenkö oikein, etteivät kyseessä ole aivan normivetoremmit vaan Eddiellä tulee 2 silmukkaa ranteiden ympärille? Ei siis niin, että 1 silmukka ranteisiin ja "luiska" kierretään tangon ympärille ja jota puristetaan itse. Pystyyköhän tuolla virityksellä roikottamaan tankoa alempana? Ainakin tangon ympärille tuleva lenkki lienee löysempi, koska siirtyy aika helposti tankoa pitkin. Kova veto silti.
Sekin vielä. Mä jossakin ketjussa ihmettelin tätä touhua, että koita nyt sitten määritellä maven maailmanennätys kun on kymmenet erilaiset säännöt. Kyllä mä pidän raw-touhuja oikeana nostamisena ja tuollaiset vetotangolla ja vetopuvulla + nostomatkaa lyhentävillä remmeillä revityt mavet jää omaan arvoonsa. Ei siinä mitään, kyllä toi on omassa kategoriassaan ihan älytön tulos, mutta mä en vain tykkää siitä että tuloksia parannellaan keinotekoisesti. Kyykyssä polvisiteet vielä jotenkuten menee, mutta kaikki muu on ei ei.Muistaakseni Benni (tai joku muu vahvamies) selitti noista jossain videolla, et lyhentää joillakin senteillä nostomatkaa.