Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rasvat putoaa, mutta paino se vain pysyy samassa, joten aika pirun optimaalinen tämä metabolic diet mulle. Tosin tää ei ole sillai kivaa, että ei ole yhtään mukavaa päivää, ehkä iisein on se 5000kcal päivä.Jumalauta nuo Miken kyykyt näyttää niin hyviltä ja helpoilta. Paljonko sulla on pudonnu paino tässä välissä kun aloitit nuo widowmakerit ja nyt ? Onko vielä voimatasoihin vaikuttanu mitenkään tjms.?
Hahahaha tarkoitin pienempänä ni et ois niin vihanen kaikille ja kaikelle. Ja onko uus muija ku sähän just erosit? Jos luulet et tää sun ylimielisyys ja koppavuus ja ärsyttävyys erottaa sut jotenki siitä "harmaasta massasta" olet väärässä. Sä et oo mikää "persoona" oot vaa ylimielinen kusipää ja en yhtää ihmettele et jengi koko ajan vittuilee et joudut ottaa kommentti osiot pois. Sä teet peterillekkin haittaa tällä sun "asenteel". Ja nyt ihan oikee kysymys sulle...ketä varten teet näitä videoita haastatteluja ynnämuuta? Koska ei semmonen fiilis tuu et tekisit tätä "meitä" "faneja" ynnämuuta varten? Peter sanonu haastatteluis et tekee tätä sentakii et toivoo et joku sais tästä jotain, ja olen saanukki. Paljon tietoo ruokavaliost, tekniikoista jne. Eli kiitos Peter. Mut sul näyttäis olevan hiekkaa alapääs kokoajan. Oikees elämäs jos oisit samanlainen siitä tulis ongelmia, oon tänä päivänä vähän muuttunut ku mitä ennen olin. Terv Anthony.
Voi kyynel. Ethän sä ole kuin itkenyt siinä joka asiasta ja ottaako koville kun sulle annetaan takaisin. Joten vaihdappa ketjua tai mene takaisin sinne ylilaudalle nillittään.Hahahaha tarkoitin pienempänä ni et ois niin vihanen kaikille ja kaikelle. Ja onko uus muija ku sähän just erosit? Jos luulet et tää sun ylimielisyys ja koppavuus ja ärsyttävyys erottaa sut jotenki siitä "harmaasta massasta" olet väärässä. Sä et oo mikää "persoona" oot vaa ylimielinen kusipää ja en yhtää ihmettele et jengi koko ajan vittuilee et joudut ottaa kommentti osiot pois. Sä teet peterillekkin haittaa tällä sun "asenteel". Ja nyt ihan oikee kysymys sulle...ketä varten teet näitä videoita haastatteluja ynnämuuta? Koska ei semmonen fiilis tuu et tekisit tätä "meitä" "faneja" ynnämuuta varten? Peter sanonu haastatteluis et tekee tätä sentakii et toivoo et joku sais tästä jotain, ja olen saanukki. Paljon tietoo ruokavaliost, tekniikoista jne. Eli kiitos Peter. Mut sul näyttäis olevan hiekkaa alapääs kokoajan. Oikees elämäs jos oisit samanlainen siitä tulis ongelmia, oon tänä päivänä vähän muuttunut ku mitä ennen olin. Terv Anthony Morin
Vahvat on tunteet ja mielipiteet. Suosittelen silti et kuuntelisit ees hetken. Ja ei tarvii aina niin hyökkäävä olla. Maailma on paska ja sairas paikka kyllä, mut katso kolikon kääntö puoli silti.
Kyllä, tai hän kyllä mainitsi että se on hänen roolinsa täällä. Mutta silti aika agressiivinen niinku ylimielisen oloset vastaukset melkeempä kaikkeen. Oiskohan se sit syy miks jengi sit peukuttelee alas ja vaan vittuilee strike teamille koko ajan (en sit tiiä) vai onko ne vaan kateellisia jonneja? Ite pidän matskusta ja varsinkin peteristä (vaikken häntä tunne)
Huh huh joo okei :D
Voitit. Löit kyllä luun kurkkuun nyt niin pahasti. Ei v***u :D
Olen samaa mieltä.
Mua lähinnä nauratti en voi ite ainakaa loukkaantuu tai suuttuu jos joku on noin vihanen kaikille ja kaikelle. Mä luulen et on jääny halauksia ja pusuja vaille. Semmonen kuva mul on.
Että kellä tässä on niinku hiekkaa alapäässä?Hahahaha tarkoitin pienempänä ni et ois niin vihanen kaikille ja kaikelle. Ja onko uus muija ku sähän just erosit? Jos luulet et tää sun ylimielisyys ja koppavuus ja ärsyttävyys erottaa sut jotenki siitä "harmaasta massasta" olet väärässä. Sä et oo mikää "persoona" oot vaa ylimielinen kusipää ja en yhtää ihmettele et jengi koko ajan vittuilee et joudut ottaa kommentti osiot pois. Sä teet peterillekkin haittaa tällä sun "asenteel". Ja nyt ihan oikee kysymys sulle...ketä varten teet näitä videoita haastatteluja ynnämuuta? Koska ei semmonen fiilis tuu et tekisit tätä "meitä" "faneja" ynnämuuta varten? Peter sanonu haastatteluis et tekee tätä sentakii et toivoo et joku sais tästä jotain, ja olen saanukki. Paljon tietoo ruokavaliost, tekniikoista jne. Eli kiitos Peter. Mut sul näyttäis olevan hiekkaa alapääs kokoajan. Oikees elämäs jos oisit samanlainen siitä tulis ongelmia, oon tänä päivänä vähän muuttunut ku mitä ennen olin. Terv Anthony.
No joko oot saanut purettua tarpeeksi? Te uskovaiset ootte kaikki samanlaisia tyrkyttäjiä. En ole kääntymässä.Mua käy sua sääliks ku oot noin vihanen tuu tänne ni saat pusuja ja haleja mitä et pienenä saanu. Ja painun vittuun täältä en tue mitää räksyttävää chivauvaa. Pusuja ja haleja ulpukalle.
Tää sama pätee yleensä ihan kaikkii, jotka pitää kovaa meteliä siitä kuinka ovat parempia ihmisiä (suvaitsevaisempia, eettisempiä yms.) Muuttuu tosiaan melko nopeesti ääni kellossa, kun joku on eri mieltä, tai kritisoi esim. heidän suvaitsemiaan kansanryhmiä.Ja uskovaiset on sikäli raskaita, että kuten tässä taas huomataan, muuten leikitään niin suvaitsevaista ja laupiasta, mutta ootas kun olet eri mieltä, niin jo alkaa satamaan syytöksiä ja tuomitsemista.
Voi kyynel. Ethän sä ole kuin itkenyt siinä joka asiasta ja ottaako koville kun sulle annetaan takaisin. Joten vaihdappa ketjua tai mene takaisin sinne ylilaudalle nillittään.

Auts! Toi sattu![]()
Joo onhan tää surkuhupaisaa. Sit haters gonna hate!
Nyt sitten vielä Tuntumamies tänne rasvamaksansa ja suolistobakteeriensa kanssa kertomaan totuuksia.
Minkähänlainen tuntuma olisi suolistossa litran maitotölkin jälkeen?
Löytyiskö jotain asiaakin vaikka viestin verran?Oletpas Maikki persoona!![]()