POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

No kyllä siinä otsa kostuu. THP:T ja Signaturet ovat ihan hyvät siteet, mutta esim THP:tä on kahta eri versiota, jotka ovat täysin erilaiset. Mulle ei toimi esim noi marathonin keltaraidat, joissa vedetään polvi "betoniin". Mulle toimii jäykkä jousi, johon jää rekyyliä.
Mä luulen että tykkäisin enemmän samanlaisista kuin sinäkin. Onko jotain suositusta vaikka noista mitä saa ihan Fitnesstukusta? Ja sais olla tosiaan sellaiset mitkä saa useamman kierroksen.

THPt on mun mielestä kovimmat siteet mitä on. Kyllä siteistä vs paljaat polvet saa pirusti hyötyä, ero kapenee vs SBD ainakin mulla.

Mitä tulee ns vetotankoon, käykää kokeilemassa sitä. Mun mielestä ei vaikuta millään lailla, toki vedän vähemmän kuin Lillebridge penkkaa:)

Mä luulen että tykkäisin enemmän samanlaisista kuin sinäkin. Onko jotain suositusta vaikka noista mitä saa ihan Fitnesstukusta? Ja sais olla tosiaan sellaiset mitkä saa useamman kierroksen.

Mun mielestä parhaat siteet ovat ne, mitkä sulla on. Toiseksi paras on titanin titanium+, mutta kummatkin ovat ipf:ssä kiellettyjä. Signaturet pitäisi olla tämän hetken parhaat titanit, mutta ne loppuivat minun mielestäni "kesken".

Muita kuin titaneita ei mun mielestä kannata hankkia, tosin noita kyseisiä en ole kokeillut.

Rpm on titaneista huonoin, sitten titanium. THP ja sinature luultavasti melko samalla linjalla.

Kaikki yllä mainitut titanit ovat sellaisia, että 95 kilon kaverin täytyy saada 10 kierrosta. Ne siis pitää kiertää jo rullalle siten, että löysät on pois ()tai on toinenkin menetelmä, mutta se on hikinen) ja vielä sitten polviin laitettaessa repiä niin että soi.

THPt on mun mielestä kovimmat siteet mitä on. Kyllä siteistä vs paljaat polvet saa pirusti hyötyä, ero kapenee vs SBD ainakin mulla.

Mitä tulee ns vetotankoon, käykää kokeilemassa sitä. Mun mielestä ei vaikuta millään lailla, toki vedän vähemmän kuin Lillebridge penkkaa:)

Vetotangosta on hyötyä, jos tangossa on valtavasti rautaa, jos irrotus on ongelma ja jos kyseisellä tangolla osaa nostaa.

Eddie hall vetänyt remmeillä 500kg ! Miettikää 500kg! Video löytyy Eddien fb !

Kertokaas pienelle apinalle, miten tämä kolossaalinen nosto on mahdollista? :D 40kg parannus vanhaan maailmanennätykseen?

Koska edellinen oli tietääkseni ilman mavepukua, ja tämä puvun kanssa.

Mutta mikä on toiseksi suurin rauta mitä on nostettu millään varusteill?

Kyllähän se 462,5kg nosto oli myös puvun kanssa. Oli vielä kaksi vyötäkin Eddiellä, niinkuin tapoihin kuuluu:D

Häh? Mä en ainakaan nää tossa kun vetoremmit ja paljaan yläkropan. Vai oliko ne nyt sitten Metal ammattilais vetotrikoot+briefsit, mutta ilman olkaimia, tupla vyö piilotettu nahan alle navan korkeudelle + rintalihasten alle, tankokin oli liian löysä ja pitkä ja kengätkin oli lasia kun ei niitä näy? ;)

Back
Ylös Bottom